Gå til innhold

Dere som fikk influensa-symptomer av vaksinen. Hvor lenge varte det?

Anbefalte innlegg

Fikk stikk nr 2 på søndag, og i dag har jeg lagt i sengen hele dagen. Svimmel, tung i hodet, tett i nesen og generelt følt meg helt elendig. Jeg skal på jobb i morgen, og håper litt at dette er overstått da. Hvor lenge hadde dere dette?

Anonymkode: e52ab...94f

Fortsetter under...

KellyTaylor skrev (15 minutter siden):

Fikk vaksine på en torsdag, syk hele fredag og våknet frisk & rask på lørdag :) Mens venninnen min var syk i en uke.

Takk. Da håper jeg at det er som din situasjon😅 Jeg trenger å være frisk i morgen. 

De fleste jeg vet om har vært fine i farta igjen en dag eller to senere, altså det har var 1-2 dager.

Men en kamerat ligger på sofaen på fjerde uka, etter første stikket da. Diagnose utmattelse som bivirkning på vaksine... Litt ekkelt, håper han friskner til snart.

Anonymkode: 5680a...8c0

Annonse

Hvor lang tid etter vaksinen ble dere dårlig? Tok min andre i dag, formen er fremdeles helt fin. Har sykt mye å gjøre på jobb i morgen, så litt stressa over det for å være ærlig. 

Anonymkode: b652b...8a6

Jeg ble dårlig på kvelden. Tok den en onsdag. Var helt ødelagt på torsdag. Frisk fredag og ble skamdårlig igjen lørdag. Lå i senga svimmel og jævlig hele dagen. Våkna på søndag og følte jeg aldri hadde vært syk

Anonymkode: fadc4...ba2

Liten oppdatering herfra. 

Tok vaksine søndag, ble dårlig mandag. I dag er jeg helt fin og frisk igjen heldigvis.   Om alle influensaer var så kortvarig, hadde livet vært godt😂

Annonse

Anonym bruker skrev (På 23.8.2021 den 23.45):

Hvor lang tid etter vaksinen ble dere dårlig? Tok min andre i dag, formen er fremdeles helt fin. Har sykt mye å gjøre på jobb i morgen, så litt stressa over det for å være ærlig. 

Jeg ble skikkelig dårlig natten etter vaksine, kom meg knapt ut av senga. Våknet av at alt gjorde vondt. Ga seg rundt 20.00 tiden i går og er helt fin nå, bare litt murring. Men det gjør jo ikke noe. 

• Opprett ny...