Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Ser at dette ordtaket stadig vekk blir brukt her inne, når noen vil ha siste ordet, og skikkelig dupere noen som mener noe annet enn dem selv. Begynner ikke dette ordtaket å bli oppbrukt og....bra teit? Jeg får nå nærmest bilde i hodet av vedkommende som bruker det: "dum blondine" med stor tyggis, tatovering med de 4 ungenes (Liam Leonader, Leah Leilah, Lucah Nathanzel og Savannah Sibylla) navn på armen, og ellers uskolert. Anonymkode: 7fa58...39a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Fordommene dine er jo mye dummere. Anonymkode: a37e6...94e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fordommene dine er jo mye dummere. Anonymkode: a37e6...94e Ja, kanskje, men kan ikke hjelpe for det 😂 Anonymkode: 7fa58...39a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Jeg er uenig. Det er ikke et uttrykk jeg noen gang har brukt selv, men jeg synes det blir mest brukt overfor de som er ufine. At de blir bedt og å gi seg rett og slett. Anonymkode: 919a6...2c6
Hannasbananas Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ser at dette ordtaket stadig vekk blir brukt her inne, når noen vil ha siste ordet, og skikkelig dupere noen som mener noe annet enn dem selv. Begynner ikke dette ordtaket å bli oppbrukt og....bra teit? Jeg får nå nærmest bilde i hodet av vedkommende som bruker det: "dum blondine" med stor tyggis, tatovering med de 4 ungenes (Liam Leonader, Leah Leilah, Lucah Nathanzel og Savannah Sibylla) navn på armen, og ellers uskolert. Anonymkode: 7fa58...39a Haha, jeg bruker gjerne det uttrykket, men kunne ikke vært lenger unna det bildet du får i hodet. Jeg bruker det gjerne som svar til mennesker med utdaterte/middelalderske holdninger til f.eks homofili og innvandring, og som i det siste tilfellet jeg brukte det; folk som kommer ut av hiet sitt bare for å spre unødig eder og galle.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Jeg har motsatt bilde i hodet, ser for meg at vedkommende som sier det gjerne er litt type burugle som svarer det til mer typen du refererer til 😅 Jeg tipper vi begge tar feil 😂 Anonymkode: abbfb...933
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har motsatt bilde i hodet, ser for meg at vedkommende som sier det gjerne er litt type burugle som svarer det til mer typen du refererer til 😅 Jeg tipper vi begge tar feil 😂 Anonymkode: abbfb...933 Ja, kanskje du har rett 🤔😄 Anonymkode: 7fa58...39a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Ser at dette ordtaket stadig vekk blir brukt her inne, når noen vil ha siste ordet, og skikkelig dupere noen som mener noe annet enn dem selv. Begynner ikke dette ordtaket å bli oppbrukt og....bra teit? Jeg får nå nærmest bilde i hodet av vedkommende som bruker det: "dum blondine" med stor tyggis, tatovering med de 4 ungenes (Liam Leonader, Leah Leilah, Lucah Nathanzel og Savannah Sibylla) navn på armen, og ellers uskolert. Anonymkode: 7fa58...39a Jo, er håpløst. Vitterlig er og et ord jeg får spasmer av... Anonymkode: f594e...387
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg er uenig. Det er ikke et uttrykk jeg noen gang har brukt selv, men jeg synes det blir mest brukt overfor de som er ufine. At de blir bedt og å gi seg rett og slett. Anonymkode: 919a6...2c6 Det hjelper jo aldri. I hvert fall ikke på meg. Jeg liker å være frekk av og til. Helst i helgene når jeg er full😅 Anonymkode: f594e...387
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det hjelper jo aldri. I hvert fall ikke på meg. Jeg liker å være frekk av og til. Helst i helgene når jeg er full😅 Anonymkode: f594e...387 ..."Helst i helgene når jeg er full"... Du altså!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 7fa58...39a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): ..."Helst i helgene når jeg er full"... Du altså!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 7fa58...39a 🤣 Anonymkode: f594e...387
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Ser at dette ordtaket stadig vekk blir brukt her inne, når noen vil ha siste ordet, og skikkelig dupere noen som mener noe annet enn dem selv. Begynner ikke dette ordtaket å bli oppbrukt og....bra teit? Jeg får nå nærmest bilde i hodet av vedkommende som bruker det: "dum blondine" med stor tyggis, tatovering med de 4 ungenes (Liam Leonader, Leah Leilah, Lucah Nathanzel og Savannah Sibylla) navn på armen, og ellers uskolert. Anonymkode: 7fa58...39a Du fikk beskjed om å krype under stenen du kom fra, fordi du valgte å oppføre deg helt motbydelig i en tråd. Og jeg støtter uttalelsen til vedkommende som sa det. Du har generelt utrolig dårlige sosiale antenner. Anonymkode: bffc0...a44
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Du fikk beskjed om å krype under stenen du kom fra, fordi du valgte å oppføre deg helt motbydelig i en tråd. Og jeg støtter uttalelsen til vedkommende som sa det. Du har generelt utrolig dårlige sosiale antenner. Anonymkode: bffc0...a44 Det var ikke jeg som fikk den kommentaren, men ser at det blir brukt stadig vekk. Når jeg er uenig, så forsøker jeg heller å argumentere for mine synspunkter. Anonymkode: 7fa58...39a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Du fikk beskjed om å krype under stenen du kom fra, fordi du valgte å oppføre deg helt motbydelig i en tråd. Og jeg støtter uttalelsen til vedkommende som sa det. Du har generelt utrolig dårlige sosiale antenner. Anonymkode: bffc0...a44 Helbom der tydeligvis. Du trodde du var smart nå?😅 Anonymkode: f594e...387
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #15 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Du fikk beskjed om å krype under stenen du kom fra, fordi du valgte å oppføre deg helt motbydelig i en tråd. Og jeg støtter uttalelsen til vedkommende som sa det. Du har generelt utrolig dårlige sosiale antenner. Anonymkode: bffc0...a44 Link? Anonymkode: eefb2...2a1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #16 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Link? Anonymkode: eefb2...2a1 Den tråden hvor en bruker spør om noen kan se streken på testen hennes. Hun oppfører seg helt forferdelig i tråden. Anonymkode: bffc0...a44
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #17 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Den tråden hvor en bruker spør om noen kan se streken på testen hennes. Hun oppfører seg helt forferdelig i tråden. Anonymkode: bffc0...a44 HI her! Ja, jeg så det nettopp i den tråden også. Men det var ikke jeg som brukte det (faktisk aldri brukt uttrykket i hele mitt liv). Det var jeg som våger meg på et liiite gratulerer til henne i går, og i dag ser vi at streken er sterkere ❤ Anonymkode: 7fa58...39a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Den tråden hvor en bruker spør om noen kan se streken på testen hennes. Hun oppfører seg helt forferdelig i tråden. Anonymkode: bffc0...a44 Hun oppfører seg ikke forferdelig, men hun ser i likhet med meg ingen strek😅 Anonymkode: f594e...387
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun oppfører seg ikke forferdelig, men hun ser i likhet med meg ingen strek😅 Anonymkode: f594e...387 Åh, det er deg. Anonymkode: 457d6...1c1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #20 Skrevet 13. august 2021 Poenget her er vel at de som har bodd under en stein ikke har fått med seg noe som helst, ikke er orienter eller informert, ikke forstår nyhetsbilder eller samfunnsutfordringene, ikke kjenner den offentlige dagsorden eller generelt klarer å formidle annet enn lavpannede, enkle forklaringer og hvis meninger henger igjen i middelalderen. Anonymkode: dd2b6...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå