Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 går dere inn på posten etterpå og trykker liker? Har en følelse av at mange gjør det. Anonymkode: c917c...322
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Haha, nei, det har jeg faktisk aldri gjort. Hvordan har du følelsen av noe slikt? Gjør du det selv? Anonymkode: cbab7...b2e
Spurvugla Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Her ser man jo brukernavnet på de som trykker liker, så da er det jo ikke nødvendigvis så lurt å like egne anonyme innlegg. Da ser jo alle likevel at dette er noe du mener.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Nei. På KG gjør jeg det ofte Anonymkode: f02f2...10f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Nei, det har jeg aldri gjort. Anonymkode: 90293...c52
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Nei. Har aldri likt noen innlegg. Hverken eget eller andres. Anonymkode: ff57e...616
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Nei. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 6b8e6...489
amandine Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Nei. Skulle det gi meg ekstra tilfredsstillelse å se at et anonymt innlegg fra meg blir likt av meg?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Nei, kjære vene. Ønsker jeg å skrive et innlegg anonymt legger jeg da ikke igjen profilnavnet mitt på liker-knappen... Anonymkode: c680d...f58
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 Nei, har aldri gjort, og kommer heller ikke til å gjøre det. Hva med deg, Hi? Gjør du det, og i så fall, hvorfor det? Anonymkode: c90a5...929
sug lut Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei, har aldri gjort, og kommer heller ikke til å gjøre det. Hva med deg, Hi? Gjør du det, og i så fall, hvorfor det? Anonymkode: c90a5...929 Og ikke minst synes jeg det hadde vært interessant å høre hvordan det har seg at man (hi) får en "følelse" av at andre gjør det. Og, gitt at et anonymt innlegg har seksten "liker", hvordan hi føler seg fram til hvem av de seksten som faktisk EGENTLIG er hovedinnlegger som har likt seg selv.
the amazing spidermamma Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 Nei, men jeg skriver nesten aldri som anonym.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): går dere inn på posten etterpå og trykker liker? Har en følelse av at mange gjør det. Anonymkode: c917c...322 Er dette noe du gjør selv hi, siden du har på følelsen av at mange gjør det? Anonymkode: 90293...c52
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 sug lut skrev (30 minutter siden): Og ikke minst synes jeg det hadde vært interessant å høre hvordan det har seg at man (hi) får en "følelse" av at andre gjør det. Og, gitt at et anonymt innlegg har seksten "liker", hvordan hi føler seg fram til hvem av de seksten som faktisk EGENTLIG er hovedinnlegger som har likt seg selv. Jeg er ikke HI, men husker for en god tid tilbake her på forumet, da var det en bruker som var lett å kjenne igjen på måten hun skrev på. Hun mistenkte jeg pga. skrivemåte likte egne anonyme innlegg. En gang midt på natten blingset hun tydeligvis på anonymknappen, og mistanken ble bekreftet Men hvis det ikke er veldig karakteristiske skrivemåter, så tror jeg det er vanskelig å "føle" at noen stadig liker egne anonyme innlegg. Anonymkode: c90a5...929
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg er ikke HI, men husker for en god tid tilbake her på forumet, da var det en bruker som var lett å kjenne igjen på måten hun skrev på. Hun mistenkte jeg pga. skrivemåte likte egne anonyme innlegg. En gang midt på natten blingset hun tydeligvis på anonymknappen, og mistanken ble bekreftet Men hvis det ikke er veldig karakteristiske skrivemåter, så tror jeg det er vanskelig å "føle" at noen stadig liker egne anonyme innlegg. Anonymkode: c90a5...929 Just precis! Det er ganske mange som skriver anonymt, og mange er lett gjenkjennelige i stil, språk, tegnsetting, oppbygging og lignende. Plutselig gjenkjenner jeg en og annen når de skriver med nick. Da er det også ganske påfallende at flere av de anonyme innleggene er likt av samme person jeg gjenkjenner. Skjønner jo selvsagt nå i det jeg skriver dette at jeg er altfor mye her inne. 🙈 Hi Anonymkode: c917c...322
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Just precis! Det er ganske mange som skriver anonymt, og mange er lett gjenkjennelige i stil, språk, tegnsetting, oppbygging og lignende. Plutselig gjenkjenner jeg en og annen når de skriver med nick. Da er det også ganske påfallende at flere av de anonyme innleggene er likt av samme person jeg gjenkjenner. Skjønner jo selvsagt nå i det jeg skriver dette at jeg er altfor mye her inne. 🙈 Hi Anonymkode: c917c...322 Men det betyr jo ikke at det er det nicket som har skrevet innleggene, selv om det nicket liker det. Jeg skriver bare som anonym, og det er et nick som liker veldig veldig mange av innleggene mine, og jeg har aldri likt mine egne innlegg noen gang. Flere hersynser veldig mye om hvem de tror har skrevet hva. Har selv blitt beskyldt for å skrive tidligere innlegg som ikke er mine, eller ha meninger som ikke er mine, fordi en eller annen mener at de kjenner igjen skrivemåten min. Anonymkode: 90293...c52
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 Nei, jeg klikker ikke liker på noen innlegg. Ser ikke vitsen med å skrive anonym hvis jeg skal røpe navnet mitt på et likerklikk. Men har lagt merke til at det er de(n) samme personen(e) som ofte klikker liker på mine innlegg da. Ikke noe rart i det. Anonymkode: e14d4...b38
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #20 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei. På KG gjør jeg det ofte Anonymkode: f02f2...10f Det er så tåpelig. Ser ofte at noen har hele flere likerklikk innen få sekunder på et helt moderat bra innlegg. Da lukter man lunta liksom. At man i tillegg har flere profiler for å få flere likes, er jo bare...ah...hva sier ikke det om ens personlighet? Så stusslig! Anonymkode: e14d4...b38
MammantilNurket Skrevet 15. august 2021 #21 Skrevet 15. august 2021 Det blir jo litt som å gi seg selv en skikkelig høy (!) og entusiastisk high five … eller … ?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2021 #22 Skrevet 15. august 2021 Det blir jo litt som å gi seg selv en skikkelig høy (!) og entusiastisk high five … eller … ? 😂😂😂 Anonymkode: 3ac5b...913
Anonym bruker Skrevet 15. august 2021 #23 Skrevet 15. august 2021 Nei😀 Men det er lett å kjenne igjen skrivemåte, argumenter, setningsoppbygging osv til enkelte. Noen liker å skrive anonyme innlegg for så å svare seg selv ned nick Anonymkode: 0307f...83d
sug lut Skrevet 15. august 2021 #24 Skrevet 15. august 2021 (endret) Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er så tåpelig. Ser ofte at noen har hele flere likerklikk innen få sekunder på et helt moderat bra innlegg. Da lukter man lunta liksom. At man i tillegg har flere profiler for å få flere likes, er jo bare...ah...hva sier ikke det om ens personlighet? Så stusslig! Anonymkode: e14d4...b38 Du tror du har forstått at hvis det er mange som liker et innlegg på kort tid så er alle sammen hi selv, bare med mange profiler? Virkelig? Du snakker om å sette oss tilbake til steinalderen . Det var en periode her inne da alle som likte mine innlegg ble beskyldt for å være meg, det var tider, det. Så du er nok meg du også. Se, nå svarer jeg meg selv. Endret 15. august 2021 av sug lut
sug lut Skrevet 15. august 2021 #25 Skrevet 15. august 2021 MammantilNurket skrev (6 timer siden): Det blir jo litt som å gi seg selv en skikkelig høy (!) og entusiastisk high five … eller … ? Det høres jo mentalhygienisk sunt ut, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå