Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Jeg og samboeren har vært sammen i 12 år og har to små barn sammen. Jeg er i utgangspunktet veldig sosial, mens han har blitt mer og mer usosial de siste årene. Han vil helst være hjemme, og har null behov for å få seg nye venner. Hans nærmeste venner bor 2-3 timer unna der vi bor, så de treffer han ikke så ofte. I og med at han ikke er så interessert i å bli kjent med nye folk, så treffer vi egentlig ingen, og har svært liten omgangskrets. Jeg har endel venninner, men han viser ikke interesse for å bli kjent med deres partnere heller, så da blir ikke vi invitert med når ulike gjenger finner på noe sammen. Vet ikke om de ikke liker han heller, da han er sjenert og introvert. Dette er veldig sårt for meg, for jeg føler meg rett og slett utenfor, og det er så vanskelig. Vi fungerer fint som familie, men jeg må innrømme at jeg nok har blitt litt i tvil på om det skal være oss, og da er jo dette med hans usosiale vesen en del av årsaken. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men trenger nok bare å lufte ut litt.. Takk for at du leste! ❤️ Anonymkode: 0ce32...616
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Hvorfor må du være lite sosial bare fordi gubben din er en satt sofagris? Kom deg ut, inviter venner, reis på veninnetur, vær så sosial du bare vil! Anonymkode: ac571...14b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Enig med den over. Du skriver: I og med at han ikke er så interessert i å bli kjent med nye folk, så treffer vi egentlig ingen, og har svært liten omgangskrets Du legger alt ansvaret for din sosiale omgang over på han. Du kan vel ha så stor omgangskrets du bare orker selvom han er usosial? Anonymkode: 54d31...c0c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Det er feministisk korrekt at menn ikke skal ta plass og har en tilbaketrukken rolle. Dermed er det perfekt at han er lite usosial, en gave til enhver feminist! Jo fler selvstendige aktiviteter du deltar i, dess bedre er det. Om han er negativ til det du gjør bedriver han psykisk terror og mannssjåvinisme ovenfor deg. Anonymkode: cbed3...cc8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Joda, jeg treffer mange venner og drar på turer jeg, men skulle så gjerne kunne gjort litt sånne ting sammen også. Ordla meg litt feil der, beklager! Anonymkode: 0ce32...616
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er feministisk korrekt at menn ikke skal ta plass og har en tilbaketrukken rolle. Dermed er det perfekt at han er lite usosial, en gave til enhver feminist! Jo fler selvstendige aktiviteter du deltar i, dess bedre er det. Om han er negativ til det du gjør bedriver han psykisk terror og mannssjåvinisme ovenfor deg. Anonymkode: cbed3...cc8 Sant nok det forsåvidt 😅 Han er ikke negativ til at jeg er sosial heldigvis, så det er nok mer meg som kjenner på kanskje litt dårlig samvittighet om jeg er mye borte. Kanskje synes jeg også litt synd på han fordi de nærmeste vennene bor langt unna, for jeg ser jo hvor bra han har det når han er sammen med dem. Anonymkode: 0ce32...616
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #7 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er feministisk korrekt at menn ikke skal ta plass og har en tilbaketrukken rolle. Dermed er det perfekt at han er lite usosial, en gave til enhver feminist! Jo fler selvstendige aktiviteter du deltar i, dess bedre er det. Om han er negativ til det du gjør bedriver han psykisk terror og mannssjåvinisme ovenfor deg. Anonymkode: cbed3...cc8 Og der var du kommet frem fra stenen din, ja. Fremdeles ikke fått deg dame? Anonymkode: 61e40...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå