("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Har snart konfirmant og har i den anledning spurt to naboer (et ektepar) om de kan bistå på kjøkkenet. Jobben består i å sette ut maten (koldtbord), varme en gryte samt koke ris, rydde ut etter middagen og vaske opp middagskoppene. Tar meg av alt til kaffen selv😊  Det jeg lurer på er hvor mye jeg skal gi de for jobben? Hva er vanlig å gi?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (15 minutter siden): Har snart konfirmant og har i den anledning spurt to naboer (et ektepar) om de kan bistå på kjøkkenet. Jobben består i å sette ut maten (koldtbord), varme en gryte samt koke ris, rydde ut etter middagen og vaske opp middagskoppene. Tar meg av alt til kaffen selv😊  Det jeg lurer på er hvor mye jeg skal gi de for jobben? Hva er vanlig å gi? Voksne mennesker bør vel få et parhundre kroner timen hver, men du får spørre dem. Kanskje de tenker det er deres gave til konfirmanten om de har et godt forhold. Anonymkode: 76268...bd7
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 17. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2021 De hjelper gjerne til ja, men tenkte å evn gi dem et gavekort på 1000 kr, en flaske amaronevin og en blomst som takk. Er det for lite? Tror ikke de vil ta imot rene penger🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå