Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Merket dere etterpå at de hadde «rotet inni der» eller gikk det helt greit? Anonymkode: eb2b2...771
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Merket så godt som ingenting. Var bare litt trøtt og sliten etter narkosen. Anonymkode: e5aa5...72d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Merket ingenting. Nå gikk de inn via navelen og den var helt blå. Men ikke vondt. Anonymkode: dcfbd...cd6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Merket ingenting. Nå gikk de inn via navelen og den var helt blå. Men ikke vondt. Anonymkode: dcfbd...cd6 Hva slags gynekologisk undersøkelse tas gjennom magen? Det er jo kikhulskirurgi.. Anonymkode: ff812...cd8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hva slags gynekologisk undersøkelse tas gjennom magen? Det er jo kikhulskirurgi.. Anonymkode: ff812...cd8 Kan en jo like greit si.. Hvem er så pysete som bruker narkose når de skal til gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 9de14...ed9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Kan en jo like greit si.. Hvem er så pysete som bruker narkose når de skal til gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 9de14...ed9 Idiot. Hva med de med ekstrem grad av vaginisme eller psykiske plager som følge av overgrep i barndommen? Anonymkode: ff6a1...bf1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Kan en jo like greit si.. Hvem er så pysete som bruker narkose når de skal til gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 9de14...ed9 Muligens de som f.eks. ble voldtatt jevnlig som barn og har traumer knyttet til dette. Si meg, tenker du deg av og til om før du stiller spørsmål IRL? Hvis ikke, gjør det! Så slipper du å framstå som dum. HI: Jeg har ikke fått det før vanlig GU, men operasjon i livmoren via sjeden. Det var ikke mulig å kjenne noe etterpå. Anonymkode: 2d26d...c64
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kan en jo like greit si.. Hvem er så pysete som bruker narkose når de skal til gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 9de14...ed9 Det kan være mange grunner til det altså. Hos meg satt spiralen fast. Da gyn hadde holdt på omtrent en time med å forsøke å få den ut, ga han opp og sa jeg måtte inn på sykehuset i narkose. Jeg finnes ikke pysete. Anonymkode: e5aa5...72d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kan en jo like greit si.. Hvem er så pysete som bruker narkose når de skal til gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 9de14...ed9 Stakkar deg, så begrenset. Anonymkode: 06383...cf5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #10 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva slags gynekologisk undersøkelse tas gjennom magen? Det er jo kikhulskirurgi.. Anonymkode: ff812...cd8 Nei. De skulle filme samtidig. Ble brukt til undervisning. Anonymkode: dcfbd...cd6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #11 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kan en jo like greit si.. Hvem er så pysete som bruker narkose når de skal til gynekologisk undersøkelse. Anonymkode: 9de14...ed9 Please fortell meg at du ikke er så korttenkt... Anonymkode: 1a637...029
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei. De skulle filme samtidig. Ble brukt til undervisning. Anonymkode: dcfbd...cd6 Hvordan får de filmet en gynekologisk us gjennom magen? Anonymkode: be8dd...a63
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #13 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan får de filmet en gynekologisk us gjennom magen? Anonymkode: be8dd...a63 Øøøøøøøh. Kamera inn i magen muuuuuuuuligens. 😂😂😂 Anonymkode: dcfbd...cd6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #14 Skrevet 19. august 2021 Fekk og kikkhilskirurgi..sku spyle gjenom eggleder og dei ønska å ha kamera inni for å sjå bedre .ikkje vondt inni etterpå . Anonymkode: ee541...22c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #15 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Fekk og kikkhilskirurgi..sku spyle gjenom eggleder og dei ønska å ha kamera inni for å sjå bedre .ikkje vondt inni etterpå . Anonymkode: ee541...22c Men da er det noe mer enn en vanlig gynekologisk undersøkelse.. Anonymkode: ff812...cd8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #16 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Øøøøøøøh. Kamera inn i magen muuuuuuuuligens. 😂😂😂 Anonymkode: dcfbd...cd6 Jeg er også litt nysgjerrig 😅 Gikk kameraet gjennom magen, inn i livmoren og ut livmorhalsen? Eller hva skulle de filme? Anonymkode: baf99...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #17 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er også litt nysgjerrig 😅 Gikk kameraet gjennom magen, inn i livmoren og ut livmorhalsen? Eller hva skulle de filme? Anonymkode: baf99...fe3 Jeg har/hadde en sjelden tilstand. De skulle undersøke denne. Gynekologen som fulgte meg opp lurte på om de på neste undersøkelse kunne legge meg i narkose og filme. Dette fordi det skulle brukes i undervisning. Normalt ble jeg undersøkt med ultralyd men den ene gangen så ble det narkose og litt mer grundig. Anonymkode: dcfbd...cd6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #18 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg har/hadde en sjelden tilstand. De skulle undersøke denne. Gynekologen som fulgte meg opp lurte på om de på neste undersøkelse kunne legge meg i narkose og filme. Dette fordi det skulle brukes i undervisning. Normalt ble jeg undersøkt med ultralyd men den ene gangen så ble det narkose og litt mer grundig. Anonymkode: dcfbd...cd6 Åå, da forstår jeg. De skulle kanskje ikke se i skjeden, som jeg trodde du mente 🙈😂 Anonymkode: baf99...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #19 Skrevet 19. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Merket så godt som ingenting. Var bare litt trøtt og sliten etter narkosen. Anonymkode: e5aa5...72d Så du kunne ikke kjenne noe til at de hadde rotet inne i skjeden og tatt masse prøver? Anonymkode: eb2b2...771
Anonym bruker Skrevet 19. august 2021 #20 Skrevet 19. august 2021 Har ikke tatt gynokologisk undersøkelse i narkose, men har tatt kirurgisk abort i narkose. Jeg ble utsatt for grovt seksuelt misbrukte som barn, og jeg kastet opp i 4 uker etter aborten. Samme gjorde jeg etter jeg ble voldtatt første gang som 5 åring. Min psykolog sa til meg at det beste er om man klarer sånne undersøkelser uten narkose. For kroppen kan oppfatte det som overgrep når man er i narkose. Men det er jo selvfølgelig noen det vil være alt for vanskelig for. Anonymkode: 2076d...eca
Pobie Skrevet 19. august 2021 #21 Skrevet 19. august 2021 Jeg fikk hentet ut egg for ivf under narkose, dvs nål gjennom skjeden til eggstokkene gjentatte ganger. Våknet og kjente overhodet ingenting. Var bare litt kvalm av narkosen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #22 Skrevet 20. august 2021 Takk for svar. Trodde jeg skulle bli roligere av at de fleste ikke merket noe, men det skjedde dessverre ikke. Er like redd for å kjenne at noe har skjedd oppi der Anonymkode: eb2b2...771
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #23 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Takk for svar. Trodde jeg skulle bli roligere av at de fleste ikke merket noe, men det skjedde dessverre ikke. Er like redd for å kjenne at noe har skjedd oppi der Anonymkode: eb2b2...771 Er du her inne så har du barn eller skal ha barn. Det er ingen måte du kan unngå at det skjer en hel haug i underlivet ditt da. Anonymkode: 3f1d7...7ab
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #24 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du her inne så har du barn eller skal ha barn. Det er ingen måte du kan unngå at det skjer en hel haug i underlivet ditt da. Anonymkode: 3f1d7...7ab Herregud, hvor usympatisk er det mulig å bli? Kanskje du skal la være å svare hvis du uansett bare har tenkt å være ufin? Anonymkode: baf99...fe3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #25 Skrevet 20. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er du her inne så har du barn eller skal ha barn. Det er ingen måte du kan unngå at det skjer en hel haug i underlivet ditt da. Anonymkode: 3f1d7...7ab Jeg hadde siste undersøkelse for 13 år siden. Siste svangerskap. Altså har det ikke skjedd så mye der de siste årene. Og da jeg var gravid, så hadde jeg ikke den skrekken jeg har nå. Anonymkode: eb2b2...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå