Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Andre som har måtte vente så lenge?😅 Første dag av siste menstruasjon var 23 juli. Eggløsning var 3 august. Jeg følger syklusen tett, og vet med 100% sikkerhet at eggløsning var den datoen. Mensen er forsinket (4 dager over i dag), og dette er første dagen jeg endelig får en positiv test. Den har vært blendahvit alle andre dager. Erfaring? Er det egget som har brukt litt ekstra lang tid på å feste seg? Eller er det et dårlig tegn?😅 Anonymkode: 470f0...ee6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Det skjedde meg også, eller, det var 5 dager over faktisk, og da svak positiv. Jeg har veldig regelmessig syklus, mens hver fjerde torsdag, så aner ikke hva som skjedde den måneden. Men jeg fødte en stor og flott jente, fiks ferdig, 17 dager før menstermin, så her gikk det helt fint. Anonymkode: 9e649...4f2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det skjedde meg også, eller, det var 5 dager over faktisk, og da svak positiv. Jeg har veldig regelmessig syklus, mens hver fjerde torsdag, så aner ikke hva som skjedde den måneden. Men jeg fødte en stor og flott jente, fiks ferdig, 17 dager før menstermin, så her gikk det helt fint. Anonymkode: 9e649...4f2 Takk for svar ☺️ Håper på samme gode resultatet her☺️❤️ Anonymkode: 470f0...ee6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Jeg testet negativt hos legen 4-5 dager over (måtte ta en medisin som ikke kan brukes av gravide). Heldigvis ventet jeg med medisinen, for to dager etter testet jeg svakt positivt hjemme. Resultatet er nå en kjekk, ung mann på 18 år. Anonymkode: d45fe...cc1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg testet negativt hos legen 4-5 dager over (måtte ta en medisin som ikke kan brukes av gravide). Heldigvis ventet jeg med medisinen, for to dager etter testet jeg svakt positivt hjemme. Resultatet er nå en kjekk, ung mann på 18 år. Anonymkode: d45fe...cc1 Takk for svar ☺️❤️ Da får jeg prøve å slappe litt mer av. Merkelig hvordan kroppen fungerer iblant 😅 Anonymkode: 470f0...ee6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 Testene kan ha litt ulik sensitivitet, særlig på tvers av merker, og de kan ha ulikt innhold av fargestoff (så stripen blir svak). Hvert svangerskap produserer også ulike nivåer med hcg. Man har aldri noen garantier, men ikke tenk at den svake testen er noen indiktator på at embryoet ikke er levedyktig. Positiv test = gravid. Gratulerer ❤️ Anonymkode: 09a40...429
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 Min svake test (for 14 år siden) har nylig tømt et berg av skittentøy på vaskerommet, og surmulte for at jeg FORLANGTE at rommet skulle tømmes for glass, fat og bestikk - I DAG! Å den var svak altså, negativ dagen etter, for så å bli sterkere etter et par uker. Temmelig sterk å slamre dører nå, da! Anonymkode: 57d9b...125
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Min svake test (for 14 år siden) har nylig tømt et berg av skittentøy på vaskerommet, og surmulte for at jeg FORLANGTE at rommet skulle tømmes for glass, fat og bestikk - I DAG! Å den var svak altså, negativ dagen etter, for så å bli sterkere etter et par uker. Temmelig sterk å slamre dører nå, da! Anonymkode: 57d9b...125 Ikke helt sikker på hva du prøver å formidle 😅 Anonymkode: 470f0...ee6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Testene kan ha litt ulik sensitivitet, særlig på tvers av merker, og de kan ha ulikt innhold av fargestoff (så stripen blir svak). Hvert svangerskap produserer også ulike nivåer med hcg. Man har aldri noen garantier, men ikke tenk at den svake testen er noen indiktator på at embryoet ikke er levedyktig. Positiv test = gravid. Gratulerer ❤️ Anonymkode: 09a40...429 Tusen takk😁❤️❤️ Anonymkode: 470f0...ee6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #10 Skrevet 22. august 2021 Her tok de 7-14 dager før jeg fikk positiv test med de 2 minste🙂 Anonymkode: 9297e...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå