Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg kommer til å fortsette slik jeg gjør uansett, men er rett og slett litt nysgjerrig på hva folk tenker etter å ha lest en del her i sommer på klær og hva som et passende. Jeg er veldig glad i hvite overdeler, jeg kler det veldig godt med mine farger. Gensere, singleter, topper generelt. Jeg går selvfølgelig med andre farger også, men har mye i hvitt. Spesielt har jeg en forkjærlighet for luftige topper i lin eller bomull når det er varmt, og strikket eller heklet genser om vinteren. Ingen av plaggene mine er spesielt tettsittende eller utringet, og de går godt nedenfor bukselinningen - men de er litt gjennomsiktige slik hvite klær gjerne blir. Man kan altså skimte bh-en min under. F.eks. er favorittgenseren min strikket slik at maskene ikke er 100 % tette, men på litt større pinner slik at plagget blir mer lett og luftig, og man da altså kan skimte at jeg har bh under. Er dette noe dere reagere på eller synes er upassende? Anonymkode: 8177b...cd4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Sorry, feil forum! HI Anonymkode: 8177b...cd4
amandine Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Nei, det er ikke upassende, men jeg synes det krever at du har en t-skjorte-bh, helst i en farge som passer huden din.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 amandine skrev (43 minutter siden): Nei, det er ikke upassende, men jeg synes det krever at du har en t-skjorte-bh, helst i en farge som passer huden din. Jeg bruker vanlig hvit bh under, har tenkt at det passer bedre siden plagget er hvitt. Anonymkode: 8177b...cd4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Så lenge en har bh under, syns jeg det går helt fint. Anonymkode: 1924c...61a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 amandine skrev (6 timer siden): Nei, det er ikke upassende, men jeg synes det krever at du har en t-skjorte-bh, helst i en farge som passer huden din. Synes en med hudfarge mindre enn en hvit bh? Anonymkode: 45669...363
Elizabeth Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg kommer til å fortsette slik jeg gjør uansett, men er rett og slett litt nysgjerrig på hva folk tenker etter å ha lest en del her i sommer på klær og hva som et passende. Jeg er veldig glad i hvite overdeler, jeg kler det veldig godt med mine farger. Gensere, singleter, topper generelt. Jeg går selvfølgelig med andre farger også, men har mye i hvitt. Spesielt har jeg en forkjærlighet for luftige topper i lin eller bomull når det er varmt, og strikket eller heklet genser om vinteren. Ingen av plaggene mine er spesielt tettsittende eller utringet, og de går godt nedenfor bukselinningen - men de er litt gjennomsiktige slik hvite klær gjerne blir. Man kan altså skimte bh-en min under. F.eks. er favorittgenseren min strikket slik at maskene ikke er 100 % tette, men på litt større pinner slik at plagget blir mer lett og luftig, og man da altså kan skimte at jeg har bh under. Er dette noe dere reagere på eller synes er upassende? Anonymkode: 8177b...cd4 Det er bra, bare fortsett å gå som du vil. Gjør som meg, gi faen i hva andre mener. Jeg driter i hva andre mener. Av og til går jeg i en svart Motorhead t-skjorte, av og til en hvit singlet. Jeg bryr meg ikke. Derfor bryr jeg meg heller ikke om hva andre går kledd i, hvorfor skal jeg gidde å bry meg? You go girl💪🏼
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Elizabeth skrev (22 minutter siden): Det er bra, bare fortsett å gå som du vil. Gjør som meg, gi faen i hva andre mener. Jeg driter i hva andre mener. Av og til går jeg i en svart Motorhead t-skjorte, av og til en hvit singlet. Jeg bryr meg ikke. Derfor bryr jeg meg heller ikke om hva andre går kledd i, hvorfor skal jeg gidde å bry meg? You go girl💪🏼 Haha, takk! Nei, jeg har alltid gått kledd etter min egen smak og ikke mote, skjønt jeg fikk trøbbel med å finne bukser i et par år da omtrent ingen hadde bootcut/slang, men bare de ekle som suger seg fast i leggene 😅 Er heldigvis bedre utvalg nå. Men jeg ble likevel litt nysgjerrig på hva andre tenker om litt gjennomsiktige plagg. Det er noen jeg ikke bruker på jobb da, men ellers tar jeg lite hensyn sånn sett. HI Anonymkode: 8177b...cd4
amandine Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Synes en med hudfarge mindre enn en hvit bh? Anonymkode: 45669...363 Ja, jeg synes det. Under en hvit strikket genser ville jeg hatt en hudfarget. Og aldri synlige blonder, for eksempel under en lintopp eller bluse, selv om jeg godt kan ha hvit bh under en bluse, altså. Men det er nå bare noe jeg synes!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Ville også valgt hudfarget bh under, det er mindre kontrast til din hud og dermed synes den ikke like godt. Jeg synes hvite plagg kan være superlekkert. Men det funker kanskje best i en uformell setting. Ville aldri gått med synlig bh på jobb feks. Anonymkode: d780f...2bb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (På 11.8.2021 den 10.10): Jeg kommer til å fortsette slik jeg gjør uansett, men er rett og slett litt nysgjerrig på hva folk tenker etter å ha lest en del her i sommer på klær og hva som et passende. Jeg er veldig glad i hvite overdeler, jeg kler det veldig godt med mine farger. Gensere, singleter, topper generelt. Jeg går selvfølgelig med andre farger også, men har mye i hvitt. Spesielt har jeg en forkjærlighet for luftige topper i lin eller bomull når det er varmt, og strikket eller heklet genser om vinteren. Ingen av plaggene mine er spesielt tettsittende eller utringet, og de går godt nedenfor bukselinningen - men de er litt gjennomsiktige slik hvite klær gjerne blir. Man kan altså skimte bh-en min under. F.eks. er favorittgenseren min strikket slik at maskene ikke er 100 % tette, men på litt større pinner slik at plagget blir mer lett og luftig, og man da altså kan skimte at jeg har bh under. Er dette noe dere reagere på eller synes er upassende? Anonymkode: 8177b...cd4 Nei, jeg går i hvite overdeler uten bh under å. No shame 😇 Anonymkode: 92592...709
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Med hudfarget bh vil det jo se ut som hun er naken under tenker jeg… hva med å ha en hvit singlet trøye under? Anonymkode: 9032d...046
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 Bruker hudfarger bh, ikke nødvendigvis fordi jeg er flau, men synes det er finere når linjer fra undertøy ikke synes, gjelder alle type plagg og farger. Anonymkode: bf457...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå