Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Er den noe for en tenåring? Er en slektning som vil go den til tenåringen i hus. Jeg er skeptisk, fordi denne slektningen er både vaksinemotstander, mot myndighetenes råd og klimafornekter… Frykter at boka er veldig radikalisert?? Men vet ikke, derfor jeg spør😉👍 Anonymkode: ed467...f36
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Les litt om den på nett? Hvis det er Lois Lowry sin er den bra. Tankevekkende, men ikke radikalisering. Anonymkode: 9c922...cfd
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Les litt om den på nett? Hvis det er Lois Lowry sin er den bra. Tankevekkende, men ikke radikalisering. Anonymkode: 9c922...cfd Takk, er den ja. Har lest litt, uten at jeg fant noe særlig. Ble bannlyst en periode, men det var på grunn av råskapen? Tenkte jeg ville høre her inne også, for meningene her er ofte ærligere enn en bokanmeldelse på nett😉👍 Anonymkode: ed467...f36
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Takk, er den ja. Har lest litt, uten at jeg fant noe særlig. Ble bannlyst en periode, men det var på grunn av råskapen? Tenkte jeg ville høre her inne også, for meningene her er ofte ærligere enn en bokanmeldelse på nett😉👍 Anonymkode: ed467...f36 Hvor har du lest? Enkelt å finne synes jeg, feks Wikipedia har jo det meste? https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Giver Anonymkode: 9c922...cfd
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Jeg har lest hele serien. Det er en dystopi om et post-apokalyptisk og overregulert samfunn. Det er en kjempegod og lærerik bok og har ingenting med anti-vaxere og konspirasjonsteorier å gjøre. Anonymkode: 074b7...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå