Gå til innhold

Han er gift og viser intr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gift mann tidlig i 40årene. En godt bekjent av min bestevenninne. Han har vært med kona i 15år. 

Når jeg legger ut bilder på historien på insta og facebook, så liker han alle bildene. Av meg selv også. Er dette for lite til å si at han er intr? 

Ja jeg holder meg unna. Liker ikke han sine. Jeg bare spør. 

Anonymkode: 3fe09...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Når jeg legger ut bilder på historien på insta og facebook, så liker han alle bildene. Av meg selv også. Er dette for lite til å si at han er intr? 

Du er nok litt for ung for han, ut ifra det du skiver, virker du veldig umoden. Hvis det viser seg at han likevel er "intr" åper du er voksen nok til å ikke vise "intr" tilbake. 

Anonymkode: bad28...04d

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du er nok litt for ung for han, ut ifra det du skiver, virker du veldig umoden. Hvis det viser seg at han likevel er "intr" åper du er voksen nok til å ikke vise "intr" tilbake. 

Jeg er 30. Ikke ung lengre nei. 

Skrevet

Nei jeg viser ikke interesse tilbake annet enn at jeg likte tilbake et bilde. Ikke gjort det etterpå. La ut et andiktsbilde av meg og kaffekoppen i morges på history på insta, og han liket bildet. Liker han det han ser? Eller er det bare for å være grei? 

Han er helt klart en kjekk mann. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er 30. Ikke ung lengre nei. 

Umoden er du i hvert fall. 

Skrevet

Hvis kriterie for å vise interesse, er å like bilder jeg legger ut, har jeg mange gifte menn som er interessert i meg! 

Anonymkode: 2ae8a...c28

Skrevet

Oi, sa bør Facebook og Instagram legge ned, hvis man er interessert i noen om man liker bildene deres. Jeg har jo alle mine venner og mennene deres som venner i sosiale media. Wow så mange som er interessert i meg 😍😍😍

Anonymkode: 0f064...ed6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Oi, sa bør Facebook og Instagram legge ned, hvis man er interessert i noen om man liker bildene deres. Jeg har jo alle mine venner og mennene deres som venner i sosiale media. Wow så mange som er interessert i meg 😍😍😍

Men dette er jo litt mer i en diskré handling. Det er på historie. Tatt hjerte også på det. Ingen andre ser dette. Bare jeg..Og det er liksom hvert bilde av meg han liker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men dette er jo litt mer i en diskré handling. Det er på historie. Tatt hjerte også på det. Ingen andre ser dette. Bare jeg..Og det er liksom hvert bilde av meg han liker. 

Hjerter betyr ikke at han er forelska nei. Du får slutte å dele stories med han da. 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hvis et hjerte betyr at han er keen er både Tom og Torbjørn, Anders , Christian og Henning, hvertfall, interessert i meg. Dette kan bli en travel høst, med andre ord. For jeg er jo gift fra før!

Endret av amandine
Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Vi i førtiåra er ikke så opptatt av hvordan alle SoMe-funksjoner funker. Altså er vi ikke så bevisste på hvem som ser likes på ulike typer innlegg. Vi kommuniserer ikke så nyansert på disse plattformene og vi legger ikke så mye i hva som skjer der. 

Mine kolleger på 30 er opptatt av hvem som liker hva som om alle får med seg alt på SoMe hele tiden. Sånn er det ikke for oss som er litt eldre. Om en venninne ikke liker et bilde legger jeg ikke merke til det en gang, men for de som er født på 90-tallet er det et bevis på at hun er sur etc.

Så nei, absolutt ikke et bevis for interesse.

Anonymkode: 66c89...519

Skrevet

Du store min!

Anonymkode: 4b9cf...34b

Skrevet

Poenget mitt er at jeg har en følelse på at han er smått intr i meg, ikke nok til at han drar fra kona. Dette er nå en ting, men jeg har møtt han i flere anledninger også. Han syntes kanskje jeg er søt, thats it. En liten piff og oppmerksomhet i hverdagen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis kriterie for å vise interesse, er å like bilder jeg legger ut, har jeg mange gifte menn som er interessert i meg! 

Anonymkode: 2ae8a...c28

Samme her. I tillegg har jeg mange gifte damer som er interessert i meg, ut fra slik kriterium. 

Anonymkode: 3822e...04e

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Poenget mitt er at jeg har en følelse på at han er smått intr i meg, ikke nok til at han drar fra kona. Dette er nå en ting, men jeg har møtt han i flere anledninger også. Han syntes kanskje jeg er søt, thats it. En liten piff og oppmerksomhet i hverdagen. 

Hvilken rolle spiller det om han er interessert? Han er gift. Lay off. 

Anonymkode: 3822e...04e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han liker bildene dine og du snakker om å dra fra kona?

Det er mange menn i min omgangskrets jeg liker godt, men har da aldri vurdert å verken inngå et forhold med dem eller gå fra mannen min fordi jeg liker bilder og er hyggelig når vi møtes. 

Er du nyskilt?

Skrevet

Somme nyankomne eller berre nokre av oss over 40 tenkjer det er normalt å like alle bilder ein ser på face og Instagram. Ville ikkje lagt så mykje i det altså. 

Gjest KenCreek
Skrevet

På meg høres det ut som han er interessert, eller liker deg veldig godt. Altså unnskyld meg, men det er faktisk ikke sånn at når vi har bikka 40, så trykker vi «liker» og «hjerte» på alt vi ser! 

Skrevet
KenCreek skrev (8 timer siden):

På meg høres det ut som han er interessert, eller liker deg veldig godt. Altså unnskyld meg, men det er faktisk ikke sånn at når vi har bikka 40, så trykker vi «liker» og «hjerte» på alt vi ser! 

Ja, du skjønner!,takk!  Altså det rare er det at han etterhvert begynte å like bildene av meg på history. Det er ikke snakk om likes på profilbilde. Det man liker på historie er det ingen andre som ser. Han sier tydelig og høyt til meg at han liker det han ser. 

Så går han tilbake og trykker hjerte også, bare for å toppe det. Ellers er han nokså diskré med å vise. Han er ingen dumming han.😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, du skjønner!,takk!  Altså det rare er det at han etterhvert begynte å like bildene av meg på history. Det er ikke snakk om likes på profilbilde. Det man liker på historie er det ingen andre som ser. Han sier tydelig og høyt til meg at han liker det han ser. 

Så går han tilbake og trykker hjerte også, bare for å toppe det. Ellers er han nokså diskré med å vise. Han er ingen dumming han.😊

Jeg må le. 

Kos deg med denne tanken du, det gjør godt for selvfølelsen å føle at andre liker en. 

Skrevet

Blir så flau på hi,s vegne... Så vanvittig umoden det er mulig å bli... 

Skrevet

Hmmm lurer på hva jeg kommuniserer med min oppførsel på sosiale medier jeg.. jeg legger nesten aldri ut noe, gratulerer noen med dagen eller liker noe. Men så plutselig kan jeg finne på å gjøre det likevel, gjerne på de samme personene flere ganger. Om det er hjerte eller liker er helt tilfeldig.

Anonymkode: d2920...f5b

Skrevet

Nå er det andre ting som også gjør at jeg får en følelse på det da. Bare meg som merker når personer er interessert? Man kan avsløre det med blikk, måten de prater på, kikker. Osv 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Er du nyskilt?

Anonymkode:

Nei.

Skrevet

Haha, så deilig, da er det mange som er forelsket i meg også, bl.a flere av mannens kompiser ;)

Anonymkode: a8746...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...