Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Har ei venninne som stadig sender slanke tips og sunne oppskrifter på Messenger til meg. Jeg har aldri bedt om dette, og aldri gitt uttrykk for at jeg ønsker dem. Jeg har riktignok noen kilo for mye, men langt ifra tjukk. Har dere noen sånne venner? 🤔 Anonymkode: 9af37...7ee
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Nei, har ingen sånne venner. Har BMI på 21 så ville jo vært rart å sende meg slanketips, men motsatt, jeg har mange overvektige venninner. Sitter virkelig ikke å sender oppskrifter og slanketips til de. hun er dritfrekk! Anonymkode: 3dc40...d6f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Har ei venninne som stadig sender slanke tips og sunne oppskrifter på Messenger til meg. Jeg har aldri bedt om dette, og aldri gitt uttrykk for at jeg ønsker dem. Jeg har riktignok noen kilo for mye, men langt ifra tjukk. Har dere noen sånne venner? 🤔 Anonymkode: 9af37...7ee Nei, men hadde bedt henne dra til helvete med de tipsene. Du kan spør hvorfor hun sender tips til deg, spent på hva hun svarer. Anonymkode: 4dc63...bd2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Hun regner vel med at de fleste som er overvektige ønsker å gå ned noen kilo. Det er ingen stor ting, men jeg skjønner du blir irritert. Jeg har noen vegarervenner som holder på på samme måte. Jeg blir irritert jeg også innimellom selv om jeg vet de bare prøver å formidle noe de føler er udelt positivt. Anonymkode: c6cfc...5a5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Slanketips er nok godt over streken for min del. Men, jeg kan fint dele en god oppskrift. Da både med mine venner med høy BMI og de med lav BMI. Skulle noen da velge å tolke dette som at jeg insinuerer at noen trenger å slanke seg så er det lite jeg får gjort med det. Men, da håper jeg de sier fra om at di ikke ønsker at jeg deler oppskrifter med de. Anonymkode: 52db1...328
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ei venninne som stadig sender slanke tips og sunne oppskrifter på Messenger til meg. Jeg har aldri bedt om dette, og aldri gitt uttrykk for at jeg ønsker dem. Jeg har riktignok noen kilo for mye, men langt ifra tjukk. Har dere noen sånne venner? 🤔 Anonymkode: 9af37...7ee Gud bedre, nei heldigvis ikke Anonymkode: b9db1...fef
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Hi, spør henne hvorfor hun sender deg disse linkene. Er vanvittig spent på hva kun svarer🤔 Anonymkode: 4dc63...bd2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hi, spør henne hvorfor hun sender deg disse linkene. Er vanvittig spent på hva kun svarer🤔 Anonymkode: 4dc63...bd2 Hun* Anonymkode: 4dc63...bd2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 Deler tips som i dette skal jeg prøve nå, eller som dette bør du prøve nå? Jeg og søsteren min deler stadig sånt, men da er det jo gjensidig og det er mer dette har jeg lyst til å prøve, ikke dette må du prøve... Anonymkode: ae60c...39e
frk Nilsen Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 Du får sende henne tips og råd om dannelse og folkeskikk, fordi det er det tydelig at hun ikke kan.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 Det er frekt. Neste gang svarer du «Takk, men jeg slanker meg ikke». Forfølger hun saken videre, spør du bare «Kaller du meg feit?» Anonymkode: 93e8d...3a3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 Jeg svarer ikke lengre på disse tipsene. Det bør jo egentlig være et svar i seg selv🙈 HI Anonymkode: 9af37...7ee
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 Hadde noen sendt slikt til meg som overvektig , så hadde jeg blitt dødlig fornærmet den gangen. Hadde ikke motivasjon eller ork til å ta i et tak før jeg var klar. Anonymkode: b4ccb...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå