Gå til innhold

Helsenorge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg håper noen vet svaret på dette. Jeg fikk tidligere i sommer dato for koronavaksine nr. 2 i hjemkommunen min. Jeg startet nå opp i jobben min, og kommunen jeg jobber i (som ikke er hjemkommunen min) tilbød vaksine nr. 2 og jeg takket ja. Var derfor og vaksinerte meg forrige uke. Jeg lurer på om timeavtalen i hjemkommunen automatisk blir avlyst, for da jeg logger meg inn på helsenorge står det at jeg ikke har noen avtaler. Begge vaksinene står også der. Er det noen som vet? 

Anonymkode: 4906f...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok forskjellig fra kommune til kommune. Her blir den ikke slettet. I vår kommune har vi et nummer vi kan ringe angående vaksinasjon (f.eks endre time). Vil tro din kommune har tilsvarende. Da kan du ringe dit og stryke timen/ forvisse deg om at timen er strøket

Anonymkode: fe598...c3e

Skrevet

Hos meg står ingen avtaler hos HelseNorge, men jeg har avtale til vaksine 2 i midten av oktober 

Anonymkode: f7a67...f1b

Skrevet

Så bra du skrev det. Da skal jeg kontakte dem. Tusen takk for svar begge to. :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg håper noen vet svaret på dette. Jeg fikk tidligere i sommer dato for koronavaksine nr. 2 i hjemkommunen min. Jeg startet nå opp i jobben min, og kommunen jeg jobber i (som ikke er hjemkommunen min) tilbød vaksine nr. 2 og jeg takket ja. Var derfor og vaksinerte meg forrige uke. Jeg lurer på om timeavtalen i hjemkommunen automatisk blir avlyst, for da jeg logger meg inn på helsenorge står det at jeg ikke har noen avtaler. Begge vaksinene står også der. Er det noen som vet? 

Sto timen på helsenorge før du takket ja til vaksine i arbeidskommunen din? Ingen av mine timer til vaksine sto noengang på helsenorge.

Anonymkode: 08b57...840

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...