Gå til innhold

Vet det høres rart ut, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang fått en slik følelse som» åj det er rart at jeg er meg «.Nesten en utavdegselv opplevelse..?

Nei, jeg har ikke røyka sursild🤣

Anonymkode: 7c3c2...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si det nei.

Anonymkode: e74db...ad2

Skrevet

Nei. Men har ofte fått stunder med dyp lykkefølelse og tenkt, det er ikke noe annet i hele verden jeg kunne tenke meg å gjøre mer enn dette. Tilstede i nuet og bare nyter hvert sekund. 

Anonymkode: 807d7...8ee

Skrevet

Ja, jeg har det sånn ganske pfte. Nettopp "så rart at jeg er meg" - opplevelser. 

Anonymkode: c2bc8...c64

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ja, jeg har det sånn ganske pfte. Nettopp "så rart at jeg er meg" - opplevelser. 

Godt det ikke bare er meg.Kan ikke beskrive følelsen så godt, men det er som om jeg ser meg selv på en måte utenfra🙈

Skrevet

Ja, noen ganger. Men enda oftere kan jeg bli sittende og se på en person og virkelig lure på hvordan det er å være den personen. Altså på en litt merkelig måte. Akkurat som om jeg ser både den personen og meg selv utenfra. Får ikke helt til å forklare..

Anonymkode: 9c3c5...bda

Skrevet

Ja det skjer rett som det er. Trodde alle tenkte sånn. 😛

Anonymkode: 5f91b...ebd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg også. 😉

Anonymkode: 98ebb...3bb

Skrevet

Jeg også opplever det. 

også kan jeg tenke «hvordan kom jeg meg hit. Rart JEG kjører bil. Rart hvordan jeg har forstått .» hvis jeg feks er ute. 

jeg er rAr…

Skrevet

Ja, av og til lurer eg på korleis det kunne skje at eg enda opp med fire ungar og 50 kyr... 

Anonymkode: fc973...2d6

Skrevet
Løvinna30 skrev (25 minutter siden):

Jeg også opplever det. 

også kan jeg tenke «hvordan kom jeg meg hit. Rart JEG kjører bil. Rart hvordan jeg har forstått .» hvis jeg feks er ute. 

jeg er rAr…

Da er vi mange som er rare!🤣🤣👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...