Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hei dette er andre gang jeg har fått sånn at det står at en pakke har blitt levert i min postkasse via posten (melding) uten at det ligger noe i den og føler det er døds irriterende at jeg betaler og bruker penger når posten ikke gjør en sikkelig jobb. de mener de har hatt riktig adresse og alt men det var andre pakker fra helthjem samme dagen jeg fikk at de har levert denne pakken. Og da mener de at det kan ha skjedd tyveri og jeg må politianmelde det og at de ikke står ansvarlig for noe mer en og levere.. blir virkelig irritert.. siden vis det var tyveri hadde nokk ikke de andre pakkene vert der samme dag.. har noe av dette kjedd me dere? Og hva hadde dere gjort? Er ikke så glad for og tape ca 500kr for noe jeg ikke har fått.. Anonymkode: 71fc7...333
Anonym bruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hei dette er andre gang jeg har fått sånn at det står at en pakke har blitt levert i min postkasse via posten (melding) uten at det ligger noe i den og føler det er døds irriterende at jeg betaler og bruker penger når posten ikke gjør en sikkelig jobb. de mener de har hatt riktig adresse og alt men det var andre pakker fra helthjem samme dagen jeg fikk at de har levert denne pakken. Og da mener de at det kan ha skjedd tyveri og jeg må politianmelde det og at de ikke står ansvarlig for noe mer en og levere.. blir virkelig irritert.. siden vis det var tyveri hadde nokk ikke de andre pakkene vert der samme dag.. har noe av dette kjedd me dere? Og hva hadde dere gjort? Er ikke så glad for og tape ca 500kr for noe jeg ikke har fått.. Anonymkode: 71fc7...333 Det har aldri vært tyveri i posten min før. Og da tenker bare hva skulle jeg ha politianmeldt uten og ha bevis for det? Anonymkode: 71fc7...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå