Gå til innhold

Rynketroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 år og har masse rynker i panna....Er det noe som helst utenom botox som hjelper?Hater alle bilder av meg for det vises så godt på de...😅🙈

Anonymkode: abdf3...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 33 år og har masse rynker i panna....Er det noe som helst utenom botox som hjelper?Hater alle bilder av meg for det vises så godt på de...😅🙈

Pannelugg?😅

Anonymkode: d22b1...817

Skrevet

Skaff deg et innhold. Det er mer interessant enn innpakninga. Herrejesus, du er 33.

Anonymkode: 4a584...561

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Pannelugg?😅

Anonymkode: d22b1...817

Du kan tro jeg har vurdert det, men jeg angret sist jeg gjorde det🤣🤣

Skrevet

Hvorfor ikke botox? 

Anonymkode: 92fe7...ec0

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor ikke botox? 

Anonymkode: 92fe7...ec0

Fordi det er idiotisk så klart. Hi, deal with it. 

Anonymkode: a980b...3b5

Skrevet

Botox vil ikke fjerne linjer og rynker som har satt seg i huden. Kan forhindre bare at de blir dypere/mer synlig da det skal lamme (ikke helt) de musklene som ubevisst brukes ekstra mye i de områdene rynkene oppstår.. for å fjerne slikt må man enten bruke fillers,- dypexfoliering eller teste ut andre mer eller mindre kjente behandlinger som skal forbedre hudens utseende. Tilførsel av fukt innenfra (drikke vann) og utenfra kan hjelpe på, samt være flinkt til å bruke faktor og ikke oppholde seg lenge i dirkete sollys (tørker ut huden slik at man blir "eldre" på både kort sikt og på lang sikt. 

Det er vanskelig å reversere aldringsprosessen,- men man kan jobbe med å utsette den!

Anonymkode: 0c1f4...761

Skrevet

For det første, tror jeg ikke det er så ille som du syns selv. Men jeg syns gode, fete kremer om natta gjør huden min mindre rynkete. Og kan det være at du ubevisst hever øyebryn e.l, som gjør at pannen rynker seg.

Anonymkode: 90bf4...e3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Botox vil ikke fjerne linjer og rynker som har satt seg i huden. Kan forhindre bare at de blir dypere/mer synlig da det skal lamme (ikke helt) de musklene som ubevisst brukes ekstra mye i de områdene rynkene oppstår.. for å fjerne slikt må man enten bruke fillers,- dypexfoliering eller teste ut andre mer eller mindre kjente behandlinger som skal forbedre hudens utseende. Tilførsel av fukt innenfra (drikke vann) og utenfra kan hjelpe på, samt være flinkt til å bruke faktor og ikke oppholde seg lenge i dirkete sollys (tørker ut huden slik at man blir "eldre" på både kort sikt og på lang sikt. 

Det er vanskelig å reversere aldringsprosessen,- men man kan jobbe med å utsette den!

Anonymkode: 0c1f4...761

Jo botox kan det. Det er individuelt. Jeg hadde tydelige rynker i panna allerede da jeg var 30. da jeg var 40 år prøvde jeg botox i panna for første gang og rynkene forsvant. Ble helt glatt😳 Men fant fort ut det ikke var verdt det da det bare varte i 3 måneder og altfor dyrt å holde på sånn. Samme med fillers. Tar da heller et panneløft om noen år.

Anonymkode: 4a5ab...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...