Anonym bruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Jeg har et par venninner som alltid har vært litt skrytete. Hun ene har hatt det med utseende og drag på menn mens hun andre mer skal overgå det meste jeg sier og gjør. Jeg er en normal dame som hverken er mindre pen eller populær enn dem. I helgen var det veldig merkbart. Hun som alltid skal overgå, tok det liksom til et nytt nivå. Vi fortalte om turer vi hadde gått, til Galdhøpiggen, og hun svarte at hun hadde gått til Preikestolen og hadde hørt at den turen var mye tyngre enn til Galdhøpiggen. Hvis jeg pratet om mine venner så måtte hun vise på snap og bilder alle vennene hun omgikk og turer de hadde vært på. Det var rett og slett veldig slitsomt! Jeg følte nå i ettertid at det er en slags konkurranse jeg ikke skjønner noenting av! Hva er det med sånne mennesker? Hva vil de oppnå? Anonymkode: ebc80...520
Anonym bruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg har et par venninner som alltid har vært litt skrytete. Hun ene har hatt det med utseende og drag på menn mens hun andre mer skal overgå det meste jeg sier og gjør. Jeg er en normal dame som hverken er mindre pen eller populær enn dem. I helgen var det veldig merkbart. Hun som alltid skal overgå, tok det liksom til et nytt nivå. Vi fortalte om turer vi hadde gått, til Galdhøpiggen, og hun svarte at hun hadde gått til Preikestolen og hadde hørt at den turen var mye tyngre enn til Galdhøpiggen. Hvis jeg pratet om mine venner så måtte hun vise på snap og bilder alle vennene hun omgikk og turer de hadde vært på. Det var rett og slett veldig slitsomt! Jeg følte nå i ettertid at det er en slags konkurranse jeg ikke skjønner noenting av! Hva er det med sånne mennesker? Hva vil de oppnå? Anonymkode: ebc80...520 Hva med å spør henne rett ut hvorfor hun er sånn? Hun har jo åpenbart lav selvtillit... Anonymkode: 522c9...a3a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg har et par venninner som alltid har vært litt skrytete. Hun ene har hatt det med utseende og drag på menn mens hun andre mer skal overgå det meste jeg sier og gjør. Jeg er en normal dame som hverken er mindre pen eller populær enn dem. I helgen var det veldig merkbart. Hun som alltid skal overgå, tok det liksom til et nytt nivå. Vi fortalte om turer vi hadde gått, til Galdhøpiggen, og hun svarte at hun hadde gått til Preikestolen og hadde hørt at den turen var mye tyngre enn til Galdhøpiggen. Hvis jeg pratet om mine venner så måtte hun vise på snap og bilder alle vennene hun omgikk og turer de hadde vært på. Det var rett og slett veldig slitsomt! Jeg følte nå i ettertid at det er en slags konkurranse jeg ikke skjønner noenting av! Hva er det med sånne mennesker? Hva vil de oppnå? Anonymkode: ebc80...520 Det tror jeg det er best å spørre de det gjelder om kanskje. Hvorfor dier du det ikke bare rett ut mens dere sitter der? Jeg trengte å gjøre det kun en gang. Jeg slang ut «det er ikke noen konkurranse her» og «hvorfor har du behov å overgå meg hele tiden i stedet for å si at det du gjorde også var hyggelig?» Anonymkode: d6993...119
Anonym bruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Jo det er sikkert det letteste å gjøre det slik. Likevel så sees vi så sjelden at jeg ikke ønsker å lage noe dårlig stemming….jeg blir bare litt flau på hennes vegne. Anonymkode: ebc80...520
HeiteH Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Hadde spurt hvorfor hun gjør det. ps. klarer ikke unnlate å kommentere at Galdhøpiggen er mye tyngre enn Preikestolen.
Bjæk Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 HeiteH skrev (4 timer siden): Ps. klarer ikke unnlate å kommentere at Galdhøpiggen er mye tyngre enn Preikestolen. Hehe, ikke sant? 😂 Denne venninnen kler av seg selv ved å i det hele tatt nevne de to turene i samme setning. På Preikestolen går man i kø sammen med utlendinger med elendig fottøy, eldre folk som er tydelig dårlig til beins, osv. Det tar kanskje 1,5 time opp. Galdhøpiggen er en guidet dagstur i tau over en isbre! Du skal vere både godt kledd og ha ok form for å henge med der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå