Nyttårs barn Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Hva synes dere? Temmelig spesiell skole🙃 Veldig skummel tankegang.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Interessant dokumentar. Han gamle rektoren var rimelig spesiell og litt skummel. Han manglet flere skruer han der…. P Anonymkode: d9f9a...542
Nyttårs barn Skrevet 20. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Interessant dokumentar. Han gamle rektoren var rimelig spesiell og litt skummel. Han manglet flere skruer han der…. P Anonymkode: d9f9a...542 Litt av en karakter ja og åpenbart at barna hans var svært kritiske.
Tekla123 Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Interessant dokumentar. Steinerpedagogikk har absolutt gode elementer, men denne tolkningen var ekstrem. Synd Ahlbom (han "gærne") hadde mange skumle trekk, og forbauser meg over forvandlingen etter konens bortgang. For litt siden ble jeg kjent med en mann som gikk på Steinerskole. Underveis i en samtale uttrykker han "jeg er ikke noe sterk i matte, historie og slikt, men jeg kan i hvert fall synge navnet mitt". Jeg lo selvfølgelig, men nå skjønner jeg litt mer av utsagnet.
Nyttårs barn Skrevet 21. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2021 Jeg tror nok norske steinerskoler også har hatt mye av samme mentaliteten selv om denne skolen var ekstrem og dro det alt for langt. Mener jeg har hørt noe om mobbing og konflikter som visstnok kom av uløste ting fra "tidligere liv"😅
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Nyttårs barn skrev (På 2021-8-21 den 2.00): Jeg tror nok norske steinerskoler også har hatt mye av samme mentaliteten selv om denne skolen var ekstrem og dro det alt for langt. Mener jeg har hørt noe om mobbing og konflikter som visstnok kom av uløste ting fra "tidligere liv"😅 Det har du helt rett i. Antroposofien ligger bak all steinerpedagogikk. Vanskelig å si om skolen dro det litt langt, eller bare mer synlig. Anonymkode: 05f58...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå