Gå til innhold

Du som er leder, hva tjener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på hvilket nivå er du?

Jeg er enhetsleder i en kommune og tjener 755.000. Vurderer å søke ny stilling da jeg knapt har hatt lønnsutvikling de siste par årene.

Anonymkode: 27696...fde

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er mellomleder, kommunalt ansatt og tjener 630. Mannen min er leder i privat næringsliv og tjener 1,5-2mill, avhengig av resultat og bonus. 

Anonymkode: 6d177...f04

Skrevet

Ikke leder nå lengre. Var avdelingsleder i norsk konsern. Hadde 855 000,- pluss bonus på 120 000,-  var ikke verdt det. Jobber nå i ny bransje og tjener 720 000,- trives så godt med å kun ha ansvar for meg selv og min jobb. Skal aldri mer ha personalansvar. Det er utrolig liten forskjell i lønn fra medarbeider til leder med personalansvar. 

Anonymkode: 7bee4...04e

Skrevet

Rapporterer direkte til direktøren i internasjonal bedrift i privat næringsliv. Tjener ca 1 mill, pluss bonus. Brukbart med tanke på alder. 

Anonymkode: e537d...293

Skrevet

Jeg er ikke leder, men mannen min er mellomleder i en middels stor bedrift, privat. Han tjener rundt 950 000 kr i året. 

Anonymkode: 0e50c...544

Skrevet

1,3. Under administrerende direktør. Ikke verdt lønnen, skiftet til helt vanlig jobb innenfor normale arbeidstider og helt ordinært lønnsnivå. 

Anonymkode: d1bf3...dee

Annonse

Skrevet

Er mellomleder uten lederutdannelse. Har 460 000 i året pluss maks bonus på 5000 per kvartal som resultatbasert lønn

Anonymkode: f84bd...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...