Gå til innhold

Synlige magemuskler på damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er fint eller ikke fint? Tenker ikke på sånne ekstremt trente muskelbunter, men en normal veltrent kropp som fortsatt er feminin med litt muskler i armer, bein og mage. 

Anonymkode: 6a036...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synlige muskler er alltid fint uansett kjønn. En sunn trent kropp er fint å se. 

Anonymkode: 7bb9e...7f2

Skrevet

Fint ja. Men mager uten synlige magemuskler kan også være fine, det er ikke synlige muskler alene som avgjør om en mage er fin eller ikke (synes jeg).

Anonymkode: f7320...475

Skrevet

Mye muskler er like fint som bare litt muskler, eller ingen muskler. Det viktigste er ikke hvordan man ser ut 😊

Anonymkode: 30f68...357

Skrevet

Bryr meg lite om det er synlige muskler eller ikke, heller en kropp som ser sunn ut enn en kropp som er overtrent. Balansen på sunn og overtrent er ikke så stor, men det er en enorm forskjell. 

Anonymkode: 5bfbb...1a7

Skrevet

Synes det er veldig fint. Skulle gjerne hatt det selv🙃

Anonymkode: fe8cf...68d

Skrevet

Veldig flott. Viser at man er sunn og frisk, og at man tar vare på kroppen. Viser også selvdisiplin og viljestyrke!

Anonymkode: 8aea9...9cd

Skrevet

Ja, det synes jeg er flott!

Anonymkode: adc7d...d76

Skrevet

Veldig fint, synes jeg. Så på friidrettsdamene i OL, og mange der hadde skikkelig fine mager, altså. Og ben. Og armer. Aah, så misunnelig, men så jobber de hardt også da. 

Anonymkode: 2c2a6...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...