Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Holder på å bli gal. Har så vanvittig vondt i magen og har løpt på do flere ganger i dag fordi jeg rett og slett har følt at jeg har holdt på å bæsje på meg. Men så kommer det absolutt ingenting. Noe som kan hjelpe? Klikker snart for meg. Anonymkode: 1cff3...4d7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Drikk masse vann, spis svisker, linfrø, gå en tur Anonymkode: 09f81...b9d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Holder på å bli gal. Har så vanvittig vondt i magen og har løpt på do flere ganger i dag fordi jeg rett og slett har følt at jeg har holdt på å bæsje på meg. Men så kommer det absolutt ingenting. Noe som kan hjelpe? Klikker snart for meg. Anonymkode: 1cff3...4d7 Ta et klyster, det virker fort! Og drikk mye vann Anonymkode: 78a44...c54
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Eneste som funker på meg er laxoberal dråper. Lykke til! Anonymkode: aaa81...005
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Huff. Om ingen ting har skjedd, kan du evt. lage deg en sterk kaffe, eller kopp med te, plugge inn en dulcolax, og legge deg litt på siden. Frukt og fiber kan også være til stor hjelp. Og unngå mat som f.eks gjærbakst o.l. Lykke til😊 Anonymkode: ad6c4...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå