Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Jeg dusjer skjeldent. Jeg bader to timer annenhver dag, dette har det gått rutine i. Dette er mammas alenetid. Her får jeg være i fred. De andre dagene dusjer eller bader jeg ikke. Jeg bruker aldri såpe, bare badeskum og sjampo. Men er det heldig for kroppen å bade så mye? Eller er jeg ekkel som ikke dusjer eller bader hver dag? Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 21527...b29
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Tror ikke det er noe problem. Tenk hvor lenge svømmere er i vann uten å ta skade. Anonymkode: 7d6af...b47
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 To timer! Det var jo litt lenge Men da synes dere vel jeg er ekkel. Jeg dusjer 1-2 ganger i uka og bader ca. 1 gang i uka. Da ca. 30 min. Max en time. Svetter svært lite så lukter svært lite. Har også veldig tørt hår som ikke må vaskes for ofte Anonymkode: 2c249...ed9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): To timer! Det var jo litt lenge Men da synes dere vel jeg er ekkel. Jeg dusjer 1-2 ganger i uka og bader ca. 1 gang i uka. Da ca. 30 min. Max en time. Svetter svært lite så lukter svært lite. Har også veldig tørt hår som ikke må vaskes for ofte Anonymkode: 2c249...ed9 Nei, jeg synes ikke du er ekkel, du lukter sikkert godt❤️ To timer er lenge, men det er min alenetid. Jeg får lov til å være i fred når jeg bader. Låser døra og tenner lys, hører på musikk og bare nyter. I helgene blir det gjerne litt vin også😊 Anonymkode: 21527...b29
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): To timer! Det var jo litt lenge Men da synes dere vel jeg er ekkel. Jeg dusjer 1-2 ganger i uka og bader ca. 1 gang i uka. Da ca. 30 min. Max en time. Svetter svært lite så lukter svært lite. Har også veldig tørt hår som ikke må vaskes for ofte Anonymkode: 2c249...ed9 Hvis du har så tørt hår, gjør du noe med det? Hårolje hjelper jo veldig feks. Anonymkode: 7dfea...ddc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Har ikke noe problem med at folk ikke dusjer/bader hver dag. Det jeg stusser litt over er at du ikke dusjer før du bader, så du ligger altså 2 timer i badet i varmt vann og din egen skitt? Anonymkode: 734cf...dae
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Har ikke noe problem med at folk ikke dusjer/bader hver dag. Det jeg stusser litt over er at du ikke dusjer før du bader, så du ligger altså 2 timer i badet i varmt vann og din egen skitt? Anonymkode: 734cf...dae Er man virkelig så skitten ? Anonymkode: 11263...caa
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ikke noe problem med at folk ikke dusjer/bader hver dag. Det jeg stusser litt over er at du ikke dusjer før du bader, så du ligger altså 2 timer i badet i varmt vann og din egen skitt? Anonymkode: 734cf...dae Dusjer aldri før jeg bader jeg heller. Og heller ikke barna mine. Mens vannet tappes ut etter bading bruker jeg dusjhodet i badekaret. Jeg spyler sjampo og balsam ut av håret. Såper inn kroppen og spyler av meg. Tenker jeg forlater badekaret ren, avslappet og fornøyd. Ikke at jeg har plasket rundt i skitt. Anonymkode: b8f10...43e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 Kan vel ikke være verken bra eller dårlig. Du kjenner at du trenger det - da gjør du det bare. Kun folk med hardt kroppsarbeid behøver å dusje daglig. Anonymkode: a9fcd...0cf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har ikke noe problem med at folk ikke dusjer/bader hver dag. Det jeg stusser litt over er at du ikke dusjer før du bader, så du ligger altså 2 timer i badet i varmt vann og din egen skitt? Anonymkode: 734cf...dae Hvor mye «skitt» drar man på seg i løpet av 48 timer? Anonymkode: a9fcd...0cf
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #11 Skrevet 18. august 2021 Min eneste reaksjon er at du gidder. En annen ting er at dette må tørke ut huden din noe veldig. Anonymkode: 59b77...4ad
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 Høres helt nydelig ut. Kjenner jeg savner badekaret mitt 😭 Anonymkode: e7648...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #13 Skrevet 18. august 2021 Man blir veldig skitten av å være ute. Jeg har sjeldent vært så flink til å vaske ansiktet på kvelden, helt til jeg prøvde en ny olje av noe slag en kveld. Da hadde jeg ikke sminka meg eller noe (bruker aldri hudsminke med mindre det er en anledning) og jeg var skikkelig møkkete!! Hadde vært ute flere timer, gått tur med ungene, vært i byen, holdt på i hagen. Det var så mye MØKK i ansiktet, bomullen ble helt brun av skitt og da hadde jeg dusja og rensa ansiktet på morran. Så etter det har jeg blitt veldig obs på å dusje hver kveld for å få av meg møkka fra hverdagen, rett og slett Anonymkode: 2a573...a34
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #14 Skrevet 18. august 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Dusjer aldri før jeg bader jeg heller. Og heller ikke barna mine. Mens vannet tappes ut etter bading bruker jeg dusjhodet i badekaret. Jeg spyler sjampo og balsam ut av håret. Såper inn kroppen og spyler av meg. Tenker jeg forlater badekaret ren, avslappet og fornøyd. Ikke at jeg har plasket rundt i skitt. Anonymkode: b8f10...43e Spyler alltid kroppen etter jeg har badet. Er begrenset hvor skitten jeg er etter to døgn. Hi Anonymkode: 21527...b29
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #15 Skrevet 18. august 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg dusjer skjeldent. Jeg bader to timer annenhver dag, dette har det gått rutine i. Dette er mammas alenetid. Her får jeg være i fred. De andre dagene dusjer eller bader jeg ikke. Jeg bruker aldri såpe, bare badeskum og sjampo. Men er det heldig for kroppen å bade så mye? Eller er jeg ekkel som ikke dusjer eller bader hver dag? Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 21527...b29 Syns ikke du er ekkel. Annenhver dag er jo ikke så sjeldent. Men badeskum og sjampo er jo også såpe. Hvis huden din tåler det så kan du jo bare fortsette. Personlig har jeg IKKE tålmodighet til å sitte i badekaret i 2 timer! 😣. Får du ikke vondt i rompen/ryggen? Og blir du ikke veldig varm? Anonymkode: 52ee9...e1d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #16 Skrevet 18. august 2021 Ligge to timer i vann annenhver dag er ikke særlig godt for huden. Anonymkode: 0f12e...3b6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #17 Skrevet 18. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Syns ikke du er ekkel. Annenhver dag er jo ikke så sjeldent. Men badeskum og sjampo er jo også såpe. Hvis huden din tåler det så kan du jo bare fortsette. Personlig har jeg IKKE tålmodighet til å sitte i badekaret i 2 timer! 😣. Får du ikke vondt i rompen/ryggen? Og blir du ikke veldig varm? Anonymkode: 52ee9...e1d Jeg svetter veldig, har over 40 grader i vannet. Med tre unger i hus, er det nydelig å bare døse bort i skummet. Jeg slapper virkelig av. Hi Anonymkode: 21527...b29
Anonym bruker Skrevet 18. august 2021 #18 Skrevet 18. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg svetter veldig, har over 40 grader i vannet. Med tre unger i hus, er det nydelig å bare døse bort i skummet. Jeg slapper virkelig av. Hi Anonymkode: 21527...b29 Har også med meg bok/blad og leketøy. I tillegg står radioen på, så kjeder meg ikke. Hi Anonymkode: 21527...b29
Anonym bruker Skrevet 20. august 2021 #19 Skrevet 20. august 2021 At du har tid tenker eg! Men ikkje sikkert du har fire ungar og gard... Syns ikkje du er ekkel, og er litt misunneleg på at du klarar å slappe av så lenge. Eg prøvar av og til å legge meg i badekaret, men blir utolmodig og får vondt i nakken etter ti minutt😉 Anonymkode: d121a...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå