Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Opplevde dere også vektøkning og nestatt sexlyst? Jeg har gått opp i vekt, ikke så mye, men nok til at det plager meg. Men det verste er jo at ALL sexlyst er borte. Jeg klarer ikke å tenne, og hvis jeg skulle fått ett snev av lyst, som skjer kanskje én gang i mnd, så er orgasmene mine som ett dårlig nys... Vurderer virkelig å fjerne hele spiralen... Anonymkode: 9569f...1de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Noen får de bivirkningene, ja. Anonymkode: ea906...f5b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Nei, jeg har ingen bivirkninger. Merker ikke annet til den annet enn at jeg slipper mensen. Anonymkode: 15df0...fd5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Jeg var litt sur og hormonell i starten, men nå merker jeg ingen bivirkninger utenom at jeg slipper mensen (halleluja🙌). Anonymkode: 9f5cb...7f4
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Opplevde dere også vektøkning og nestatt sexlyst? Jeg har gått opp i vekt, ikke så mye, men nok til at det plager meg. Men det verste er jo at ALL sexlyst er borte. Jeg klarer ikke å tenne, og hvis jeg skulle fått ett snev av lyst, som skjer kanskje én gang i mnd, så er orgasmene mine som ett dårlig nys... Vurderer virkelig å fjerne hele spiralen... Anonymkode: 9569f...1de Jepp. Har sex 2 ganger i året. Er gift. Anonymkode: 58060...036
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jepp. Har sex 2 ganger i året. Er gift. Anonymkode: 58060...036 Har det blitt sånn etter at du satte inn hormonspiralen? Jeg vurderer STERKT å ta den ut.... Hi Anonymkode: 9569f...1de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Har det blitt sånn etter at du satte inn hormonspiralen? Jeg vurderer STERKT å ta den ut.... Hi Anonymkode: 9569f...1de Ja. Jeg har ikke mensen mer derfor beholder jeg den. Anonymkode: 58060...036
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 Jeg ble slik . Var et h..... å ha den...hadde i tillegg mensen/blødninger non stop i 9 mnd... jeg hadde smerter/mistet følelsen i venstre fot. gynekologen nektet å ta den ut første gang jeg dro tilbake, og etter 9 mnd sa jeg at den skulle ut fordi vi skulle prøve på nr 3.... spiralen var grodd fast i venstre side, og jeg har fortsatt smerter 8 år etter.. Når jeg nå tok 1 dose med phizer, ble jeg likedan. Hormonelt troll,sur og tverr, smerter i underliv og begge bein...murringer men heldigvis ingen blødning.. Anonymkode: 05bd4...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå