Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Har litt sporadisk kontakt med en mann jeg veldig godt kunne tenkt meg å delt mere tid med. Han ønsket meg god helg osv på melding, å skrev litt i helgen. Så tenkte jeg at nå skulle jeg se hvor lang tid det tok før han tok opp tråden.... å med det er det helt stille.. Skrev tidligere at han var så glad for å ha fått kontakt med meg.. Kan menn være kostbare også? Ikke bare vi damer.. 😃 Anonymkode: 440fd...26d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Har litt sporadisk kontakt med en mann jeg veldig godt kunne tenkt meg å delt mere tid med. Han ønsket meg god helg osv på melding, å skrev litt i helgen. Så tenkte jeg at nå skulle jeg se hvor lang tid det tok før han tok opp tråden.... å med det er det helt stille.. Skrev tidligere at han var så glad for å ha fått kontakt med meg.. Kan menn være kostbare også? Ikke bare vi damer.. 😃 Anonymkode: 440fd...26d Nei, jøss! Er det sant😅 Anonymkode: 61eb6...d8a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Han sjonglerer kanskje flere. Eller er tafatt, eller jobber mye? Anonymkode: 2865c...f9c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 Selvsagt spiller menn også kostbare. Vet ikke om det er tilfelle hos denne mannen, men ja, noen menn spiller kostbare Anonymkode: d38a7...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå