Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #26 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dans er en idrett, dette bli ko som st en mann kunne deltatt med damer i en eller annen gren, fordi han er homofil? Hvorfor skal ikke en homofil mann kunne danse med en dame? Anonymkode: 464fe...bb7 Dette er ingen idrettskonkuranse. I beste fall er det en popularitetskonkuranse. Det finnes ingen regler som blir brutt ved at to menn danser sammen. Anonymkode: efff6...5c4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #27 Skrevet 10. august 2021 Helt greit for meg. For meg kunne tre menn danset sammen også uten at jeg hadde reagert. Evt. to damer og en mann, eller omvendt. Eller fire damer. Eller whatever. Hvorfor skulle jeg ha noe imot det? Anonymkode: 730e9...010
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #29 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Helt greit for meg. For meg kunne tre menn danset sammen også uten at jeg hadde reagert. Evt. to damer og en mann, eller omvendt. Eller fire damer. Eller whatever. Hvorfor skulle jeg ha noe imot det? Anonymkode: 730e9...010 Selvsagt kan alle danse med alle, men da er det ikke selskapsdans lenger. Det er liksom hele poenget her. hi Anonymkode: 21503...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #30 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Selvsagt kan alle danse med alle, men da er det ikke selskapsdans lenger. Det er liksom hele poenget her. hi Anonymkode: 21503...f1c Det dømmes jo uansett ikke etter reglene i selskapsdans. Nå har jeg også skummet gjennom Norges danseforbund sine regler uten å finne noe om at et par må bestå av en kvinne og en mann. Det kan hende det finnes, men hvis ikke er det enda mindre grunn til å innføre det som regel i et tv-program. Fra gammelt av har det også vært tradisjoner for å danse med en partner av samme kjønn både i folkedansen og i tango. Det er ikke noe nytt. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Queer_tango https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/voksne-menn-som-danser-tett-1.8256956 Anonymkode: efff6...5c4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #31 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det dømmes jo uansett ikke etter reglene i selskapsdans. Nå har jeg også skummet gjennom Norges danseforbund sine regler uten å finne noe om at et par må bestå av en kvinne og en mann. Det kan hende det finnes, men hvis ikke er det enda mindre grunn til å innføre det som regel i et tv-program. Fra gammelt av har det også vært tradisjoner for å danse med en partner av samme kjønn både i folkedansen og i tango. Det er ikke noe nytt. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Queer_tango https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/voksne-menn-som-danser-tett-1.8256956 Anonymkode: efff6...5c4 Herlighet 🤦🏼♀️Jeg vet da det. Men i selskapsdans er det tradisjon for at kvinne og mann danser sammen. Derfor syns jeg dette ble litt teit. Men jeg skal se programmene og kose meg med fine kjoler og fine folk. Jeg er egentlig lei av kjendiser og reality, men det som er positivt med SVD er at ingen snakker negativt om hverandre og (tilsynelatende) heier hverandre frem. Anonymkode: 21503...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #32 Skrevet 10. august 2021 Dere som synes dette er ille, er dere de samme som klaget over en deltaker i rullestol i fjor? Vil dere se dans for dansens skyld, må dere finne et annet program. Dette er et underholdning. Anonymkode: a8252...d02
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #33 Skrevet 10. august 2021 Ser ikke problemet jeg. Ene mannen må jo danse det som er damens del da, for begge kan jo ikke danse som mann. Dersom mannen ønsker å danse dame så greit for meg 👍 Anonymkode: c8a61...486
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #34 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ser ikke problemet jeg. Ene mannen må jo danse det som er damens del da, for begge kan jo ikke danse som mann. Dersom mannen ønsker å danse dame så greit for meg 👍 Anonymkode: c8a61...486 I noen tradisjoner er normalen at begge parter bytter på å føre når likekjønnede par danser. Det trenger ikke være en person som danser som mann og en som kvinne. https://ntnuidans.no/dans/tango/ Anonymkode: efff6...5c4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #35 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Ser ikke problemet jeg. Ene mannen må jo danse det som er damens del da, for begge kan jo ikke danse som mann. Dersom mannen ønsker å danse dame så greit for meg 👍 Anonymkode: c8a61...486 Nei, jeg reagerte kun positivt på rullestolbrukeren, hun imponerte stor. Man kan faktisk ikke sammenligne et handikap med en legning? Anonymkode: 21503...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #36 Skrevet 10. august 2021 Før var det sånn at et ekteskap var for mann og kvinne. Heldigvis klarte vi å forstå at homofile også vil gifte seg. På tide å la folk danse som de vil vel? Ser ikke på programmet, men synes det er idioti å mene at noe er kun for man og kvinne. En får danse mens en kan- man og kvinne, mann og mann. Anonymkode: 9f740...e71
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #37 Skrevet 11. august 2021 Jeg har aldri sett en episode, og kommer ikke til å begynne i år. Men selvsagt er det greit å ha med et dansepar av samme kjønn. Anonymkode: 2e4ce...708
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #38 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Nei, jeg reagerte kun positivt på rullestolbrukeren, hun imponerte stor. Man kan faktisk ikke sammenligne et handikap med en legning? Anonymkode: 21503...f1c Hva mener du med det? Anonymkode: 26a0b...3b6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #39 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Nei, jeg reagerte kun positivt på rullestolbrukeren, hun imponerte stor. Man kan faktisk ikke sammenligne et handikap med en legning? Anonymkode: 21503...f1c Valg av dansepartner er ingen legning. Det er ikke nødvendig å være seksuelt tiltrukket av en dansepartner. Anonymkode: efff6...5c4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #40 Skrevet 11. august 2021 Tror tv2 driter seg ut. De kommer nok til å miste tusenvis av seere. Anonymkode: 89538...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #41 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Valg av dansepartner er ingen legning. Det er ikke nødvendig å være seksuelt tiltrukket av en dansepartner. Anonymkode: efff6...5c4 Akkurat. Så hvorfor kan ikke en homofil mann danse med en kvinne? Anonymkode: 21503...f1c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #42 Skrevet 11. august 2021 Dette gjøres selvfølgelig ene og alene for oppmerksomhet, enten det vekker applaus eller harme., og seertall. For meg spiller det ingen rolle, jeg skal ikke se på allikevel. Anonymkode: 40f11...3c7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #43 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Akkurat. Så hvorfor kan ikke en homofil mann danse med en kvinne? Anonymkode: 21503...f1c Han jan, men denne mannen, uavhengig av legning, har mer lyst til å danse med en mann. Gjør det noe? Anonymkode: efff6...5c4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #44 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg tenker det er en desperat handling for å få folk til å se på. Programmet har vært på overtid i maaaange år nå Anonymkode: 57f3f...c88 Hjemme hos oss elsker vi dette programmet. Det eneste alle tre jentene mine er enig om at de vil se. Håper de fortsetter enda noen år. Til HIs spørsmål - dans er for alle. Med ikke fungerende ben eller andre handikap og hvem som helst kan danse med hvem de vil. Dans gir meg masse glede og når barna blir store nok og jeg igjen får mer fritid skal jeg danse mange ganger i uka. Enn så lenge må jeg nøye meg med å danse på kjøkkenet (med Madonna på full guff) mens jeg lager middag. Anonymkode: 74b07...808
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #45 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hjemme hos oss elsker vi dette programmet. Det eneste alle tre jentene mine er enig om at de vil se. Håper de fortsetter enda noen år. Til HIs spørsmål - dans er for alle. Med ikke fungerende ben eller andre handikap og hvem som helst kan danse med hvem de vil. Dans gir meg masse glede og når barna blir store nok og jeg igjen får mer fritid skal jeg danse mange ganger i uka. Enn så lenge må jeg nøye meg med å danse på kjøkkenet (med Madonna på full guff) mens jeg lager middag. Anonymkode: 74b07...808 Dans er for alle. Har jeg antydet noe annet? Og hvor du danser har da ingen betydning for diskusjonen? Anonymkode: 21503...f1c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #46 Skrevet 11. august 2021 Hva folk kan lage problemer ut av! Jeg synes det er flott, jeg. I Danmark vant to menn konkurransen allerede for to år siden, så ja, verden er faktisk i ferd med å endre seg til det bedre - også i lille Norge. Anonymkode: 330d6...5d5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #47 Skrevet 11. august 2021 Fjollete. De skal danse, ikke knulle. Da får de gjøre det ordentlig og det vil si en mann danser med en kvinne. Det er trinn for hvert kjønn. To kjønn. Anonymkode: d57ef...e88
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2021 #48 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fjollete. De skal danse, ikke knulle. Da får de gjøre det ordentlig og det vil si en mann danser med en kvinne. Det er trinn for hvert kjønn. To kjønn. Anonymkode: d57ef...e88 Oj oj…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #49 Skrevet 11. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Oj oj… Haha, det var nøyaktig min reaksjon også. Hva folk kan få lirt ut av seg 😄 Anonymkode: 330d6...5d5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #50 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Dette gjøres selvfølgelig ene og alene for oppmerksomhet, enten det vekker applaus eller harme., og seertall. For meg spiller det ingen rolle, jeg skal ikke se på allikevel. Anonymkode: 40f11...3c7 Dette. Det må finne på noe nytt hver sesong nå for å holde på seere. Skal heller ikke se på. Anonymkode: 41f0f...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå