Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Hei! Jeg skrev her inne tidligere ang at jeg fikk stryk på eksamen, og ny karakter ble B etter vurdering fra to nye sensorer. Så lenge karakterene avviker så mye fra hverandre, så er det ny sensur igjen. Denne har jeg fortsatt ikke fått pga ferieavvikling står det. Problemet er at nå er det straks ny konteeksamen. Jeg må søke permisjon uten lønn fra jobb, og har i tillegg en konfirmasjon samme uken som denne hjemmeeksamen. Jeg vil derfor nødig ta denne på nytt om ikke det er strengt talt nødvendig. Men, nå er det bare noen dager til eksamen. Ville dere satset på en at den nye karakteren også vil bli bra? Eller tatt eksamen på nytt? Anonymkode: 999a6...fa7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg skrev her inne tidligere ang at jeg fikk stryk på eksamen, og ny karakter ble B etter vurdering fra to nye sensorer. Så lenge karakterene avviker så mye fra hverandre, så er det ny sensur igjen. Denne har jeg fortsatt ikke fått pga ferieavvikling står det. Problemet er at nå er det straks ny konteeksamen. Jeg må søke permisjon uten lønn fra jobb, og har i tillegg en konfirmasjon samme uken som denne hjemmeeksamen. Jeg vil derfor nødig ta denne på nytt om ikke det er strengt talt nødvendig. Men, nå er det bare noen dager til eksamen. Ville dere satset på en at den nye karakteren også vil bli bra? Eller tatt eksamen på nytt? Anonymkode: 999a6...fa7 Er B bra? Får du evt en ny sjanse? Hvis du dropper denne muligheten? Anonymkode: f06a6...c3b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Er B bra? Får du evt en ny sjanse? Hvis du dropper denne muligheten? Anonymkode: f06a6...c3b Ja, jeg er fornøyd med en B. Ligger på mellom A/B i snitt. Hadde ikke tatt den om igjen om jeg fikk B på første eksamen. Får en sjanse til slik jeg forstod det, og det er denne muligheten. Anonymkode: 999a6...fa7
Listedamen Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg er fornøyd med en B. Ligger på mellom A/B i snitt. Hadde ikke tatt den om igjen om jeg fikk B på første eksamen. Får en sjanse til slik jeg forstod det, og det er denne muligheten. Anonymkode: 999a6...fa7 Her bør du vel kunne kontakte noen? Du må jo få vite karakteren før ny eksamen, ellers blir det jo ren og skjær gambling.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Listedamen skrev (9 minutter siden): Her bør du vel kunne kontakte noen? Du må jo få vite karakteren før ny eksamen, ellers blir det jo ren og skjær gambling. Jeg har ringt, og sendt mail. Det er sånn pga ferieavvikling får jeg vite. Mest sannsynlig får jeg ikke ny endelig karakter før konte-eksamen. Og det har jeg svært lite lyst til. Anonymkode: 999a6...fa7
Listedamen Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Jeg har ringt, og sendt mail. Det er sånn pga ferieavvikling får jeg vite. Mest sannsynlig får jeg ikke ny endelig karakter før konte-eksamen. Og det har jeg svært lite lyst til. Anonymkode: 999a6...fa7 Huff, det skjønner jeg veldig godt. Jeg har ikke peiling, men det høres jo kanskje usannsynlig ut å gå fra stryk til B til stryk igjen? Huff, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort😩 Lykke til med valget.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Hvis du tåler en C hadde jeg tatt sjansen på den nye sensuren. Anonymkode: 9df69...421
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 Enig med ^ Utfra den forrige beskrivelsen du ga, høres det ut som om første sensur var feil - nå også dokumentert av to nye sensorer. Anonymkode: b62f4...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå