Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Kan dere fortelle litt? Anonymkode: 39525...fed
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Kan du utdype litt hva du mener med eksentrisk/hva du er ute etter? Anonymkode: 148c4...f61
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Jeg vet ikke helt hva du mener med eksentrisk, men vår datter var et såkalt "spesielt barn". Hun trakk seg bort fra de andre i barnehagen, likte best å leke for seg selv "i fantasien" som hun selv beskrev det. Kunne sitte i timesvis på husken i fullt prat osv. Hun lekte lite med leker, det var stort sett fantasien som holdt henne opptatt. Hun pløyde gjennom bøker og til slutt hadde hun ikke leker på rommet, kun enorme mengder bøker. Hun var helt gjennomsnittlig på skolen, og det viser seg i ettertid at hun oppfattet at hun var ensom gjennom barneskolen. Det kom seg da hun kom i ny klasse på ungdomsskolen og hun har i dag tett kontakt med de vennene hun fikk der. Jeg vet ikke helt hva og når det skjedde, men på et punkt forandret hun seg fra einstøing til en svært sosialt oppegående og veltilpasset jente. Nå er hun i gang med master, har et stort kontaktnett og trives godt i livet. Anonymkode: a7829...50f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Jeg tror datteren min beveger seg litt i den retningen, sett at vi har lik oppfatning av ordet eksentrisk da. Hun er 12 år og skiller seg mer og mer ut fra de andre jentene. Har klippet seg kort (alle andre har langt hår), trekker seg unna alle intriger, leser romaner på engelsk mens de andre er på TikTok i friminuttene, er veldig kunstnerisk av seg og både tegner og maler mye osv. Hun lever liksom litt på siden av andre på sin alder, sliter litt med å finne en felles plattform med dem. Nå er hun også svært intelligent, så det kan også påvirke det. Altså, vi vet at hun har veldig høy IQ. Anonymkode: f87f8...f63
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tror datteren min beveger seg litt i den retningen, sett at vi har lik oppfatning av ordet eksentrisk da. Hun er 12 år og skiller seg mer og mer ut fra de andre jentene. Har klippet seg kort (alle andre har langt hår), trekker seg unna alle intriger, leser romaner på engelsk mens de andre er på TikTok i friminuttene, er veldig kunstnerisk av seg og både tegner og maler mye osv. Hun lever liksom litt på siden av andre på sin alder, sliter litt med å finne en felles plattform med dem. Nå er hun også svært intelligent, så det kan også påvirke det. Altså, vi vet at hun har veldig høy IQ. Anonymkode: f87f8...f63 Sånn er min jente på 12 også. Minus kort hår, og hun ser mye på Tik Tok i tillegg til engelske romaner 😊 Interessert i politikk, drømmer om å jobbe med å arrangere PRIDE, reagerer veldig på sjargongen blant de andre barna på skolen. Finner seg ikke helt til rette, og liker ikke store grupper. Anonymkode: d1bed...1c2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 Min er vel det; tidig moden, veldig stor rettferdighetssans og engasjert i politikk, antirasisme, miljøvern, er i mot homofobi. Hun definerer seg som kjønnsflytende, og kler seg i klær fra loppis og røde kors. Forandrer hårfrisyre og farge hele tiden. Anonymkode: a3f4b...024
Anonym bruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Alle mine er det. Den ene har bl a vært innlagt med psykisk sykdom. Den andre er usannsynlig intelligent og evnerik og leste flytende da han var 4; regnet mattepensum flere klasser over sitt eget trinn og har absolutt gehør. Den siste er tidvis rammet av angst; og har to spesielle interesseområder/hobbyer som vanligvis kun deles av voksne. Var dette eksentrisk nok for deg? Alle tre har det ellers bra og er storveies flotte ungdommer til vanlig. Anonymkode: 47a6b...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå