Kira Skrevet 15. august 2021 #26 Skrevet 15. august 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Just precis! Det er ganske mange som skriver anonymt, og mange er lett gjenkjennelige i stil, språk, tegnsetting, oppbygging og lignende. Plutselig gjenkjenner jeg en og annen når de skriver med nick. Da er det også ganske påfallende at flere av de anonyme innleggene er likt av samme person jeg gjenkjenner. Skjønner jo selvsagt nå i det jeg skriver dette at jeg er altfor mye her inne. 🙈 Hi Anonymkode: c917c...322 Nå likte jeg dette innlegget. Tror alle det er jeg som er HI da? 🤔
sug lut Skrevet 15. august 2021 #27 Skrevet 15. august 2021 Kira skrev (5 minutter siden): Nå likte jeg dette innlegget. Tror alle det er jeg som er HI da? 🤔 Nå likte jeg ditt. Nokså raskt også. Er vi én person da?
Kira Skrevet 15. august 2021 #28 Skrevet 15. august 2021 sug lut skrev (24 minutter siden): Nå likte jeg ditt. Nokså raskt også. Er vi én person da? Og jeg ditt! Hvem er jeg da egentlig?
*Miss Marple* Skrevet 15. august 2021 #29 Skrevet 15. august 2021 Jeg liker alle, mohahaha. Så hvem er jeg da?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. august 2021 #30 Skrevet 15. august 2021 Kira skrev (45 minutter siden): Nå likte jeg dette innlegget. Tror alle det er jeg som er HI da? 🤔 sug lut skrev (39 minutter siden): Nå likte jeg ditt. Nokså raskt også. Er vi én person da? Kira skrev (13 minutter siden): Og jeg ditt! Hvem er jeg da egentlig? *Miss Marple* skrev (12 minutter siden): Jeg liker alle, mohahaha. Så hvem er jeg da? Dette lukter det julekalender av. Er egentlig alle brukerne på DIB Jolenek? Har Jolenek splitta personlighet? Fungerer de ulike redningsaksjonene egentlig med Espen Eckbo i alle rollene?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 15. august 2021 #31 Skrevet 15. august 2021 Nei, det tror jeg aldri jeg har gjort.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2021 #32 Skrevet 15. august 2021 Kira skrev (1 time siden): Nå likte jeg dette innlegget. Tror alle det er jeg som er HI da? 🤔 Jeg tror du er hi. Sånn egentlig innerst inne. Eller så skulle du ønske det. Anonymkode: c917c...322
Anonym bruker Skrevet 15. august 2021 #33 Skrevet 15. august 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror du er hi. Sånn egentlig innerst inne. Eller så skulle du ønske det. Anonymkode: c917c...322 Er det feil at jeg nå likte innlegget ditt også? Betyr det at jeg er deg? Anonymkode: c1377...5fc
Kira Skrevet 15. august 2021 #34 Skrevet 15. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det feil at jeg nå likte innlegget ditt også? Betyr det at jeg er deg? Anonymkode: c1377...5fc Og dette var meg som ikke skulle være anonym 😂
Elizabeth Skrevet 15. august 2021 #35 Skrevet 15. august 2021 Fra spøk til revolver. Det er flere av oss som tilsynelatende aldri skriver som anonym, så det er jo ikke oss du sikter til. Men vet det er flere som liker her uten å skrive noe, men det betyr ikke at det er de som har skrevet innlegget...
Iiiiik Skrevet 15. august 2021 #36 Skrevet 15. august 2021 Det hadde vært kult hvis jeg kunne skrive med nick og like meg selv, anonymt. Tips til Egmont fra meg der, jeg teller jo alltid likes, det er det som gir meg energi i hverdagen. Har lært det av en kompis, han liker alle bilder han selv legger ut på FB. Han på sin side har lært det av psykologen sin, som sier at det er viktig å gjøre ting for seg selv i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #37 Skrevet 17. august 2021 Anonym bruker skrev (På 14.8.2021 den 20.02): Jeg er ikke HI, men husker for en god tid tilbake her på forumet, da var det en bruker som var lett å kjenne igjen på måten hun skrev på. Hun mistenkte jeg pga. skrivemåte likte egne anonyme innlegg. En gang midt på natten blingset hun tydeligvis på anonymknappen, og mistanken ble bekreftet Men hvis det ikke er veldig karakteristiske skrivemåter, så tror jeg det er vanskelig å "føle" at noen stadig liker egne anonyme innlegg. Anonymkode: c90a5...929 Mange her innbiller seg at de er dyktigere til å gjenkjenne skrivestil enn de egentlig er. Blant annet er det en bruker som ustanselig kommenterer «nå må du kutte ut, BW» på alle mulige innlegg. Og det gjør hun enten de ligner på BWs skrivestil eller ikke. Selv har jeg også opplevd at folk påsto de gjenkjente meg, og ga meg navnet til en aktiv nick-bruker. Men det er faktisk ikke mulig, for jeg har kun signert anonymt her på forum… da blir det litt komisk når noen insisterer igjen og igjen på at jeg er en person jeg ikke er. Kan godt hende jeg skriver i samme stil som henne og svarer i samme tråder som henne, men det er jo latterlig å ikke tro på folk når du sier fra at det dreier seg om to ulike brukere. «Å nei da, jeg vet godt at det er du» osv. Anonymkode: e155c...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå