Gå til innhold

Kan jeg spørre hva mannen deres tjener?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kjenner en som var gift med ei sånn, han tjener vannvittig godt og kona gikk hjemme. Helt sikkert noe de var enige om, og dama var søt hun, men vi smilte litt av henne bak hennes rygg for hun klagde jo litt over hvor "sliiiten" hun var hun også. Enda de hadde både au pair og vaskehjelp, og hun ikke jobbet. Riktignok tre barn, men det har flere av oss andre også, selv om vi er i full jobb ;)

Hun ble veldig bitter da de ble skilt. For hun satt der uten noen ting. Han var generøs med henne, kjøpte en leilighet til henne så hun bodde gjeldsfritt og betalte rikelig med bidrag så lenge ungene bodde 50/50. Men hun hadde ingen utdanning å snakke om, ingen erfaring fra arbeidslivet, og hadde rett og slett ikke evnen til å være i 100% jobb. Tok ikke så lang tid før hun fant seg en ny riking...

Anonymkode: f9f09...cdf

Jeg er definitivt ikke sliten, jeg er frisk og rask, og holder meg i form. Jeg har heldigvis utdannelse, så om det skulle skjære seg, noe jeg tviler på, har jeg muligheter. 

Anonymkode: b932f...a87

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er definitivt ikke sliten, jeg er frisk og rask, og holder meg i form. Jeg har heldigvis utdannelse, så om det skulle skjære seg, noe jeg tviler på, har jeg muligheter. 

I Norge får du faktisk utdannelsen gratis, så jeg syns rett og slett det er skikkelig dårlig gjort å ikke bruke den!

Anonymkode: 2892e...27a

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hva jobber du med? 

Anonymkode: af164...475

Jeg driver mitt eget selskap. Konsultasjon og salg mot norsk helsevesen. 

Anonymkode: d4e39...bf1

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

9,7 millioner, men så har han også en viktig jobb. Jeg tjener bare 1,9.

Anonymkode: bbeb7...e7c

Bare.....

Anonymkode: 387e0...2e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dib er virkelig i en klasse for seg selv. Bare 6% av Norges befolkning tjener over 1 mill, men her er det visst 90%. 
https://frifagbevegelse.no/loaktuelt/hva-er-en-vanlig-lonn-i-norge-dette-sier-statistikken-6.158.795580.c6ce3ac0eb

Anonymkode: 7069a...cb4

Det er helt typisk dib. Og få frem at de selv tjener mye er og typisk dib, selv om ikke det var spørsmålet til hi.

Anonymkode: 387e0...2e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

I Norge får du faktisk utdannelsen gratis, så jeg syns rett og slett det er skikkelig dårlig gjort å ikke bruke den!

Anonymkode: 2892e...27a

Nei, det er tull, men deg om det. Jeg er lykkelig, mannen og barna er lykkelig, derfor gjør vi det slik fordi det er best for oss. Var i jobb før jeg giftet meg med han. 

Skrevet

Min mann tjener vel et sted mellom 1,5-2 millioner avhengig av bonus. 

Anonymkode: 83fae...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...