Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Når jeg hoster får jeg veldig vondt på et punkt i hodet. Normalt? Har vært sånn i 3-4 dager. Kjente det også når jeg var på do i går og trykte... 😉 Anonymkode: 5a3c9...4af
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Kanskje du har et aneurisme som kan sprekke nårtid som helst? Eller en hjernetumor? Det er selvfølgelig helt umulig å svare på hva det kan være og/eller om det er normalt (for deg). Kontakt lege. Anonymkode: 0ad9e...918
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når jeg hoster får jeg veldig vondt på et punkt i hodet. Normalt? Har vært sånn i 3-4 dager. Kjente det også når jeg var på do i går og trykte... 😉 Anonymkode: 5a3c9...4af Har du det sånn bestandig eller bare nå? Jeg hadde det en gang for mange år siden, hvert eneste host ga en skjærende smerte gjennom hodet. Men det var bare i forbindelse med akkurat den infeksjonen, ikke fast. Jeg synes du bør ta det opp med legen din og få en vurdering. Anonymkode: bfa98...6eb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har du det sånn bestandig eller bare nå? Jeg hadde det en gang for mange år siden, hvert eneste host ga en skjærende smerte gjennom hodet. Men det var bare i forbindelse med akkurat den infeksjonen, ikke fast. Jeg synes du bør ta det opp med legen din og få en vurdering. Anonymkode: bfa98...6eb Ikke bestandig vært sånn nei, bare de siste 3-4 dagene. HI Anonymkode: 5a3c9...4af
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Har du nylig oppstått hoste, burde du ta koronatest. Anonymkode: fcb29...a19
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Har du nylig oppstått hoste, burde du ta koronatest. Anonymkode: fcb29...a19 Hoster ikke SÅ mye. 😉 Anonymkode: 5a3c9...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå