Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Vi har ett bydelshus i borettslaget som vi kan leie. Det står på nettsiden at det er kun beboere i borettslaget som kan leie. Og at videre utleie er ikke tillatt I går ringte en venn av min mann og spurte om vi kunne leie for han. Skal feire 40 årsdag. Min mann sa ja. Men er det lov? Vi skal være med på feiring vi også, så vi blir der hele tiden. Men jeg er redd for at det ikke er lov Anonymkode: 13725...634
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Du skriver at videre utleie ikke er lov og at han spør om dere kan leie det for ham. Og du lurer på om det er lov? Hæ?? Leser du ikke hva du selv skriver? Du vet jo svaret Anonymkode: 5a2d8...c70
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Det er ikke lov. Men dere kan leie og ha «surpriseparty» for han. Dere er jo ansvarlige for huset. Stoler du på at alle som kommer så hadde jeg gjort det. Og det er jo som sagt bare å si DERE arrangerer fest for en god venn. Anonymkode: 9b268...f1e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Enig med forrige taler, så lenge dere er villige til å stå ansvarlige og si det er dere som arrangerer festen om noen setter spørsmålstegn er det å omgå reglene på en måte mange har gjort før dere og sikkert mange vil gjøre etter dere For om man firkantet skal følge reglene som er satt er det selvfølgelig ikke lov. Anonymkode: e543e...538
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Ville ikke stått som ansvarlig leier for en annens fest. Det finnes da andre lokaler å leie. Og om jeg var nabo ville jeg blitt muggen over slikt snusk. Anonymkode: 21bcf...b37
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ville ikke stått som ansvarlig leier for en annens fest. Det finnes da andre lokaler å leie. Og om jeg var nabo ville jeg blitt muggen over slikt snusk. Anonymkode: 21bcf...b37 Slike lokaler er sjelden fullbooket er min erfaring. Bra det brukes mener nå jeg. Du høres ut som en drømmenabo. 😊 Anonymkode: 9b268...f1e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Jeg hadde gjort det hvis jeg selv skulle ha vært på festen 😊 Har forresten gjort det å et par ganger 🙈 Anonymkode: 9f750...2a8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 Jeg kunne sikkert ha gjort det for en venninne om jeg selv skulle være tilstede og visste at de som kom var ordentlige mennesker som kom til å respektere regler og beskjeder fra meg. For det ville jo vært meg som var ansvarlig og ville få problemer om noe gikk galt. Anonymkode: 0fa18...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå