Gå til innhold

Kan jeg spørre hva mannen deres tjener?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null og niks, det vil si under 100 000 i året. Her er det jeg som drar lasset, og jeg er ikke noen lønnsvinner jeg heller om man skal ta utgangspunkt i nivået i denne tråden.

Anonymkode: 3cdd0...a7e

Skrevet

1,3 mill. Han blir også nevnt i skattelistene. Tjener mest i sitt årskull i byen vi bor i

Anonymkode: 6f1de...2a0

Skrevet

Ca. 650.000. Han er planlegger i fylkeskommunen. 

Anonymkode: d7395...c02

Skrevet

860000. Professor.

Anonymkode: 95cc7...8ec

Skrevet

Ca 3 mill og det samme i bonus. Dessverre er han ikke ekte, men det er det han tjener likevel

Anonymkode: 15990...128

Skrevet

Normalt tjener han rundt 700.000 i året, jobber i Nordsjøen og har kun fagbrev. I 2020 ble det en del mindre pga permittering. 
Jeg har 490.000 i året, har også kun vgs utdannelse og jobber på sykehus. 

Anonymkode: 58c52...190

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvilken stilling i kommunen tjener man så mye??

Anonymkode: 00dc2...881

Rektor.

Anonymkode: b270a...d0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Rektor.

Anonymkode: b270a...d0d

Aha! Rektor på stor skole i stor kommune da? Er vel vanlig at rektorlønn regnes etter antall elever å, i hvert fall i noen av landets kommuner.

Anonymkode: 00dc2...881

Skrevet

Han tjener ca 2,5 mill. Men så er han også direktør i en stor bedrift som hevder seg på sitt marked også i Europa. Sånn sett har han egentlig ikke mer enn en helt grei inntekt sammenlignet med andre sammenlignbare bedrifter i sammenlignbare bransjer som hevder seg godt i Europa. 

Men heldigvis er han ikke nevnt i lokalavisa hvert år i forbindelse med skattelistene, verken for byen (Oslo), eller bydelen vi bor i. 

Anonymkode: 8c9aa...5b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Rundt 1,4 mill. Mange mener jeg må finne meg i all jobbingen siden han tjener så godt til familien. Men jeg tjener 1,9 mill. 

Anonymkode: d4e39...bf1

Hva jobber du med? 

Anonymkode: af164...475

Skrevet

Litt under 500 000kr, han er sykepleier....

Anonymkode: 7a13b...534

Skrevet

I underkant av 500 000. Tømrer. 

Anonymkode: 03922...9f4

Skrevet

9,7 millioner, men så har han også en viktig jobb. Jeg tjener bare 1,9.

Anonymkode: bbeb7...e7c

Skrevet

Han tjener litt over 700 000. Jeg tjener litt over 1 mill.

Anonymkode: 842d2...22c

Skrevet

Mannen tjener mellom 5-8 000 000 i året. Jeg er hjemmeværende husmor. Elsker å bare kose meg hjemme med husarbeid og matlaging. Skulle bare mangle så lenge ikke jeg trenger å jobbe. Vi er begge særdeles fornøyd. 

Anonymkode: b932f...a87

Skrevet

700.000 håndverker større firma som byggeleder. 
Jeg tjener mer enn han, men felles økonomi og mitt er hans 😊 til sammen har vi ca 2.mil i inntekt. 

Har lite betydning, og tenker faktisk at han ikke har mulighet til å arbeide mer, da han i større grad ivaretar barna i det daglige enn meg pr.dags dato. Da er er det naturlig at vi selv sagt deler på det vi har ❤️

Anonymkode: d0fdf...cff

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg tjener mer enn mannen, og jeg ligger på 506.000,-

Anonymkode: 8bafc...172

Kan du ikke svare på spørsmålet? Vi driter i din lønn. 

Skrevet

Min tjener rett over 1 million. Siviling i staten, jobber med IT i lederstilling. Men så er han også over 50. Kommer ikke i avisa når skattelistene legges ut.

Anonymkode: 815b7...40c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke svare på spørsmålet? Vi driter i din lønn. 

😘 

Jeg vet ikke hva mannen tjener, bare at han har mindre enn meg som tjener 506.000,-

Anonymkode: 8bafc...172

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Mannen tjener mellom 5-8 000 000 i året. Jeg er hjemmeværende husmor. Elsker å bare kose meg hjemme med husarbeid og matlaging. Skulle bare mangle så lenge ikke jeg trenger å jobbe. Vi er begge særdeles fornøyd. 

Kjenner en som var gift med ei sånn, han tjener vannvittig godt og kona gikk hjemme. Helt sikkert noe de var enige om, og dama var søt hun, men vi smilte litt av henne bak hennes rygg for hun klagde jo litt over hvor "sliiiten" hun var hun også. Enda de hadde både au pair og vaskehjelp, og hun ikke jobbet. Riktignok tre barn, men det har flere av oss andre også, selv om vi er i full jobb ;)

Hun ble veldig bitter da de ble skilt. For hun satt der uten noen ting. Han var generøs med henne, kjøpte en leilighet til henne så hun bodde gjeldsfritt og betalte rikelig med bidrag så lenge ungene bodde 50/50. Men hun hadde ingen utdanning å snakke om, ingen erfaring fra arbeidslivet, og hadde rett og slett ikke evnen til å være i 100% jobb. Tok ikke så lang tid før hun fant seg en ny riking...

Anonymkode: f9f09...cdf

Skrevet

Ca 900.000  Rørlegger

Anonymkode: c503f...b1e

Skrevet

1,3 cfo

Anonymkode: 39dfa...2d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

3 mill i forskjell fra år til år? 

Anonymkode: fa352...497

Skrevet

Min er statlig ansatt med mastergrad. Tjener ca 550000, det samme som meg som er adjunkt med tilleggsutdannelse. Vi bor i en by med rause oljelønninger og en sykt prisnivå på boliger. Utdannelse lønner seg ikke alltid!

Anonymkode: 3942d...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...