Gå til innhold

Hvis du kunne klonet en helt lik deg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du hatt sex med deg selv? Altså på en måte gitt deg selv oralsex. Kysse deg selv osv? 

Anonymkode: f716f...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ville du hatt sex med deg selv? Altså på en måte gitt deg selv oralsex. Kysse deg selv osv? 

Nei!!

Anonymkode: 7834c...848

Skrevet

Usj nei.

Anonymkode: e976d...d08

Skrevet

Hva har du fått i deg?

Anonymkode: 1543a...a7d

Skrevet

Ser en serie der det blir spurt. Å tenkte at det kunne jeg. 

Skrevet

Nei. Kloningen ville uten tvil bli brukt til jobb og husarbeid. 

Anonymkode: 6d2ed...e9d

Skrevet

Ville ikkje klona meg sjølv, ligg på sofaen med ubrukeleg rygg og tenkjer det er heilt ubehøveleg å lage ein klone av denne "herligheten". 

Men om nokon andre hadde klona med ville eg definitivt ikkje hatt sex med den klonen, det er jo absurd tenkjer eg. Incest på ein måte. 

Anonymkode: f683a...041

Skrevet

Skjønner de som ikke liker tanken. Men tenk for en oralsex man hadde mottatt. I tillegg har jeg null problemer med mine egne smaker og lukt. Om jeg lukter litt svette eller litt surt der nede, er det noe jeg er vant til... Må si tanken tenner meg litt. 

Skrevet

Oi, må innrømme det er en av de merkeligste problemstillingene jeg noen gang har lest.
Nei, jeg ville ikke ha ønsket det, og vet virkelig ikke hvordan jeg skulle ha klart å overtale med selv til det.

En helt annen ting er at jeg nå er 46 år gammel, skulle jeg har klonet meg selv ville jeg være 47 når jeg ble født, og 63 når ME versjon 1.2 ble lovlig og mer 16 år trodde ikke at personer over 35 hadde sex :P

Anonymkode: b8e00...420

Skrevet

Er det noe jeg virkelig ikke vil se så er det en 3d versjon av meg naken! Ugg.. 

Anonymkode: 65e0b...cff

Skrevet

Jeg ville gjerne hatt en klone til å gjøre papirarbeidet og det administrative på jobb. Og så kunne hun fått vasket huset og klippet plen/måket snø. Og hun kunne funnet på noe til middag hver dag.

Skrevet
amandine skrev (10 minutter siden):

Jeg ville gjerne hatt en klone til å gjøre papirarbeidet og det administrative på jobb. Og så kunne hun fått vasket huset og klippet plen/måket snø. Og hun kunne funnet på noe til middag hver dag.

Samme her, kanskje klonen kunne tatt treningsøktene og... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Oi, må innrømme det er en av de merkeligste problemstillingene jeg noen gang har lest.

Det er da ikke en problemstilling, men en fantasi... Tror det hadde vært den beste sexen ever. Selvfølgelig kunne jeg brukt min egen 2.0 til å gjøre andre ting også, men nå var det sex jeg lurte på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det er da ikke en problemstilling, men en fantasi... Tror det hadde vært den beste sexen ever. Selvfølgelig kunne jeg brukt min egen 2.0 til å gjøre andre ting også, men nå var det sex jeg lurte på. 

Sex med meg selv er ikke min fantasi over den beste sexen i hvert fall

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Sex med meg selv er ikke min fantasi over den beste sexen i hvert fall

Men du vet jo selv hva som er best når det kommer til oralsex. Mannen vet hva han driver med, men tror jeg hadde gjort det bedre selv. 

Skrevet
amandine skrev (1 time siden):

Sannsynligvis ville klonen vært like glad i å gjøre slikt arbeid som det du er :P

Anonymkode: 4d777...872

Skrevet

Ikke om det så snødde i svarteste helvete!!!

Men må ville jeg aldri hatt sex med en annen kvinne uansett, og jeg synes sex er best når en penis er involvert. Noe jeg ikke har selv.

Anonymkode: 574c4...149

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med en klone av meg selv. Det ville vært som å ha sex med en dame, og jeg tenner ikke på det, så for meg ville det ikke fungert. Og uansett er det en heller creepy tanke å klone seg selv til et slikt bruk.

Ang. oralsex, noe av det som er virkelig tennende er jo en partner som ønsker å tilfredsstille meg, som er så oppmerksom at han tolker mine signaler for å gjøre det bedre og bedre for meg, at han gjør det fordi det også gir han nytelse, kjenne hans lukter, høre hans pust og stemme, kjenne hans hud mot min.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke om det så snødde i svarteste helvete!!!

Men må ville jeg aldri hatt sex med en annen kvinne uansett, og jeg synes sex er best når en penis er involvert. Noe jeg ikke har selv.

Anonymkode: 574c4...149

Men kunne du tenke deg å ha penis for en dag? Det er iallfall noe jeg kunne tenkt meg, er også en fantasi. 

Skrevet
frk Nilsen skrev (44 minutter siden):

Samme her, kanskje klonen kunne tatt treningsøktene og... 

Uff, for meg hadde det blitt to med støttemedlemskap på treningssenteret 😁Klonen min hadde jo vært like slapp som meg

Skrevet

Uff, nei! Om jeg så var enslig og det ikke fantes en alternativ sexpartnere, hadde jeg heller holdt meg til å bruke hånda. Finner ikke meg selv eller andre kvinner seksuelt attraktive. Og meg selv blir feil på flere nivåer. 

Anonymkode: 87398...90b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sannsynligvis ville klonen vært like glad i å gjøre slikt arbeid som det du er :P

Spiller ingen rolle, noen må jo gjøre jobben og heller klonen enn meg 😁

Skrevet
amandine skrev (14 minutter siden):

Spiller ingen rolle, noen må jo gjøre jobben og heller klonen enn meg 😁

Ingenting tilsier at du er sikret å ha kontroll over henne, så du kunne jo risikere at hun nektet, slengte seg på sofaen og du fikk enda mer å gjøre :nigo:

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingenting tilsier at du er sikret å ha kontroll over henne, så du kunne jo risikere at hun nektet, slengte seg på sofaen og du fikk enda mer å gjøre :nigo:

Nei du sier noe. Om hun er min kloning kan det hende hun blir obsternasig.

Skrevet
amandine skrev (31 minutter siden):

Nei du sier noe. Om hun er min kloning kan det hende hun blir obsternasig.

Ikke sant? ;) Jeg vet min trolig ville protestert høylydt på å bli brukt som hushjelp, uansett hvor takknemlig jeg ville vært for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...