Gå til innhold

Fillers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

jeg vurderer litt filler i leppene men ønsker et så naturlig resultat som mulig. Jeg har egentlig fin størrelse på leppene, ønsker bare litt fylde, hva bør jeg velge?

Anonymkode: d86a3...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betale for å se ut som en idiot... Du kommer til å se dum ut uansett. 

Anonymkode: 20d5b...5f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Betale for å se ut som en idiot... Du kommer til å se dum ut uansett. 

Takk for svar, selv om det ikke var det jeg spurte om😊💋 

Skrevet

Bare nei, du er garantert finere uten. 

Skrevet

Hvor i landet bor du ? Kan anbefale fler som er dyktige på Østlandet hvor du ikke blir seende ut som gjengen i Andeby😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hei dere

jeg vurderer litt filler i leppene men ønsker et så naturlig resultat som mulig. Jeg har egentlig fin størrelse på leppene, ønsker bare litt fylde, hva bør jeg velge?

0,5 ml med Juvederm ville jeg ha anbefalt - akkurat nok til at du ser det og blir fornøyd 🙂

Anonymkode: 71160...3be

Skrevet

Jeg synes jo du bør velge å la det være. Jeg har begrensa erfaring med folk med fillers, men de jeg vet som har gjort det ser ofte veldig snodige ut fra sida selv om det ser bra ut forfra. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (28 minutter siden):

Jeg synes jo du bør velge å la det være. Jeg har begrensa erfaring med folk med fillers, men de jeg vet som har gjort det ser ofte veldig snodige ut fra sida selv om det ser bra ut forfra. 

Det er ikke bra ut, uansett vinkel. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hei dere

Hvis du har god størrelse på leppene, er det best å gi dem fylde med leppestift. Det finnes mange leppestifter i dag som gir volum. Jeg synes at fillers er forbeholdt dem som har skjeve eller veldig smale lepper. 

Anonymkode: bf32b...180

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hei dere

Da vil du kanskje først og fremst prøve en god lip plumper. 

Jeg bruker City Lips, den svir og stikker ikke. Holder påføre morgen og kveld. 

Anonymkode: c0e53...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...