Gå til innhold

Han er gift og viser intr

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Nå er det andre ting som også gjør at jeg får en følelse på det da. Bare meg som merker når personer er interessert? Man kan avsløre det med blikk, måten de prater på, kikker. Osv 

Anonymkode: 3fe09...b71

Men hvorfor så opptatt av det da?

Anonymkode: 3822e...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi. Ikke normalt at 40 åringer trykker liker og sender hjerter nei. Han vil garantert gi deg litt oppmerksomhet. Idiotiske svar du går fra de andre 

Anonymkode: 1137e...a25

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hi. Ikke normalt at 40 åringer trykker liker og sender hjerter nei. Han vil garantert gi deg litt oppmerksomhet. Idiotiske svar du går fra de andre 

Anonymkode: 1137e...a25

Ja, iallefall når det er bilder av meg og ansiktet mitt. Typisk et flott selfiebilde. Som sagt, det man ser på historie er ikke åpent for andre. Så han "liker" bildet i det skjulte. Også topper han det med å gå tilbake på det samme  bildet igjen, å tar et hjerte. 

Han er en skikkelig familie mann. Vært med kona i alle år. Jeg skjønner jo selv at man fort kan få en tiltrekning til andre damer, kanskje ekstra pirrende med litt yngre. 

Han nevnte for en kamerat at han har havnet i en 40års krise. 

Jeg ødelegger ikke noe mellom de. Det eneste jeg har nevnt for mi bestevenninne er at jeg syntes han er kjekk. Det har kanskje hun sagt til han. Kanskje derfor han liker bildene ekstra for tiden. 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, iallefall når det er bilder av meg og ansiktet mitt. Typisk et flott selfiebilde. Som sagt, det man ser på historie er ikke åpent for andre. Så han "liker" bildet i det skjulte. Også topper han det med å gå tilbake på det samme  bildet igjen, å tar et hjerte. 

Han er en skikkelig familie mann. Vært med kona i alle år. Jeg skjønner jo selv at man fort kan få en tiltrekning til andre damer, kanskje ekstra pirrende med litt yngre. 

Jeg ødelegger ikke noe mellom de. Det eneste jeg har nevnt for mi bestevenninne er at jeg syntes han er kjekk. Det har kanskje hun sagt til han. Kanskje derfor han liker bildene ekstra for tiden. 😉

Men hvis du ikke ønsker å ødelegge noe eller starte et forhold med ham, hvorfor bryr du deg så mye? 

Skrevet

DE gangene jeg legger ut bilder på historie (FB) så er det flere som trykker hjerte, og regner med at det har noe med at bildet er i deres smak og liker det ekstra godt, og derav hjerte. Kunne aldri falt meg inn å  analysere hva de trykker på, om det er et skjult budskap.

Legg ballen død! Om mannen er intr så får du som voksen slutte å fyre oppunder denne ❤️ intr fra det neket av mann som kanskje kjeder seg i sitt trygge, trofaste ekteskap

Skrevet
KellyTaylor skrev (41 minutter siden):

DE gangene jeg legger ut bilder på historie (FB) så er det flere som trykker hjerte, og regner med at det har noe med at bildet er i deres smak og liker det ekstra godt, og derav hjerte. Kunne aldri falt meg inn å  analysere hva de trykker på, om det er et skjult budskap.

Legg ballen død! Om mannen er intr så får du som voksen slutte å fyre oppunder denne ❤️ intr fra det neket av mann som kanskje kjeder seg i sitt trygge, trofaste ekteskap

Men det er lite sannsynlig han drar ifra ekteskapet. Venninnen min sa at de slet litt. Det gjør vi alle til tider da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men det er lite sannsynlig han drar ifra ekteskapet. Venninnen min sa at de slet litt. Det gjør vi alle til tider da. 

For de fleste så er nok den "slitne" sofaen best kontra en ny🙄 Litt spennende å prøvesitte litt si.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.8.2021 den 10.58):

Gift mann tidlig i 40årene. En godt bekjent av min bestevenninne. Han har vært med kona i 15år. 

Når jeg legger ut bilder på historien på insta og facebook, så liker han alle bildene. Av meg selv også. Er dette for lite til å si at han er intr? 

Ja jeg holder meg unna. Liker ikke han sine. Jeg bare spør. 

Øh. Ja, du kan ikke konkludere med at han er interessert ut fra det

Anonymkode: ff2fd...241

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.8.2021 den 12.05):

Men dette er jo litt mer i en diskré handling. Det er på historie. Tatt hjerte også på det. Ingen andre ser dette. Bare jeg..Og det er liksom hvert bilde av meg han liker. 

Det betyr at han liker deg som person, ikke at han er interessert i deg på den måten

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Slutt å vær så innbilsk.

Anonymkode: bad28...04d

Skrevet

Men hvorfor så opptatt av denne mannen hvis du ikke skal gjøre noe med det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det betyr at han liker deg som person, ikke at han er interessert i deg på den måten

Jeg har jo truffet han noen ganger. Han er alltid uten kona. Det var ei på festen som lurte på om det var noe mellom oss, hun hadde sett det på blikket hans. Jeg tror han syntes jeg er noe interessant. Da går jeg ikke bare ut utifra likes'ene. 

Så er spm. Vil han dra det så langt som å prøve seg? Hvis han hadde fått muligheten? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har jo truffet han noen ganger. Han er alltid uten kona. Det var ei på festen som lurte på om det var noe mellom oss, hun hadde sett det på blikket hans. Jeg tror han syntes jeg er noe interessant. Da går jeg ikke bare ut utifra likes'ene. 

Så er spm. Vil han dra det så langt som å prøve seg? Hvis han hadde fått muligheten? 

Han er gift, det er som å stikke handa inn i et vepsebol. Let it go!

Anonymkode: 76750...e41

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor er det et spørsmål? Er du forelsket i denne mannen? Har du ingen andre å ha sex med fordi du er lite attraktiv? Er han den eneste mannen du omgås overhode, slik at du ikke har noe valg? 

Skrevet

Hvorfor er det spørsmålet? Håper du at han skal prøve seg?

Du virker ganske utsultet på oppmerksomhet, egentlig. Litt trist. 

Anonymkode: 4b9cf...34b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er det et spørsmål? Er du forelsket i denne mannen? Har du ingen andre å ha sex med fordi du er lite attraktiv? Er han den eneste mannen du omgås overhode, slik at du ikke har noe valg? 

Joda det har jeg. Har ikke tenkt å ha sex med den fyren, han er jo ikke er singel. 

Skrevet

Når han liker bildene av meg og ikke bildet av båtturen. Jeg tar det som et hint av en liten interesse. Gjør jo ikke noe mer ut av det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når han liker bildene av meg og ikke bildet av båtturen. Jeg tar det som et hint av en liten interesse. Gjør jo ikke noe mer ut av det? 

Du er jo helt manisk! Flaks for han at han er gift 😅

Anonymkode: 4b9cf...34b

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Slike som deg er slitsomme. Dere ser spøkelser på høylys dag. 

Anonymkode: 76750...e41

Skrevet

Skjønner at du kan synes dette er spennende. 

Men: Let it go! Det er i alle fall det fornuftige svaret. 😉 

Anonymkode: 6ce27...7d7

Skrevet

Gifte og samboende menn viser meg masse interesse. Sjelden på sosiale medier, men i det virkelige liv. Det er deres valg hvordan de forvalter ting; så hvis jeg liker ham, blir jeg kanskje med på litt gøy. Hvis ikke, later jeg som jeg ikke merket det.

Anonymkode: d98cf...1ab

Skrevet

Gifte og samboende menn viser meg masse interesse. Sjelden på sosiale medier, men i det virkelige liv. Det er deres valg hvordan de forvalter ting; så hvis jeg liker ham, blir jeg kanskje med på litt gøy. Hvis ikke, later jeg som jeg ikke merket det.

Anonymkode: d98cf...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...