Gå til innhold

Crocs er hot!!

mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hot or not... samma det. Mine rosa crocs nærmer seg pensjonsalder og vil når de kommer så langt, bli byttet ut med et par nye. Fine? Nei, men praktiske. Lette å kippe på, lette å kippe av. Lett å spyle av dem og tørke dem når de blir skitne. Kan stikke ut i søpla eller til postkassa med dem selv om det er litt vått ute.  De  beste "inneskoene" jeg har. 

Anonymkode: 0c41a...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (8 timer siden):

Det må da være andre sko som er like praktiske? Det ville vært rart å være mot praktiske sko i hagen og på hytta , men så lenge fottøyet man bruker faktisk er praktisk så er det da kurant å velge både praktisk og pent? 

Plager det deg at noen velger Crocs, eller nyter du bare å bygge opp ditt «for fancy for Crocs»-image? Du virker å være litt usunt opptatt av Crocs og klesstil generelt.

Selv har jeg aldri hatt Crocs, men jeg bruker ikke en kalori på å mene noe om hva andre velger å bruke som fottøy.

Anonymkode: 4b326...b4c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Plager det deg at noen velger Crocs, eller nyter du bare å bygge opp ditt «for fancy for Crocs»-image? Du virker å være litt usunt opptatt av Crocs og klesstil generelt.

Selv har jeg aldri hatt Crocs, men jeg bruker ikke en kalori på å mene noe om hva andre velger å bruke som fottøy.

Det plager meg ikke at noen bruker skoene. Jeg lurte på om noen skulle følge den nye trenden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det er sko. De gjør nytten. Det er snobberi å hevde at man aldri skal bruke det kun basert på at de er Crocs. 

Jeg har kun eid ett par rosa Crocs i min spede ungdom, men det er da ikke av prinsipp jeg ikke har kjøpt de. 

Anonymkode: dc602...62d

Nei, men det er ikke snobberi å hevde at man aldri skal bruke dem fordi man synes de er stygge og ikke liker dem. MÅ man bruke alt av mote, uansett hvor stygt man synes det er?

Anonymkode: c8a14...610

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Man må jo kunne synes noe er dritstygt uten å være for fancy. Jeg har for eksempel alltid syntes at haremsbukser så ut som noen hadde driti på seg. Jeg er verken fancy eller moteslave. Jeg synes bare sånne plagg er idiotiske. Det samme med onepiece - det er sparkebukse for voksne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Man må jo kunne synes noe er dritstygt uten å være for fancy. Jeg har for eksempel alltid syntes at haremsbukser så ut som noen hadde driti på seg. Jeg er verken fancy eller moteslave. Jeg synes bare sånne plagg er idiotiske. Det samme med onepiece - det er sparkebukse for voksne. 

Men da er det jo bare å si at man synes det er stygt. Hvis man ved enhver anledning slenger seg på muligheten for å harselere med andres klesvalg, så fremstår man som veldig opptatt av hva andre mennesker har på seg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men da er det jo bare å si at man synes det er stygt. Hvis man ved enhver anledning slenger seg på muligheten for å harselere med andres klesvalg, så fremstår man som veldig opptatt av hva andre mennesker har på seg.

Man kan jo harselere med folk som har crocs på seg i konfirmasjon eller andre festligheter, for eksempel - fordi det ikke passer. Eller som kombinerer crocs med pentøy i andre anledninger. Er det plutselig begrensninger for hva man kan spøke med her i livet? Hvor er lista over tillatte ting å gjøre narr av? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Man kan jo harselere med folk som har crocs på seg i konfirmasjon eller andre festligheter, for eksempel - fordi det ikke passer. Eller som kombinerer crocs med pentøy i andre anledninger. Er det plutselig begrensninger for hva man kan spøke med her i livet? Hvor er lista over tillatte ting å gjøre narr av? 

Nå var vel ikke det så aktuelt, var det vel? Har bruk av Crocs i selskap vært oppe som tema?

Skrevet (endret)

Nei, jeg kommer aldri til å bruke Crocs. De er stygge og jeg liker ikke å skulle bruke billig engangs-skit. Jeg har gode alternativ som føttene mine liker og som jeg har lenge.

Endret av amandine
Skrevet

Crocs er nydelig å gå i, og mine er nå 13 år gamle - de er ikke pene, siden de brukes både ute og inne og var tyggeleke i et ubevoktet øyeblikk, men de var faktisk ganske pene den gang de var nye, lyseblå og fine.

Skrevet
sug lut skrev (1 minutt siden):

Crocs er nydelig å gå i, og mine er nå 13 år gamle - de er ikke pene, siden de brukes både ute og inne og var tyggeleke i et ubevoktet øyeblikk, men de var faktisk ganske pene den gang de var nye, lyseblå og fine.

Okei, 13 år? Da faller engangs-argumentet mitt for din del. Men jeg innrømmer aldri at de kan stille i kategorien "ganske pene"!

Skrevet (endret)
amandine skrev (3 minutter siden):

Okei, 13 år? Da faller engangs-argumentet mitt for din del. Men jeg innrømmer aldri at de kan stille i kategorien "ganske pene"!

Hehe, det skjønner jeg godt. Og jeg har aldri brukt dem annet enn hjemme/i hagen/inne/utoginn. Men da de var rene og lyseblå var de ikke verst.

Ellers er det utrolig stor forskjell på ekte crocs og etterlikninger, både i komfort, passform og levetid.

Endret av sug lut
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Admin

Skrevet

Enig med luten. Det er vanvittig stor forskjell på ekte Crocs, og Biltema-varianten! De ekte er myke og gode for føtter og knær. De fake er harde, og lukter dessuten kjemikalier.. 

Jeg har brukt Crocs både hjemme,  og på jobb de siste 18 årene. Er på par nr 4 og 5 nå. Et par hvite til jobb, og et par rååååsa til hjemme og camping. Kall meg gjerne Harry, -det tar jeg som en hedersbetegnelse! Men knærne mine og jeg elsker Crocsa våre! 🤍💗

Visste dere forresten at Crocs også lager gode gummistøvler til barn? Samt flere andre typer sko enn standard modellen. 

Skrevet
amandine skrev (På 2021-8-12 den 9.01):

Nei, jeg kommer aldri til å bruke Crocs. De er stygge og jeg liker ikke å skulle bruke billig engangs-skit. Jeg har gode alternativ som føttene mine liker og som jeg har lenge.

Engangsskit? Altså, de varer i maaaasaaasnge år. Lenger enn de fleste andre sko.

Anonymkode: 2a629...805

Skrevet

Crocs er fine greier. Eller tilsvarande, har Crocs i fjøsen, slik at vi slepp å gå sokkelesta i biromma på kontoret og badet. Elles svergar eg til tresko. 

Anonymkode: 4863f...25b

Skrevet

Supre sko å ha i reserve på fottur. Veier ingenting.

Anonymkode: 73098...358

Skrevet
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (På 12.8.2021 den 8.00):

Det plager meg ikke at noen bruker skoene. Jeg lurte på om noen skulle følge den nye trenden.

De fleste jeg kjenner er ikke så opptatt av trender at de leser seg opp på det. Vi har andre interesser. En ting er at reklamen påvirker dec til å like de nye trendene, men å aktivt lete opp hva som er inn, for å kjøpe det, det er sært.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De fleste jeg kjenner er ikke så opptatt av trender at de leser seg opp på det. Vi har andre interesser. En ting er at reklamen påvirker dec til å like de nye trendene, men å aktivt lete opp hva som er inn, for å kjøpe det, det er sært.

Så søtt 🤢

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men her inne surrer du gladelig rundt 🙈 Å gå så fullstendig på trynet i et forsøk på å parkere enn annen bruker, det er flaut det.

Anonymkode: f9d51...3e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men her inne surrer du gladelig rundt 🙈 Å gå så fullstendig på trynet i et forsøk på å parkere enn annen bruker, det er flaut det.

Anonymkode: f9d51...3e0

Hæ?

Selvfølgelig er jeg her inne. Ellers hadde jeg jo ikke sett innlegget.  Jeg forklarte hvordan jeg og de jeg kjenner blir påvirket av reklame.  Hva er så galt i det.

Ja jeg synes det er sært å i det heletatt vurdere å bruke noe man ikke liker bare fordi en eller annen har skrevet at det er "inn". Er du ikke enig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hæ?

Selvfølgelig er jeg her inne. Ellers hadde jeg jo ikke sett innlegget.  Jeg forklarte hvordan jeg og de jeg kjenner blir påvirket av reklame.  Hva er så galt i det.

Ja jeg synes det er sært å i det heletatt vurdere å bruke noe man ikke liker bare fordi en eller annen har skrevet at det er "inn". Er du ikke enig?

Og hvem vurderer dette? 

Skrevet (endret)

Forferdelig stygge, kommer ikke inn i hus. 

Er heldigvis så gammel at jeg ikke bryr meg om slike trender. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Og hvem vurderer dette? 

Hvem som vurderer hva jeg synes er sært? Jeg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hvem som vurderer hva jeg synes er sært? Jeg.

Jeg tror i grunn at de aller færreste vil kle seg i noe som helst de synes er fælt kun fordi det er inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...