Gå til innhold

Har en venninne som fyller 40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en gjeng som vil gi henne et gavekort. Hva er et ok beløp? Hun er en av mine beste venninner. Er 500,- lite? 

Anonymkode: dd061...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er gjengen? Hørtes litt lite ut for en «gjeng» 🧐

Anonymkode: 91f9e...8f2

Skrevet

Tenkte 500,- på hver. Vi er 8 personer.... Altså 4000,- til sammen. Trodde det sa seg selv, beklager🙈

Skrevet

Skal hun ha feiring? Jeg syns det høres ok ut med 500, men om hun skal ha en større feiring ville jeg nok gitt mer.

Skrevet
HeiteH skrev (6 minutter siden):

Skal hun ha feiring? Jeg syns det høres ok ut med 500, men om hun skal ha en større feiring ville jeg nok gitt mer.

Vi er ikke så mange pga korona, men hva ville du gitt alene om det var større feiring? 700 eller 1000,-? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Vi er ikke så mange pga korona, men hva ville du gitt alene om det var større feiring? 700 eller 1000,-? 

1000 om jeg ble påspandert mat og drikke.

Skrevet

Når 500 pr person gir såpass som 4000 er det nok i massevis. Det er en utrolig generøs gave 😲

Anonymkode: ab539...997

Skrevet

Jeg ga min venninne gave til 500 kr til hennes 50 årsdag og dette var ikke besøk/fest. 

Anonymkode: 88ba7...e9a

Skrevet

500 per pers er jo mer enn nok, absolutt ikke lite. 1000 kr er rundt den summen vi som par gir bort i bryllup som et eksempel. Sleng eventuelt med ei champisflaske eller en vin hvis hu liker det. 

Anonymkode: d72d3...f69

Skrevet

Da eg blei 40 år fekk eg ca 300,- pr. par i gave. Hadde fest med enkel mat og velkomstdrink. 😃

Skrevet

Takk for svar😊

Skrevet

Jeg synes mellom 300 - 500 kr per er helt supert. 1000 kroner er i mine øyne en ganske vill sum å gi bort i 40-års gave. 

Skrevet

Høres bra ut 🙂 gøy med bursdag!

Anonymkode: 3f608...592

Skrevet

Vi er mange i gjengen som blir 40 i år. Har lagt i mellom 250-350 for gavene. 

Anonymkode: c03c5...3b6

Skrevet

Når det gjelder gavekort så ble jeg obs på noe etter selv å ha rund dag. De jeg fikk gavekort av visste at jeg sparte til noe og ga da altså gavekort i god mening. Det var bare det at det jeg sparer til ikke fås kjøpt på noe senter eller butikker som finnes her vi bor, så selv om jeg fikk mange tusen til det formålet kunne jeg ikke bruke de pengene. 

Så etter min egen dag har jeg sluttet å gi gavekort og vipser heller summen selv om det er litt kjipere enn å kunne gi et fint kort. 

Anonymkode: 49cef...f2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når det gjelder gavekort så ble jeg obs på noe etter selv å ha rund dag. De jeg fikk gavekort av visste at jeg sparte til noe og ga da altså gavekort i god mening. Det var bare det at det jeg sparer til ikke fås kjøpt på noe senter eller butikker som finnes her vi bor, så selv om jeg fikk mange tusen til det formålet kunne jeg ikke bruke de pengene. 

Så etter min egen dag har jeg sluttet å gi gavekort og vipser heller summen selv om det er litt kjipere enn å kunne gi et fint kort. 

Anonymkode: 49cef...f2e

Enig. Heller penger enn gavekort som gjør at blir låst til bestemte butikker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Enig. Heller penger enn gavekort som gjør at blir låst til bestemte butikker. 

Tror både Visa og Mastercard har verdikort, så kan du gi et et kort med en sum på, som kan brukes i alle butikker og nettbutikker som godtar Visa/Master. Veldig greit.

Penger på Vips er en litt kjedelig gave å gi når man blir bedt i selskap synes jeg.

Anonymkode: ffe5f...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...