Gå til innhold

Det var en gang en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg møtte i en alder av 12 år. Mista kontakten. Møttes igjen da jeg var 16 men jeg hadde kjæreste. Vi sendte hverdagslige meldinger. Kutta kontakten. Ble venner på fb da jeg var 22 men fikk beskjed om å slette han av min sjalu kjæreste. Han er ikke sjalu når det gjelder andre menn.

Nå er jeg 36 år å tenker på han hver dag! Hvordan glemme han? Vi har aldri vært kjærester, aldri kyssa, kun én hadet-klem! Han har stifta familie. Det har jeg også.

Anonymkode: d91af...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare innse at han er en fantasi.

Alle liv har bølgedaler, og ofte finner vi en drøm eller en fantasi som vi tenker på og i tankene er livet en lek. Men det er jo ikke det, det er bare en fantasi.

Dette er din fantasi, mannen som slapp unna og du ikke vet hvordan er som kjæreste og mann, så alle dine tanker rundt dette er rett og slett en fantasi.

Så lenge det ikke påvirker ditt virkelige liv er det ikke noe i veien for å ha en drømmeverden å rømme til av og til, men blir det for altoppslukende så må du slutte å tenke på det.

Anonymkode: be849...b51

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du må bare innse at han er en fantasi.

Alle liv har bølgedaler, og ofte finner vi en drøm eller en fantasi som vi tenker på og i tankene er livet en lek. Men det er jo ikke det, det er bare en fantasi.

Dette er din fantasi, mannen som slapp unna og du ikke vet hvordan er som kjæreste og mann, så alle dine tanker rundt dette er rett og slett en fantasi.

Så lenge det ikke påvirker ditt virkelige liv er det ikke noe i veien for å ha en drømmeverden å rømme til av og til, men blir det for altoppslukende så må du slutte å tenke på det.

Anonymkode: be849...b51

Takk for svar! Det påvirker ikke mitt virkelige liv, men jeg tenker på hva, hvis, hvordan... Du har rett. Det er en fantasi.

Anonymkode: d91af...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...