Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Hører så ofte at de som jobber i forsvaret o.l er mye utro.Stemmer dette? Jeg datet en i militæret og han sa at jeg hadde blitt sjokkert hvis jeg visste hvor mange av de som var utro. De drar ofte på reiser utenlands i lange perioder og da finner de seg noen der iløpet av oppholdet. Viste seg.....han er en av de selv🙈🙈🙌🏻 Anonymkode: 44bf2...f48
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Jeg tenker at de som jobber i krigsherjede områder, og de som jobber høyt oppe lever under et enormt press og gjør daglig avgjørelser om liv og død på veldig mange personer. Det tar på, så det hadde ikke forundret meg om de søkte litt "trøst" en gang i blant når de ikke var hjemme. Anonymkode: 55999...c70
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Det er en del utroskap blant alle som reiser i jobb, artister, businessmenn og forsvaret.... Anonymkode: 13c86...88d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 En kan også si at det er en del utroskap… livet skjer, monogami kan være utfordrende på så mange måter. Anonymkode: 26628...d67
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg tenker at de som jobber i krigsherjede områder, og de som jobber høyt oppe lever under et enormt press og gjør daglig avgjørelser om liv og død på veldig mange personer. Det tar på, så det hadde ikke forundret meg om de søkte litt "trøst" en gang i blant når de ikke var hjemme. Anonymkode: 55999...c70 Mulig du har rett..virker logisk, for noen Tenkte mest på de som er på tur dit hvor det ikke er krig, men gjør sin vanlige jobb/øvelse en annen plass...usa foreks. Anonymkode: 44bf2...f48
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Jeg vet om mange i forsvarer som er utro. Men jeg tror det handler mer om typen mennesker som søker seg dit. Jeg har to venner fra skoletiden som jobber i forsvaret. Begge er utro. Han ene har sagt til meg i fylla at de bevisst valgte set litt stygge jenter som kjærester fordi da slapp de å bekymre seg for at andre skulle prøve seg på mor til barna hans når han var borte. Skikkelig råttent syn på mennesker. Anonymkode: 1646e...f07
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Slett ikke mer enn andre. Men høy skilsmisserate pga langvarige fravær og krevende jobber. Anonymkode: a8b58...c25
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Jobbet og bodde et sted med mye militære, og litt skremt av hvor mange av de som prøvde seg på alle oss damene. Og de var jo i forhold flesteparten av de. Jeg ble og lurt av en, vi datet, og han hadde tid til meg hele tiden, eneste var at annenhver helg besøkte han sine syke foreldre i en annen by. Jeg tenkte jo ikke mye på det. Men etter 6 mnd, så snoket jeg, og fant ut at det var kona han besøkte. Anonymkode: 73e67...e01
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jobbet og bodde et sted med mye militære, og litt skremt av hvor mange av de som prøvde seg på alle oss damene. Og de var jo i forhold flesteparten av de. Jeg ble og lurt av en, vi datet, og han hadde tid til meg hele tiden, eneste var at annenhver helg besøkte han sine syke foreldre i en annen by. Jeg tenkte jo ikke mye på det. Men etter 6 mnd, så snoket jeg, og fant ut at det var kona han besøkte. Anonymkode: 73e67...e01 Å herlighet Anonymkode: b8cde...8ae
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jobbet og bodde et sted med mye militære, og litt skremt av hvor mange av de som prøvde seg på alle oss damene. Og de var jo i forhold flesteparten av de. Jeg ble og lurt av en, vi datet, og han hadde tid til meg hele tiden, eneste var at annenhver helg besøkte han sine syke foreldre i en annen by. Jeg tenkte jo ikke mye på det. Men etter 6 mnd, så snoket jeg, og fant ut at det var kona han besøkte. Anonymkode: 73e67...e01 Shit, den var stygg😬Håper han ble avslørt da av kona også..... Anonymkode: 44bf2...f48
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Masse utroskap i Forsvaret. Men ikke mer enn ellers. Det er nemlig mye av det over alt. Anonymkode: 4526f...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå