mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 https://www.minmote.no/mote/klaer/a/34Bmpv/moteuken-i-koebenhavn-vekket-crocs-til-live uansett hvor hot eller ikke hot den skoen er så er det aldri en sko som vil bli brukt av meg.. Vil du kaste deg på bølgen? 😅
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Altså, hot er de ikke. Men de er i daglig bruk ja. På hytta og bading der er de et must. Inn og ut når man driver i hagen, veldig praktisk. Har et par jeg kun bruker når jeg maler også. Folk som prinsipielt er mot noe som er praktisk er litt enkle i mine øyne. Litt snobbete også. Anonymkode: 2a629...805
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Hot vil det aldri bli, men vi bor 6 stykker i dette huset og vi har crocs i alle størrelser Eller bare sånne billige etterligninger da, kjøpte to par på Rusta i våres til 29 kr stk. Veldig greit når ungene bare skal ut på trampolina f.eks, istedenfor å løpe på sokkelesten og ødelegge sokkene trår de i et par crocs. Skal 17 åringen klippe gresset vil han ha på seg et par crocs, det gjør ikke noe om de blir fulle av grønske, og greit at joggeskoene hans ikke blir det. Skal gubben hente posten eller jobbe litt i hagen kan han fint dra på seg et par crocs. Men tror aldri de har blitt brukt av noen av oss utenfor gjerdestolpene da, de er bare greie i hagen liksom. Anonymkode: ebb23...b2e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 De er i daglig bruk hjemme fordi jeg har problemer med føttene. Men de er drittstygge og blir aldri brukt utenfor huset. Vurderer å bytte til penere tøfler fordi det ser idiotisk ut også hjemme. Anonymkode: c8a14...610
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Altså, hot er de ikke. Men de er i daglig bruk ja. På hytta og bading der er de et must. Inn og ut når man driver i hagen, veldig praktisk. Har et par jeg kun bruker når jeg maler også. Folk som prinsipielt er mot noe som er praktisk er litt enkle i mine øyne. Litt snobbete også. Anonymkode: 2a629...805 Ikke er jeg enkel, og ikke er jeg snobbete. Men crocs er bare ekstremt ubehagelige, blir så klam på beina i dem, og jeg svetter aldri på føttene ellers. Eneste unntaket mitt er at de er praktiske å ha om man er innlagt på sykehus, så kan man tråkke rett i dem om morgenen, og også dusje med dem på, så slipper man å tråkke på gulvet på badet som ofte ikke akkurat er innbydende. Og å kan de kastes etter innleggelse. Velger heller andre, mer behagelige, men like enkle sko til å gå ut og inn med Anonymkode: c4391...7e7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Altså, hot er de ikke. Men de er i daglig bruk ja. På hytta og bading der er de et must. Inn og ut når man driver i hagen, veldig praktisk. Har et par jeg kun bruker når jeg maler også. Folk som prinsipielt er mot noe som er praktisk er litt enkle i mine øyne. Litt snobbete også. Anonymkode: 2a629...805 Det må da være andre sko som er like praktiske? Det ville vært rart å være mot praktiske sko i hagen og på hytta , men så lenge fottøyet man bruker faktisk er praktisk så er det da kurant å velge både praktisk og pent?
Elizabeth Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Vet dere hvorfor det er så mange hull i crocsa? Må jo ha en plass verdigheten kan sive ut🤪
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2021 Elizabeth skrev (1 minutt siden): Vet dere hvorfor det er så mange hull i crocsa? Må jo ha en plass verdigheten kan sive ut🤪 Hehe! Nå lo jeg godt her😊
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Elizabeth skrev (14 minutter siden): Vet dere hvorfor det er så mange hull i crocsa? Må jo ha en plass verdigheten kan sive ut🤪 Ha-ha... nå lo jeg høyt! Anonymkode: c4391...7e7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hot vil det aldri bli, men vi bor 6 stykker i dette huset og vi har crocs i alle størrelser Eller bare sånne billige etterligninger da, kjøpte to par på Rusta i våres til 29 kr stk. Veldig greit når ungene bare skal ut på trampolina f.eks, istedenfor å løpe på sokkelesten og ødelegge sokkene trår de i et par crocs. Skal 17 åringen klippe gresset vil han ha på seg et par crocs, det gjør ikke noe om de blir fulle av grønske, og greit at joggeskoene hans ikke blir det. Skal gubben hente posten eller jobbe litt i hagen kan han fint dra på seg et par crocs. Men tror aldri de har blitt brukt av noen av oss utenfor gjerdestolpene da, de er bare greie i hagen liksom. Anonymkode: ebb23...b2e Hva bruker du crocs til? Anonymkode: 2cfdc...39f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Det må da være andre sko som er like praktiske? Det ville vært rart å være mot praktiske sko i hagen og på hytta , men så lenge fottøyet man bruker faktisk er praktisk så er det da kurant å velge både praktisk og pent? Det praktiske er at de koster nesten ingenting og tåler alt, kan kastes og byttes ut ved behov. Jeg har selvfølgelig andre praktiske sko jeg kan vise meg ute i, som "jesussandaler", men de koster jo fort 1.000 kroner så jeg gidder ikke klippe gresset i dem... Anonymkode: ebb23...b2e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva bruker du crocs til? Anonymkode: 2cfdc...39f Jeg bruker det sjelden, men kippet på meg et par da jeg var ute i hagen med bikkja for et par kvelder siden. Jeg har som sagt i et annet svar "jesussandaler" som jeg like lett kan putte på føttene om jeg skal ut i søpla eller noe sånt, men skal jeg f.eks klippe gresset bruker jeg crocs (men det er som regel husets mannebein som tar den jobben må jeg innrømme ) Anonymkode: ebb23...b2e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2021 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det praktiske er at de koster nesten ingenting og tåler alt, kan kastes og byttes ut ved behov. Jeg har selvfølgelig andre praktiske sko jeg kan vise meg ute i, som "jesussandaler", men de koster jo fort 1.000 kroner så jeg gidder ikke klippe gresset i dem... Anonymkode: ebb23...b2e Jeg driver rundt i hagen i sandaler jeg har hatt i 20 år. Solide skinn sandaler. Ikke spesielt pene , men gode.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden): Jeg driver rundt i hagen i sandaler jeg har hatt i 20 år. Solide skinn sandaler. Ikke spesielt pene , men gode. Mens jeg klipper gresset med crocs, spyler av de gress og grønske og kipper de av meg utenfor når jeg går inn. Begge deler må da være greit...? Jeg mener ikke at crocs er hot, jeg sier bare at det innimellom er praktisk og greit, særlig på ungene som løper ut og inn til trampolinen. Anonymkode: ebb23...b2e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Bruker opp crocs etter barna når jeg skal ut med søpla eller noe i hagen. Kommer aldri til å kjøpe et par igjen. Det er noe helt vanvittig stygt. Til og med styggere enn sånne Birkenstock eller hva det heter. Anonymkode: 79107...2c9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 En ting har jeg lært, å det er at jeg aldri skal si aldri når det gjelder mote. Jeg har nemlig sagt "aldri" mange, mange ganger opp gjennom årene, for så å plutselig eie OG like noe som jeg var helt negativ til i utgangspunktet. F eks slengbukser, eller hvite sokker, eller dunvest, eller skjørt nedenfor kneet, eller...eller... * sukk * Når det gjelder crocs syns jeg de er ufattelig deilige og anvendelige, og håper de blir superhotte!! Anonymkode: f589a...3da
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 Jeg bruker Crocs hver dag. Veldig greit når jeg skal ut med søppel eller hente posten, brukte de på stranden i sommer når vi fisket krabbe, og ved bassenget når vi har vært i Syden . Har ett par jeg bruker på jobb også, jobber i barnehage. Men jeg synes ikke de er fine, kunne ikke gått på butikken med Crocs. Anonymkode: 82e39...db8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (43 minutter siden): https://www.minmote.no/mote/klaer/a/34Bmpv/moteuken-i-koebenhavn-vekket-crocs-til-live uansett hvor hot eller ikke hot den skoen er så er det aldri en sko som vil bli brukt av meg.. Vil du kaste deg på bølgen? 😅 Skal aldri ha crocs på føttene 😂 Jeg synes de er grusomme! Helt sikkert behagelige, men absolutt ikke noe jeg vil ha Anonymkode: 598ed...db9
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 Det er sko. De gjør nytten. Det er snobberi å hevde at man aldri skal bruke det kun basert på at de er Crocs. Jeg har kun eid ett par rosa Crocs i min spede ungdom, men det er da ikke av prinsipp jeg ikke har kjøpt de. Anonymkode: dc602...62d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 Mote sluttet jeg med for ca 20 år siden, basert på tidligere bilder av meg selv, tror jeg vi alle skal være glade for det 😂 Holder meg til tresko fremfor Crocs. Anonymkode: f0ca5...da6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #21 Skrevet 11. august 2021 Crocs har jeg aldri hatt, men ungene har hatt noen par. Foretrekker mine fancy jula-slippers (20-30 kr tror jeg de kostet), når jeg rusler rundt her hjemme 😁 Anonymkode: 6a9d4...fbf
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #22 Skrevet 11. august 2021 Jada, crocs i daglig bruk her. Bruker dem når jeg henter posten, går ut med søppel, klipper gress, henger tøy på klessnora, når jeg går i kjelleren ( må gå ut av huset og inn kjellerinngangen) osv osv. Og da jeg kuttet meg i foten i vår og hadde en diger bandasje på, ja så var crocs det eneste som var romslig nok å få foten nedi., så da var de jammen med både på jobb og fest. Barna går i crocs utendørs her hjemme, og har dem også som "tøfler" på skole og barnehage. Mannen har og et par. Men han bruker sine inne med raggsokker i hvis han er veldig kald. Fine sko er det jo ikke, men alt til sitt bruk liksom. Anonymkode: 1cbd8...c25
Gjest KenCreek Skrevet 11. august 2021 #23 Skrevet 11. august 2021 Ser ikke problemet med å bruke Crocs. Synes de er supergode å gå i og lett å smette på foten når man skal ut med søpla ol. Men så er jo jeg så heldig stilt at jeg bryr meg svært lite om hva andre synes om skotøyet mitt 😁😁
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #24 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke er jeg enkel, og ikke er jeg snobbete. Men crocs er bare ekstremt ubehagelige, blir så klam på beina i dem, og jeg svetter aldri på føttene ellers. Eneste unntaket mitt er at de er praktiske å ha om man er innlagt på sykehus, så kan man tråkke rett i dem om morgenen, og også dusje med dem på, så slipper man å tråkke på gulvet på badet som ofte ikke akkurat er innbydende. Og å kan de kastes etter innleggelse. Velger heller andre, mer behagelige, men like enkle sko til å gå ut og inn med Anonymkode: c4391...7e7 Hvordan greier du svette i så åpne sko? Jeg svetter lite på føttene, så det problemet har jeg ikke. Anonymkode: 2a629...805
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #25 Skrevet 11. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Det må da være andre sko som er like praktiske? Det ville vært rart å være mot praktiske sko i hagen og på hytta , men så lenge fottøyet man bruker faktisk er praktisk så er det da kurant å velge både praktisk og pent? Hvilke andre sko er like lett å klippe på og av? Og som tåler vann og tørker fort? Samt sitter godt på foten uten å gnage? Praktisk er sjeldent pent. Anonymkode: 2a629...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå