GĂ„ til innhold

Sjekk denne eiendommen 😍

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk!

Anonymkode: 66c6b...e9f

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Nei takk!

Anonymkode: 66c6b...e9f

Samme sier jeg. Det er jo ikke litt koselig en gang! Hadde aldri fĂžlt meg hjemme

Anonymkode: c79eb...63a

Skrevet

đŸ€©

Bare lommepenger! 😅

Anonymkode: e1ebf...0b9

Skrevet

Latterlig! Viser bare at kommunens ansatte som har godkjent dette er kjÞpt og betalt. Denne mÄten Ä privatisere strandsonen er ikke lovlig!

Neste gang jeg drar til TÞnsberg har jeg tenkt Ä gÄ meg tur der igjen, bare fordi det er en rett man har og det ikke er lov Ä nekte folk Ä ferdes der.

MÄten politikerne i TÞnsberg og NÞtterÞy og delvis TjÞme i Ärevis har godtatt dette av kapitalsterke personer er korrupsjon!

Anonymkode: b68bd...25f

Skrevet

Dersom jeg skulle kjÞpt et hus for 69 mill. ville jeg foretrukket et sted hvor jeg ikke trengte Ä gÄ rundt Ä vÊre konstant bekymret for naboens vinduer dersom barna sparket ball i hagen, og for Ä fÄ kjeft siden jeg ikke klipper plenen 3-4 ganger i uken

Anonymkode: c44a3...b8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dersom jeg skulle kjÞpt et hus for 69 mill. ville jeg foretrukket et sted hvor jeg ikke trengte Ä gÄ rundt Ä vÊre konstant bekymret for naboens vinduer dersom barna sparket ball i hagen, og for Ä fÄ kjeft siden jeg ikke klipper plenen 3-4 ganger i uken

Anonymkode: c44a3...b8c

Hadde du hatt rĂ„d til dette, hadde du neppe bekymret deg for verken vinduer eller plenklipping. 😉

Men ellers enig. Hadde ikke valgt dette stedet om jeg var steinrik. 

Anonymkode: 19203...294

Skrevet

Et bevis pÄ at penger ikke alltid kan kjÞpe god smak. I tillegg vandalisering av strandsonen. Hadde jeg hatt 69 mill til Ä bruke hadde jeg brukt det pÄ noe annet.

Anonymkode: bc8c4...732

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Latterlig! Viser bare at kommunens ansatte som har godkjent dette er kjÞpt og betalt. Denne mÄten Ä privatisere strandsonen er ikke lovlig!

Neste gang jeg drar til TÞnsberg har jeg tenkt Ä gÄ meg tur der igjen, bare fordi det er en rett man har og det ikke er lov Ä nekte folk Ä ferdes der.

MÄten politikerne i TÞnsberg og NÞtterÞy og delvis TjÞme i Ärevis har godtatt dette av kapitalsterke personer er korrupsjon!

Anonymkode: b68bd...25f

Enig. 

Anonymkode: c492e...d4e

Skrevet

Ville aldri betalt 69 millioner for Ă„ bo sĂ„ nĂŠrme andre! Ikke at jeg tror det noen gang blir en problemstilling heller altsĂ„ 😅

Anonymkode: 8af71...c80

Skrevet

Mye uteplass, men ikke spesielt koselig. Hadde jeg hatt 69 millioner sÄ ville jeg hatt en plass som var mye mer usjenert

Anonymkode: 56927...cba

Skrevet

Jeg kan ta det jeg da. Sinnsykt fint. Ligget ute veldig lenge.

Anonymkode: d29dc...b2c

Skrevet

Oser nyrikdom uten smak. Hvem betaler  69 mill for Ä vÊre omringet av andre hus? Folk som er mest opptatt av riktig adresse.

I tillegg er jo selve huset, hagen og interiĂžret utrolig harry.

Anonymkode: f99da...294

Skrevet

Helt for jÊvlig. Klassisk eksempel pÄ at man ikke nÞdvendigvis har god smak mÄr man har mye penger. 

Anonymkode: e23ff...f07

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/212900649

Men hvem har rÄd?

Anonymkode: 7a3d7...1e3

Med mye penger fÞlger ofte dÄrlig smak. GrÞss, det mÄtte jeg brukt mye ekstra penger for Ä fÄ det pent. 

Anonymkode: fa97a...473

Skrevet

Jeg har rÄd til eiendommen, men ville aldri kjÞpt det der. Grusomt. 

Anonymkode: c2a2d...0e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/212900649

Men hvem har rÄd?

Anonymkode: 7a3d7...1e3

Du skal ikke se vekk fra at det er en fra dib som bor der allerede, hvis man skal tro inntekten til 50% her inne... 

Skrevet

Jeg hadde nok forvaltet 68 mill pÄ en annen mÄte. Der var det null sjarm. 

Skrevet

Synes det var dritlekkert jeg da!!! 🙂 

Hadde ikke sagt nei takk til Ä bo der. 

Anonymkode: b70a1...85e

Skrevet

Jeg synes det var ganske blodharry. Hadde jeg hatt den typen penger, sÄ hadde jeg definitivt funnet noe annet.

Skrevet
runag skrev (1 time siden):

Jeg synes det var ganske blodharry. Hadde jeg hatt den typen penger, sÄ hadde jeg definitivt funnet noe annet.

Blodharry er vel neppe det rette begrepet... Men det burde vÊrt basseng pÄ utsiden altsÄ, det er ikke bra nok. 

Anonymkode: fa720...e80

Skrevet

Flott sted. đŸ€©For min del hadde jeg fĂžlt meg pĂ„ utstilling. Men det er kanskje det man vil nĂ„r man bor slik. Hehe

Anonymkode: 3dff3...280

Skrevet (endret)

SĂ„ mye annet man bruke de pengene til....

Det var rett og slett grusomt! 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Et godt eksempel pÄ at vi bÞr Þke formuesskatten. De nye kjÞperne stemmer sikkert HÞyre mens de gnir seg i hendene.

Skrevet
Ledda skrev (7 minutter siden):

Et godt eksempel pÄ at vi bÞr Þke formuesskatten. De nye kjÞperne stemmer sikkert HÞyre mens de gnir seg i hendene.

Godt eksempel pÄ at folk sover i timen og stoler blind pÄ populistiske utsagn fra rÞdt og sv. 

Formuesskatten som hÞyre vil redusere er skatt pÄ arbeidende kapital. Grunnlaget for formuesskatt pÄ eiendom har Þkt, vi fÄr inn mer i formueskatt nÄ enn da den blÄ regjeringen startet sin periode. Den Þker hvert Är. 

Anonymkode: 38773...ad9

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...