amandine Skrevet 20. august 2021 #26 Skrevet 20. august 2021 Dansemamma skrev (48 minutter siden): Takk til dere som har svart saklig på denne tråden. Jeg er en god mamma og er en trygg familie med masse kjærlighet. At ungene til tider slår er absolutt ikke greit, og vi jobber med saken selvfølgelig. Å si at jeg/vi ikke oppdrar ungene våre er helt feil. Det må være rom for å ikke fremstå perfekt, og ha utfordringer mht ting, og spørre om synspunkt. Jeg er en moden mamma så vet en god del om å oppdra barn. Trenger ingen til å fortelle at jobben jeg gjør ikke er god nok, det vet jeg når/om den ikke er. Det har vært masse saklige svar her, selv om ikke alle er enige. Du sier dere jobber med saken, dere må kanskje innse at deres metoder ikke virker som de skal om en åtteåring slår gjentatte ganger. Du burde også ha rom for at folk som blir slått av din åtteåring blir oppgitt og lei og kanskje ordlegger seg litt flåsete uten at det er en faktisk trussel om vold. Det er hvertfall ikke noe nærheten av en episode du burde kutte ut et vennskap/forhold/relasjon for.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #27 Skrevet 20. august 2021 Dansemamma skrev (50 minutter siden): Takk til dere som har svart saklig på denne tråden. Jeg er en god mamma og er en trygg familie med masse kjærlighet. At ungene til tider slår er absolutt ikke greit, og vi jobber med saken selvfølgelig. Å si at jeg/vi ikke oppdrar ungene våre er helt feil. Det må være rom for å ikke fremstå perfekt, og ha utfordringer mht ting, og spørre om synspunkt. Jeg er en moden mamma så vet en god del om å oppdra barn. Trenger ingen til å fortelle at jobben jeg gjør ikke er god nok, det vet jeg når/om den ikke er. Her er det jo kun masse forsvar for hvor god mamma du er og hvor god du er på oppdragelse. Men hvordan irettesetter du datteren din når hun slår andre? Om den som blir slått (her:en 60-åring) ikke opplever at du/dere tar det alvorlig, så er det jo naturlig å bli mer irritert og frustrert. Anonymkode: 3e204...4cd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #28 Skrevet 20. august 2021 Hvis datteren din fortsetter å oppføre seg som en håpløs drittunge, så kommer hun til å få den «trusselen» flere ganger. Anonymkode: ef494...54b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #29 Skrevet 20. august 2021 Uakseptabelt å true barn med vold. Uansett type vold. Anonymkode: d90ca...2b5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #30 Skrevet 20. august 2021 Gjest Dansemamma skrev (7 timer siden): Takk til dere som har svart saklig på denne tråden. Jeg er en god mamma og er en trygg familie med masse kjærlighet. At ungene til tider slår er absolutt ikke greit, og vi jobber med saken selvfølgelig. Å si at jeg/vi ikke oppdrar ungene våre er helt feil. Det må være rom for å ikke fremstå perfekt, og ha utfordringer mht ting, og spørre om synspunkt. Jeg er en moden mamma så vet en god del om å oppdra barn. Trenger ingen til å fortelle at jobben jeg gjør ikke er god nok, det vet jeg når/om den ikke er. At ungene til tider slår? Er du klinke sprø? I tillegg til årets dummeste mor? Ingen unger slår. Det er ikke noe du skal normalisere. Anonymkode: 1a4ad...6b2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2021 #31 Skrevet 21. august 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): At ungene til tider slår? Er du klinke sprø? I tillegg til årets dummeste mor? Ingen unger slår. Det er ikke noe du skal normalisere. Anonymkode: 1a4ad...6b2 Dette MÅ være en trolletråd! Anonymkode: 901a5...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå