Gå til innhold

Burde jeg "presse" på oss et barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med at mannen da i utgangspunktet ikke vil, men at det snur når ungen kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frøken85 skrev (1 time siden):

Er det noen som har erfaring med at mannen da i utgangspunktet ikke vil, men at det snur når ungen kommer?

Det kan du aldri vite på forhånd. Jeg ville vært fornøyd med det ene barnet og vært glad for det du har. Jeg har et barn med diagnoser, og fy fader så slitsomt livet ble. Hadde aldri sett for meg det strevet, slitet og fortvilelsen jeg har for min datter som ikke fungerer som andre barn. ADHD og Asperger. Hadde ikke jeg og mannen min vært sammen i mange år før hun kom, og begge ønsket seg så inderlig barn, så hadde vi vært skillt. For livet ble ingen dans på roser for vår familie i alle fall.

Du tar en sjanse, og må være forberedt på å sitte alene med to barn. Eller sitte med et barn og en mann. Det er ditt eget valg, og jeg håper du finner det rette. Uansett hva du gjør vil du resten av livet sitte og tenke, hva hvis…

Anonymkode: 225df...e17

Skrevet

Personlig ville jeg nok ha dumpet han og heller funnet en annen. En mann som bare bruker tid med ditt barn fordi han får beskjed om det er ikke en dedikert ekstra-far. Og at han går tilbake på løftet om å få barn med deg synes jeg vitner om dårlig moral. 

Finn deg heller en staut en, og gjerne litt yngre en deg selv. Når de er litt over 40 er det fort sjanser for å få barn med ekstra utfordringer. Ja det gjelder menn også. Spermiene muterer mer og mer med alderen. 

Anonymkode: c113d...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...