Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #26 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Da er det vel ikke så lurt å først si ja å bare gå halvveis.. Men er selvsagt ingen unnskyldning for seksuelt overgrep,håper virkelig han blir straffet! Anonymkode: 6f77d...3ac Om man ombestemmer seg, så er man i sin fulle rett til det, selv om man kanskje har gitt inntrykk av å ønske å ha sex i utgangspunktet. Om den ene ikke ønsker å stoppe når den andre sier nei, da velger den første å begå voldtekt. Det er så enkelt. Har man ikke styring over seg selv og egne "lyster", da er man heller ikke moden nok til å ha sex med noen. At dette er personer som i utgangspunktet vet at de gjør noe ulovlig, at de gjør noe som er mot de kontraktene de har med egen arbeidsgiver, muligens bryter gjeldende smittevernregler/-lover, flere bruker ulovlige narkotiske stoffer, og i tillegg vet at de utnytter unge jenter ved å lokke disse pga. egen selvkomponerte "status", så er alt dette bare forferdelig skjerpende omstendigheter rundt voldtekten. Brann og fotballmiljøet generelt må ta et oppgjør. At spillerne ble testet for narkotiske stoffer for sent, det er en skandale og helt uhørt! I en annen klubb, for få år siden unnlot en klubbkompis å møte i retten ("kunne ikke"), noe som ga voldtektsmannen mulighet til å rømme landet. Slike holdninger bør gå utover de som beskytter de som voldtar, slik at de også mister jobbene sine. Anonymkode: bc59f...164
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #27 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Om man ombestemmer seg, så er man i sin fulle rett til det, selv om man kanskje har gitt inntrykk av å ønske å ha sex i utgangspunktet. Om den ene ikke ønsker å stoppe når den andre sier nei, da velger den første å begå voldtekt. Det er så enkelt. Har man ikke styring over seg selv og egne "lyster", da er man heller ikke moden nok til å ha sex med noen. At dette er personer som i utgangspunktet vet at de gjør noe ulovlig, at de gjør noe som er mot de kontraktene de har med egen arbeidsgiver, muligens bryter gjeldende smittevernregler/-lover, flere bruker ulovlige narkotiske stoffer, og i tillegg vet at de utnytter unge jenter ved å lokke disse pga. egen selvkomponerte "status", så er alt dette bare forferdelig skjerpende omstendigheter rundt voldtekten. Brann og fotballmiljøet generelt må ta et oppgjør. At spillerne ble testet for narkotiske stoffer for sent, det er en skandale og helt uhørt! I en annen klubb, for få år siden unnlot en klubbkompis å møte i retten ("kunne ikke"), noe som ga voldtektsmannen mulighet til å rømme landet. Slike holdninger bør gå utover de som beskytter de som voldtar, slik at de også mister jobbene sine. Anonymkode: bc59f...164 Tviler på at Brann-spillerne trenger å «lokke» så mye for å få med seg jenter på fest. Det er vel mer sånn at jentene står i kø for å bli med disse overbetalte høystatusguttene. Hvordan vet «de», altså Brann-spillerne, at de «utnytter» disse jentene som høyst frivillig har blitt med på fest? Nå ser jeg selvsagt bort i fra det eventuelle overgrepet, men du får der til å høres ut som at alle på nachspielet forgrep seg på de stakkars uskyldige jentene… Anonymkode: 4d6a5...d32
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #28 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Da er det vel ikke så lurt å først si ja å bare gå halvveis.. Men er selvsagt ingen unnskyldning for seksuelt overgrep,håper virkelig han blir straffet! Anonymkode: 6f77d...3ac Hva? Anonymkode: d9645...191
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #29 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Da er det vel ikke så lurt å først si ja å bare gå halvveis.. Men er selvsagt ingen unnskyldning for seksuelt overgrep,håper virkelig han blir straffet! Anonymkode: 6f77d...3ac At det var? Om de så begge er nakne, i en seng og mannen er cm fra å penetrere så har kvinnen rett til å avbryte. Samme har mannen! Må du faen meg ta deg sammen Anonymkode: e6c5f...719
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #30 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei han fikk sparken pga han var pådriver av festen. Anonymkode: 6f77d...3ac Og så da? Om det så var hans ide denne gang at de skulle feste på Brann stadion så er de da alle voksne menn som kan tenke selv. De var da alle med på å feste der de som var der. Barmen er nå faktisk en av de få som har vært mann nok til å stå frem og si at han var med på festen. De andre tørr jo ikke stå frem og blir beskyttet av ledelsen. Anonymkode: d0f9b...9dc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #31 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): At det var? Om de så begge er nakne, i en seng og mannen er cm fra å penetrere så har kvinnen rett til å avbryte. Samme har mannen! Må du faen meg ta deg sammen Anonymkode: e6c5f...719 Det er du som må skjerpe deg her! Hvis du er smart nok til å klare å lese så ser du at jeg selvsagt ikke forsvarer en voldtekt! Håper han blir straffet! Anonymkode: 6f77d...3ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #32 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Da er det vel ikke så lurt å først si ja å bare gå halvveis.. Men er selvsagt ingen unnskyldning for seksuelt overgrep,håper virkelig han blir straffet! Anonymkode: 6f77d...3ac Hva mener du her da? Legg ansvaret for overgrepet hvor det hører til! Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er du som må skjerpe deg her! Hvis du er smart nok til å klare å lese så ser du at jeg selvsagt ikke forsvarer en voldtekt! Håper han blir straffet! Anonymkode: 6f77d...3ac Anonymkode: d9645...191
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #33 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du her da? Legg ansvaret for overgrepet hvor det hører til! Anonymkode: d9645...191 Jeg mener akkurat det jeg skriver. Det er ikke lurt å ombestemme deg når du allerede har begynt å ha sex. men som sagt så unnskylder deg selvsagt ikke en voldtekt! Anonymkode: 6f77d...3ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #34 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener akkurat det jeg skriver. Det er ikke lurt å ombestemme deg når du allerede har begynt å ha sex. men som sagt så unnskylder deg selvsagt ikke en voldtekt! Anonymkode: 6f77d...3ac Det er ikke lurt? Du store min tid! Så det hadde vært lurere å gjennomføre samleiet selv om man angrer seg? Man vet forøvrig ikke om jenta var med på det i noen grad i det hele tatt. Kommentarer som dine legger stor last til byrden til et overgrepsoffer. Skam deg! Anonymkode: d9645...191
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #35 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke lurt? Du store min tid! Så det hadde vært lurere å gjennomføre samleiet selv om man angrer seg? Man vet forøvrig ikke om jenta var med på det i noen grad i det hele tatt. Kommentarer som dine legger stor last til byrden til et overgrepsoffer. Skam deg! Anonymkode: d9645...191 Jo det er jo det jeg sier! Hun var på med på det i begynnelsen men så ombesteme hun seg. Anonymkode: 6f77d...3ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #36 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jo det er jo det jeg sier! Hun var på med på det i begynnelsen men så ombesteme hun seg. Anonymkode: 6f77d...3ac Og det var ikke lurt? Skjønner du ikke hva du gjør her? Anonymkode: d9645...191
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #37 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jo det er jo det jeg sier! Hun var på med på det i begynnelsen men så ombesteme hun seg. Anonymkode: 6f77d...3ac Og hvordan vet du dette? Var du til stede? Anonymkode: aa822...2d6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #38 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tviler på at Brann-spillerne trenger å «lokke» så mye for å få med seg jenter på fest. Det er vel mer sånn at jentene står i kø for å bli med disse overbetalte høystatusguttene. Hvordan vet «de», altså Brann-spillerne, at de «utnytter» disse jentene som høyst frivillig har blitt med på fest? Nå ser jeg selvsagt bort i fra det eventuelle overgrepet, men du får der til å høres ut som at alle på nachspielet forgrep seg på de stakkars uskyldige jentene… Anonymkode: 4d6a5...d32 Med unntak av en gutt i troppen er alle andre voksne, myndige menn. Alle av dem har arbeidskontrakter de frivillig har inngått med sin arbeidsgiver. De har klare regler for bruk av arbeidsgivers lokaler, og jeg antar at de også har en del klare regler hva rusmidler angår, samt egne regler relatert til koronasituasjonen og pandemien. Du kaller dem høystatusgutter. De er ikke gutter (med unntak av én som ikke enda er myndig), de er myndige, voksne menn. Hadde disse myndige, voksne mennene oppført seg halvveis profesjonelt, så hadde de ikke gjentatte ganger brutt reglene satt av arbeidsgiver. Voksne menn som har null skrupler med å motta altfor høy lønn og så drite i sitt kontraktfestede arb.forhold, drite i å ta ansvar for sin arb.giver og klubben som har tiltro til dem. Og hvorfor? De utnytter sin "status" for å lokke med seg unge jenter til ulovlige fester hvor det også brukes narkotika. Det er helt klart at flere av spillerne må ha visst at det ble brukt narkotiske stoffer på festen(e), og også at mange av spillerne dro med seg unge jenter med tanke på å ha sex med dem - i sin arbeidsgivers lokaler, ulovlig. Selvfølgelig vet disse voksne mennene - som så kaldt kalkulerende driter i alle regler de selv er forpliktet til overfor sin arbeidsgiver - at det de gjør er ulovlig og feil! Å tro at de ikke forstår at de lokker med seg jentene, det blir for dumt. Selvfølgelig gjør de det! De er ikke dumme, og det de har gjort er kaldt kalkulert, og noe de har gjort gjentatte ganger.. Måten arb.giver i etterkant beskytter alle spillerne som har brutt reglene, det er en stor skam, for det er med på å bagatellisere en alvorlig ukultur og nå også (trolig) overgrep. Å si opp en spiller, fordi han tok initiativ til festene, det blir for dumt. Det hadde ikke blitt noen fester der om de andre hadde oppført seg iht. kontrakter og avtaler med arbeidsgiver. Men ved at alle, eller mange, av dem deltok så beskyttet de hverandre. Så er de feige nok til å la en bli ofret i ettertid. Her er både spillerne og arb.giver feige. Og ja, disse voksne mennene vet utmerket godt at de lokker jentene med seg, utnytter sin såkalte "status" for å få med seg jentene. Anonymkode: bc59f...164
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #39 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Med unntak av en gutt i troppen er alle andre voksne, myndige menn. Alle av dem har arbeidskontrakter de frivillig har inngått med sin arbeidsgiver. De har klare regler for bruk av arbeidsgivers lokaler, og jeg antar at de også har en del klare regler hva rusmidler angår, samt egne regler relatert til koronasituasjonen og pandemien. Du kaller dem høystatusgutter. De er ikke gutter (med unntak av én som ikke enda er myndig), de er myndige, voksne menn. Hadde disse myndige, voksne mennene oppført seg halvveis profesjonelt, så hadde de ikke gjentatte ganger brutt reglene satt av arbeidsgiver. Voksne menn som har null skrupler med å motta altfor høy lønn og så drite i sitt kontraktfestede arb.forhold, drite i å ta ansvar for sin arb.giver og klubben som har tiltro til dem. Og hvorfor? De utnytter sin "status" for å lokke med seg unge jenter til ulovlige fester hvor det også brukes narkotika. Det er helt klart at flere av spillerne må ha visst at det ble brukt narkotiske stoffer på festen(e), og også at mange av spillerne dro med seg unge jenter med tanke på å ha sex med dem - i sin arbeidsgivers lokaler, ulovlig. Selvfølgelig vet disse voksne mennene - som så kaldt kalkulerende driter i alle regler de selv er forpliktet til overfor sin arbeidsgiver - at det de gjør er ulovlig og feil! Å tro at de ikke forstår at de lokker med seg jentene, det blir for dumt. Selvfølgelig gjør de det! De er ikke dumme, og det de har gjort er kaldt kalkulert, og noe de har gjort gjentatte ganger.. Måten arb.giver i etterkant beskytter alle spillerne som har brutt reglene, det er en stor skam, for det er med på å bagatellisere en alvorlig ukultur og nå også (trolig) overgrep. Å si opp en spiller, fordi han tok initiativ til festene, det blir for dumt. Det hadde ikke blitt noen fester der om de andre hadde oppført seg iht. kontrakter og avtaler med arbeidsgiver. Men ved at alle, eller mange, av dem deltok så beskyttet de hverandre. Så er de feige nok til å la en bli ofret i ettertid. Her er både spillerne og arb.giver feige. Og ja, disse voksne mennene vet utmerket godt at de lokker jentene med seg, utnytter sin såkalte "status" for å få med seg jentene. Anonymkode: bc59f...164 Altså, jeg sier ikke at disse overbetalte høystatusgutta ikke har oppført seg på en måte som man kan forvente av overbetalte guttunger med aaaltfor høye tanker om seg selv - altså helt forkastelig. Poenget mitt er at de neppe har måttet «lokke» disse jentene med seg på fest. Jentene har nok blitt med etter eget ønske og skrytt av det i etterkant. Og mange av disse jentene hadde nok sex i bakhodet de også. Med mindre jentene var mindreårige så er det da helt greit å ta dem med på fest. Det er helt ok å ha sex med dem også hvis det er et gjensidig ønske om det. Forballstjerner og andre menn/gutter med status trenger sjelden å måtte drive med utstrakt «lokking» for å få seg noe altså. Anonymkode: 4d6a5...d32
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #40 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Altså, jeg sier ikke at disse overbetalte høystatusgutta ikke har oppført seg på en måte som man kan forvente av overbetalte guttunger med aaaltfor høye tanker om seg selv - altså helt forkastelig. Poenget mitt er at de neppe har måttet «lokke» disse jentene med seg på fest. Jentene har nok blitt med etter eget ønske og skrytt av det i etterkant. Og mange av disse jentene hadde nok sex i bakhodet de også. Med mindre jentene var mindreårige så er det da helt greit å ta dem med på fest. Det er helt ok å ha sex med dem også hvis det er et gjensidig ønske om det. Forballstjerner og andre menn/gutter med status trenger sjelden å måtte drive med utstrakt «lokking» for å få seg noe altså. Anonymkode: 4d6a5...d32 De var under 18, i hvert fall noen av de. Anonymkode: 0f9b3...341
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #41 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De var under 18, i hvert fall noen av de. Anonymkode: 0f9b3...341 Men over seksuell lavalder. Anonymkode: 0f9b3...341
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #42 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Altså, jeg sier ikke at disse overbetalte høystatusgutta ikke har oppført seg på en måte som man kan forvente av overbetalte guttunger med aaaltfor høye tanker om seg selv - altså helt forkastelig. Poenget mitt er at de neppe har måttet «lokke» disse jentene med seg på fest. Jentene har nok blitt med etter eget ønske og skrytt av det i etterkant. Og mange av disse jentene hadde nok sex i bakhodet de også. Med mindre jentene var mindreårige så er det da helt greit å ta dem med på fest. Det er helt ok å ha sex med dem også hvis det er et gjensidig ønske om det. Forballstjerner og andre menn/gutter med status trenger sjelden å måtte drive med utstrakt «lokking» for å få seg noe altså. Anonymkode: 4d6a5...d32 Spiller egentlig ingen rolle, for disse voksne mennene visste at det de gjorde i utgangspunktet var ulovlig, både å bruke arb.givers lokaler til fest, narkotikabruk, brudd av egne arb.kontrakter - og også trolig voldtekt. At så mange har vært sammen om de første lovbruddene gjør det mindre trolig at ingen har forstått hva annet som også har skjedd. De er IKKE guttunger, de er MYNDIGE, VOKSNE MENN som helt bevisst har valgt å bryte betingelser for egne arb.kontrakter og norske lover! Anonymkode: bc59f...164
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #43 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Spiller egentlig ingen rolle, for disse voksne mennene visste at det de gjorde i utgangspunktet var ulovlig, både å bruke arb.givers lokaler til fest, narkotikabruk, brudd av egne arb.kontrakter - og også trolig voldtekt. At så mange har vært sammen om de første lovbruddene gjør det mindre trolig at ingen har forstått hva annet som også har skjedd. De er IKKE guttunger, de er MYNDIGE, VOKSNE MENN som helt bevisst har valgt å bryte betingelser for egne arb.kontrakter og norske lover! Anonymkode: bc59f...164 Helt riktig. Men jeg tror fremdeles jentene ikke trengte mye «lokking» for å bli med på den festen. Anonymkode: 4d6a5...d32
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #44 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Helt riktig. Men jeg tror fremdeles jentene ikke trengte mye «lokking» for å bli med på den festen. Anonymkode: 4d6a5...d32 Spiller heller ingen rolle, for disse har bevisst lokket dem med seg, ved å forsøke å høyne egen status enda mer ved å tilby (ulovlige) fester på Brann stadion. Hadde de ikke forsøkt å lokke dem, så hadde de tatt festene hjemme hos en av dem selv. Det er helt opplagt. Å tviholde på at jentene ikke trenger lokking for å bli med er å frata disse voksne mennene ansvar for egne uakseptable og ulovlige handlinger! Hvor mange av jentene tror du ville vært med spillerne om de var ærlige? "Hei, vi har tenkt å ha ulovlig fest på Brann stadion med alkohol og dop, og det kan også hende at en eller flere av dere blir voldtatt. Blir festene oppdaget vil de bli brettet ut over hele landets aviser, og dere risikerer mye kommentarer fra media i tillegg." Anonymkode: bc59f...164
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #45 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvor mange av jentene tror du ville vært med spillerne om de var ærlige? "Hei, vi har tenkt å ha ulovlig fest på Brann stadion med alkohol og dop, og det kan også hende at en eller flere av dere blir voldtatt. Blir festene oppdaget vil de bli brettet ut over hele landets aviser, og dere risikerer mye kommentarer fra media i tillegg." Anonymkode: bc59f...164 Hvis du tar bort dette med voldtektene og kanskje medieoppslagene: veldig mange. Hvorfor tror du jentene er så uskyldige? Tror du ikke jenter driver med alkohol, sex og dop? Hvor mange jenter var til stede på den ulovlige huleraven på St.hanshaugen midt under tjukkeste koronaen? Var de også «lokket» dit av slemme menn? Denne typen gutter/menn tiltrekker seg jo en haug med damer/jenter og det er jo like mye jentenes skyld at de tiltrekkes av denne typen gutter/menn. De er sikkert hjertelig velkomne til gutterommene til smålubne og sosialt klønete - men snille - gaminggutter, men det er jo ikke dit de vil. Tror du helt alvorlig at de jentene som deltok på stadionfesten ikke var der høyst frivillig? Tror du fotballspillere i øverste liga SLITER med å få med seg jenter på fest? Som student jobbet jeg på stampuben til byens fotballag (ikke Brann, men et annet lag i Tippeligaen), og jeg lover deg: når noen av spillerne var på puben så VASSET de i jenter som svermet rundt dem. Lite «lokking» som var nødvendig der altså! Anonymkode: 4d6a5...d32
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #46 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvis du tar bort dette med voldtektene og kanskje medieoppslagene: veldig mange. Hvorfor tror du jentene er så uskyldige? Tror du ikke jenter driver med alkohol, sex og dop? Hvor mange jenter var til stede på den ulovlige huleraven på St.hanshaugen midt under tjukkeste koronaen? Var de også «lokket» dit av slemme menn? Denne typen gutter/menn tiltrekker seg jo en haug med damer/jenter og det er jo like mye jentenes skyld at de tiltrekkes av denne typen gutter/menn. De er sikkert hjertelig velkomne til gutterommene til smålubne og sosialt klønete - men snille - gaminggutter, men det er jo ikke dit de vil. Tror du helt alvorlig at de jentene som deltok på stadionfesten ikke var der høyst frivillig? Tror du fotballspillere i øverste liga SLITER med å få med seg jenter på fest? Som student jobbet jeg på stampuben til byens fotballag (ikke Brann, men et annet lag i Tippeligaen), og jeg lover deg: når noen av spillerne var på puben så VASSET de i jenter som svermet rundt dem. Lite «lokking» som var nødvendig der altså! Anonymkode: 4d6a5...d32 Men det spiller jo ingen rolle i det hele tatt, for det er ikke jentene som har gjort noe galt. Anonymkode: 0f9b3...341
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #47 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvis du tar bort dette med voldtektene og kanskje medieoppslagene: veldig mange. Hvorfor tror du jentene er så uskyldige? Tror du ikke jenter driver med alkohol, sex og dop? Hvor mange jenter var til stede på den ulovlige huleraven på St.hanshaugen midt under tjukkeste koronaen? Var de også «lokket» dit av slemme menn? Denne typen gutter/menn tiltrekker seg jo en haug med damer/jenter og det er jo like mye jentenes skyld at de tiltrekkes av denne typen gutter/menn. De er sikkert hjertelig velkomne til gutterommene til smålubne og sosialt klønete - men snille - gaminggutter, men det er jo ikke dit de vil. Tror du helt alvorlig at de jentene som deltok på stadionfesten ikke var der høyst frivillig? Tror du fotballspillere i øverste liga SLITER med å få med seg jenter på fest? Som student jobbet jeg på stampuben til byens fotballag (ikke Brann, men et annet lag i Tippeligaen), og jeg lover deg: når noen av spillerne var på puben så VASSET de i jenter som svermet rundt dem. Lite «lokking» som var nødvendig der altså! Anonymkode: 4d6a5...d32 Det spiller ingen rolle, ingen av disse jentene organiserte festene, kjøpte spriten eller er under kontrakt med Brann. Anonymkode: 5859d...854
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #48 Skrevet 21. august 2021 ..og hva Barmen angår,han har fått varsler før, for festing og alkoholbruk. Han burde vite bedre. Anonymkode: 5859d...854
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #49 Skrevet 21. august 2021 Det innlegget til far Rolf Barmen på Facebook, der han forsvarer sønnen sin, er direkte flaut å lese. Anonymkode: 51315...cf6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #50 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men det spiller jo ingen rolle i det hele tatt, for det er ikke jentene som har gjort noe galt. Anonymkode: 0f9b3...341 Med mindre det er snakk om et seksuelt overgrep, har heller ikke spillerne gjort noe straffbart. brudd på interne retningslinjer ja, men det er ikke straffbart å feste, løpe nakne eller ha sex Anonymkode: 90276...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå