Gå til innhold

Hvordan spørre en mann hva intensjonene er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis, ble kjent i påsken i fjor. Vi har aldri hengt sammen, bare vært på noe fester sammen. Da har vi endt opp på soverommet, og jeg har overnatta endel ganger. Jeg har og kommet til han etter fest på natta selvom han har vært edru.

Nå de siste mnd har han invitert meg til seg på film og mat. Vært der noen ganger uten at det har vært noe fysisk, men her forrige helg ba han meg på mat, og jeg hadde fleipa med å spørre om det var mat og sex eller bare mat. Så da ble det sex også,.. igår inviterte han meg igjen. Bestilte mat. Så film, og hadde sex. Meeeen, selvom han på fest er supersøt, behandler meg som at vi er kjærester og vil ha og gir fysisk kontakt utover sex i senga, så har han ikke uttrykt at han ønsker noe mer… jeg klarer ikke lese han!

en dag er han skikkelig aktiv og snapper meg masse og skriver om alt mulig, andre dager hører jeg ingenting og får liten respons. 

hvordan spør man om hva man driver med?? «Du jeg bare lurte på….» altså han er så tvetydig og jeg er livredd for at han kommer til å få hetta om jeg spør…

Anonymkode: 44ccf...993

Fortsetter under...

Skrevet

Men hvis han får hetta om du spør så er han gjerne ikke riktig mann for deg?

Hvis du er interessert i forhold så spør rett ut, litt slik du skriver her; «Du inviterer meg til middag og sex, koser etc., og jeg lurer på om du er interessert i et forhold?»

Anonymkode: 9f638...340

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hvis han får hetta om du spør så er han gjerne ikke riktig mann for deg?

Hvis du er interessert i forhold så spør rett ut, litt slik du skriver her; «Du inviterer meg til middag og sex, koser etc., og jeg lurer på om du er interessert i et forhold?»

Anonymkode: 9f638...340

Det var forsåvit et godt poeng… jeg lager mine egne greier om hvordan han «sikkert ikke vil», men jeg får jo aldri vite det om jeg ikke spør. Samtidig er jeg så redd for å miste det vi har om han ikke har samme tanker som meg… han er en utrolig bra fyr som gjør meg godt på mange måter, og han er hysterisk morsom å være rundt, så er så redd jeg skal miste den delen…

Skrevet

Hint! Menn elsker hint! Spør han om han ser månelyset i kveld, lager det en skygge mot nordvest eller sørøst? Da skjønner han at du lurer på om han er interessert i noe seriøst eller ikke og kan svare på det.

Da svarer han:
"Ja, jeg håper vi kan gå inn i noe mer seriøst og at du en dag vil gifte deg med meg"

eller:
"Beklager, jeg liker deg virkelig og nyter hvert øyeblikk vi har sammen, men akkurat nå er jeg bare ute etter noen å ha det hyggelig sammen med og ha sex, massevis av sex, med"

Anonymkode: f4e35...f43

Skrevet

Du virker som tidsfordriv for han. Han er ikke særlig intressert i deg

Anonymkode: a7901...d38

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har en kompis, ble kjent i påsken i fjor. Vi har aldri hengt sammen, bare vært på noe fester sammen. Da har vi endt opp på soverommet, og jeg har overnatta endel ganger. Jeg har og kommet til han etter fest på natta selvom han har vært edru.

Nå de siste mnd har han invitert meg til seg på film og mat. Vært der noen ganger uten at det har vært noe fysisk, men her forrige helg ba han meg på mat, og jeg hadde fleipa med å spørre om det var mat og sex eller bare mat. Så da ble det sex også,.. igår inviterte han meg igjen. Bestilte mat. Så film, og hadde sex. Meeeen, selvom han på fest er supersøt, behandler meg som at vi er kjærester og vil ha og gir fysisk kontakt utover sex i senga, så har han ikke uttrykt at han ønsker noe mer… jeg klarer ikke lese han!

en dag er han skikkelig aktiv og snapper meg masse og skriver om alt mulig, andre dager hører jeg ingenting og får liten respons. 

hvordan spør man om hva man driver med?? «Du jeg bare lurte på….» altså han er så tvetydig og jeg er livredd for at han kommer til å få hetta om jeg spør…

Ikke spør. Bare bli litt utilgjengelig en stund og se hva som skjer. 

Anonymkode: 6831e...e94

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Å herregud. Er det bare fjortiser her inne?

HI, voksne mennesker spør om det de lurer på. Får han angst og trekker seg unna så er han ikke riktig. Det er ikke slik at man må spille et spill for å få seg kjæreste. Enten er begge interessert eller dere er ikke det. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 18e96...95b

Skrevet

Spør, så får du svar. 
Det ærlige er å også fortelle hva dine ønsker og hensikter er. 

Skrevet

Nei jeg skal ikke spille spill! DET er jeg for gammel til! 
jeg er litt usikker på egne intensjoner men jeg liker han såpass at jeg gjerne skulle funnet ut av om det var rom for å få til noe mer enn det vi har idag. Jeg må vel bare spørre, selvom det kan være kjipt svar å få 

Skrevet

Bare spør så slipper du eventuelt å kaste bort tid på «tull». Det er mange som kan være gøye å være sammen med. 

Anonymkode: 74e0e...761

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Bare spør så slipper du eventuelt å kaste bort tid på «tull». Det er mange som kan være gøye å være sammen med. 

Ja, innser at jeg er nødt å spørre. Selvom det kan være kjipt å få avslag. Har brent meg på endel mannfolk og redd jeg «aldri» finner en ordentlig en…

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, innser at jeg er nødt å spørre. Selvom det kan være kjipt å få avslag. Har brent meg på endel mannfolk og redd jeg «aldri» finner en ordentlig en…

Skjønner veldig godt hva du mener for gjør det samme selv. Men i det siste året har jeg jobbet med megselv og tenkt hva ønsker jeg ut av dette og hvis jeg ikke får det jeg vil så gidder jeg ikke å bruke tid. Har brent meg så mange ganger men da har jeg kanskje ikke valgt riktig for meg bare at de var tilgjengelig litt

Skrevet

«Det har vært veldig fint å være sammen med deg i det siste. Jeg trives sammen med deg og gleder meg når vi skal møtes. Jeg er ikke 100% sikker på hva jeg vil at dette skal bli til, men vil gjerne bruke tid på å finne det ut. Vet du hva du vil?»

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Skjønner veldig godt hva du mener for gjør det samme selv. Men i det siste året har jeg jobbet med megselv og tenkt hva ønsker jeg ut av dette og hvis jeg ikke får det jeg vil så gidder jeg ikke å bruke tid. Har brent meg så mange ganger men da har jeg kanskje ikke valgt riktig for meg bare at de var tilgjengelig litt

Ja jeg ser hva du mener. Det er jo så dumt å holde fast på noe som er halvveis og…. 

Skrevet
Iiiiik skrev (12 minutter siden):

«Det har vært veldig fint å være sammen med deg i det siste. Jeg trives sammen med deg og gleder meg når vi skal møtes. Jeg er ikke 100% sikker på hva jeg vil at dette skal bli til, men vil gjerne bruke tid på å finne det ut. Vet du hva du vil?»

Ja, må nok prøve en sånn variant. Lagrer denne! Takk :)

Skrevet

Har du fortalt ham hva dine intensjo er er?

Anonymkode: bd550...210

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har du fortalt ham hva dine intensjo er er?

Nei, for jeg fant ikke ut av hva jeg ville før i helga. 

Skrevet

Nei, for jeg fant ikke ut av hva jeg ville før i helga. 

Da er det vell litt mye forlangt at han skal vite hva han vil og fortelle deg det?

Skrevet

Minner meg om han jeg var "sammen" med da jeg var 20 år. Sex, middag og kino. Men var ikke kjærester. Han fikk det han ville han.. En kjæreste uten å kalle det en kjæreste. Må dere kalle det for noe? Slik jeg ser det, vil han ha det slik dere har det. Leve i nuet, muligens ikke en framtid. Snakk med han du. 

Anonymkode: e34c0...765

Skrevet

Da er det vell litt mye forlangt at han skal vite hva han vil og fortelle deg det?

Jeg mener ikke han skal si det rett ut, jeg bare syns han sender blanda signaler. 

Skrevet

Jeg mener ikke han skal si det rett ut, jeg bare syns han sender blanda signaler. 

Sansynlig vis har han ikke noen klar formening om hva han vill. Han er kanslje der du var for noen dager siden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sansynlig vis har han ikke noen klar formening om hva han vill. Han er kanslje der du var for noen dager siden.

Ja det kan jo være…

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Kvifor trur de at alle menn er innpåslitne toskar som ikkje tek eit hint?? Han kan like gjerne sitte der hodestups forelska og ta utilgjengeligheita som eit teikn på at ho ikkje er interessert. Det er faktisk heilt logisk! 

Skrevet
Syngensang skrev (4 timer siden):

Kvifor trur de at alle menn er innpåslitne toskar som ikkje tek eit hint?? Han kan like gjerne sitte der hodestups forelska og ta utilgjengeligheita som eit teikn på at ho ikkje er interessert. Det er faktisk heilt logisk! 

Nei jeg gidder ikke sånn katt og mus. Jeg spør heller. Problemet er at jeg har en tendens til å spørre og være ærlig og da får mannfolka hetta. Mest sannsynlig har jeg jo vært borti feil mannfolk, men likevel. Det er så mye kaos i livet mitt nå at jeg trenger at han er der han er, jeg orker ikke miste det lille akkurat nå…

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Å herregud. Er det bare fjortiser her inne?

HI, voksne mennesker spør om det de lurer på. Får han angst og trekker seg unna så er han ikke riktig. Det er ikke slik at man må spille et spill for å få seg kjæreste. Enten er begge interessert eller dere er ikke det. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 18e96...95b

Det er ikke alltid en vet hva en vil før tanken slår en at en i verste fall kan miste det man har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...