Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #51 Skrevet 22. august 2021 Denne uken mandag: pannekaker med bacon tirsdag: kyllingwok onsdag: kjøttkaker torsdag: laks med poteter og smør + grønnsaker fredag: pizza lørdag: biff m tilbehør søndag: lapskaus Anonymkode: cb777...f10
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #52 Skrevet 22. august 2021 Ikke komt så langt på neste ukes middagsliste. I morgen blir det kyllingbiter i tortilla med salat. Fredag taco og lørdag nachos. Resten ikke planlagt enda. Anonymkode: fb500...e45
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #53 Skrevet 22. august 2021 Lørdag Pizza Søndag: pulled pork Mandag: Hamburger Tirsdag; Fiskegrateng Onsdag Kylling og ostesaus Torsdag: Laks i ovn med rotgrønnsaker Fredag: blir barnebursdag med pizza, men oftest taco... Prøver å ha to dager med fisk, helst en vegetar og evt en suppe dag. men det ble ikke det det denne uken. alle uker er ikke like og noen dager må det jo bare gå raskt. Anonymkode: 258db...602
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #54 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (På 21.8.2021 den 17.12): Pitabrød, bakt potet, gryteretter og pølser??? Virkelig? Staten bør snarest innføre tvungen husmorskole! Anonymkode: 0e6ca...7bf Gode pølser med hjemmelaget potetstappe og grønnsaker er heller ikke innafor i ditt regime? Anonymkode: 1b172...6a4
frk Nilsen Skrevet 22. august 2021 #55 Skrevet 22. august 2021 Uka som kommer har jeg planlagt sånn ca, endrer menyen som regel underveis siden jeg av og til ikke har lyst på planlagt meny. Mandag - Hjemmelagde burgere med grovt brød, salat og chiliaioli Tirsdag - Kikertgryte med hjemmebakte naanbrød Onsdag - Torsk i tomatsaus Torsdag - Kyllingsalat med feta og pasta Fredag - Alltid hjemmelaget pizza Lørdag - Jeg skal ut med jobben, tipper mann og barn skal ha "hjemmealenefest" med pølser 😂 Søndag - Lasagne og salat
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #56 Skrevet 22. august 2021 Har dere aldri svinestek, lapskaus, kjøttsuppe, fårikål, oksesmåstek, svinekoteletter, okseragu, frikasse, seibiff, seimølja, og andre tradisjonsretter? Anonymkode: 0e6ca...7bf
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #57 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har dere aldri svinestek, lapskaus, kjøttsuppe, fårikål, oksesmåstek, svinekoteletter, okseragu, frikasse, seibiff, seimølja, og andre tradisjonsretter? Anonymkode: 0e6ca...7bf Utenom svinekoteletter så blir ingenting av det laget her i huset. Anonymkode: 96c57...d66
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #58 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Har dere aldri svinestek, lapskaus, kjøttsuppe, fårikål, oksesmåstek, svinekoteletter, okseragu, frikasse, seibiff, seimølja, og andre tradisjonsretter? Anonymkode: 0e6ca...7bf Det er sånn mat jeg lager. Elsker slowcooker'n, der lages mye av det du ramser opp. Også er vi glad i koteletter i folie (med bacon, løk, tomat, oliven), fiskebollsuppe (hjemmelaget fiskeboller), hjemmelaget fiskekaker i brun saus, lettsaltet torsk, lammegryte. Men vi spiser også indisk, thai, kinesisk, persisk, tyrkisk og junk. Anonymkode: 95c80...4b2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #59 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Har dere aldri svinestek, lapskaus, kjøttsuppe, fårikål, oksesmåstek, svinekoteletter, okseragu, frikasse, seibiff, seimølja, og andre tradisjonsretter? Anonymkode: 0e6ca...7bf Svinestek 3-4 ganger i året, lapskaus det samme. Kjøttsuppe Max 2 ganger i året, men kjøtt i mørke har vi ofte. Ragu har jeg aldri hørt om. Fisk blir det nesten bare laks og makrell. Svinekoteletter har vi relativt ofte. Fårikål og girkasse en gang hver høst. Anonymkode: 03ad6...b25
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #60 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Svinestek 3-4 ganger i året, lapskaus det samme. Kjøttsuppe Max 2 ganger i året, men kjøtt i mørke har vi ofte. Ragu har jeg aldri hørt om. Fisk blir det nesten bare laks og makrell. Svinekoteletter har vi relativt ofte. Fårikål og girkasse en gang hver høst. Anonymkode: 03ad6...b25 Girkasse?? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 08d03...da4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2021 #61 Skrevet 22. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Girkasse?? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 08d03...da4 Ja, har du aldri smakt grilla girkasse? Nei nå er jeg enig i at det bør innføres obligatorisk husmorskole for alle! 🤣 Så kan jeg øve meg på å skrive frikasse 🙈 Anonymkode: 03ad6...b25
Anonym bruker Skrevet 23. august 2021 #62 Skrevet 23. august 2021 Uke 34: Mandag: Dolma (Fylte grønnsaker) Tirsdag: Kısır. Bulgursalat med granateple Onsdag: Grillet selvfisket ørret med potet, agurksalat og sandefjordsmør. Torsdag: Plukkfisk med vårløk, flatbrød og godt smør. Fredag: Krabbeklør, reker, hjemmelaget fletteloff, Avocado+++ Lørdag: Hjemmelaget kebab på en seng av grønnsaker. Søndag: Helstekt sitronkylling med ovnsbakte grønnsaker. Anonymkode: 12283...c2c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2021 #63 Skrevet 23. august 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har dere aldri svinestek, lapskaus, kjøttsuppe, fårikål, oksesmåstek, svinekoteletter, okseragu, frikasse, seibiff, seimølja, og andre tradisjonsretter? Anonymkode: 0e6ca...7bf Vi spiser sånt kanskje en gang i året. Vi får kjøttsuppe på lille julaften . Det er tradisjon . Ellers så liker vi bedre annen type mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå