Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Søster mi og jeg brukte lang tid på å få opp ein takboks. (4-5 timer). Bore gjennom murvegg. To av skruene (en på kvar krok) klarte vi av en eller annen grunn ikke å få helt inn). Fikk takboksen opp på veggen og var egentlig fornøyd med resultatet og av å ha gjort ting vi aldri har gjort før. Mannen var irritert av det vi hadde gjort og sa at den kom til å ramle ned fordi de to skruene ikke var helt inni. Stemmer det? Seks skruer var fine og den virka stabil. Slikt gjør meg så lei, ingen skrøyt og positive ord der i gården. Anonymkode: 34cdf...cc5
Anonym bruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Han føler seg umanndiggjort, og blir sur fordi han tror han kunne gjort det bedre selv. Ispedd dårlig samvittighet for at han ikke ordner det. Tipper dette er noe du har bedt han fikse, men han aldri har fått ut fingeren og fikset? Når du klarer det helt fint selv blir han irritert. Sånn er mannen min også. Sier alt jeg gjør ikke er godt nok/feil/kommer til å ramle ned. Men å fikse selv gidder han ikke. Da er det bedre å bli forbanna på meg. Anonymkode: 2a31d...e45
Anonym bruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han føler seg umanndiggjort, og blir sur fordi han tror han kunne gjort det bedre selv. Ispedd dårlig samvittighet for at han ikke ordner det. Tipper dette er noe du har bedt han fikse, men han aldri har fått ut fingeren og fikset? Når du klarer det helt fint selv blir han irritert. Sånn er mannen min også. Sier alt jeg gjør ikke er godt nok/feil/kommer til å ramle ned. Men å fikse selv gidder han ikke. Da er det bedre å bli forbanna på meg. Anonymkode: 2a31d...e45 Det kommer garantert ikke til å ramle ned, og om det er så «feil», da, så fikser han vel de to skruene? Neppe! Anonymkode: 2a31d...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå