Gå til innhold

Huff ble litt uggen stemning på jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo være at han bare sa det for å være morsom også da. Eller at han faktisk likte hun han hadde snakket med først og dermed kvaliserte henne til penest. 

Men skjønner faktisk at du godtet deg litt 😄

Anonymkode: e3a0d...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk da, hun trodde hun var pen! Skamme seg. Bra hun ble ydmyket, så husker hun kanskje neste gang at hun ikke skal tro at hun er noe. 

Anonymkode: 19f9a...787

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Han er en rimelig enkel fyr jeg har lite til overs for. Poenget var jo ikke det da, det var jo at hun ene åpenbart mener hun er den peneste på kontoret. Så fikk hun den i trynet. 

Anonymkode: 20d1e...f6d

Nettopp. Noen ganger er den vakreste kanskje den med mye sminke og andre ganger den naturlige. 

Anonymkode: 03a98...9e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tenk da, hun trodde hun var pen! Skamme seg. Bra hun ble ydmyket, så husker hun kanskje neste gang at hun ikke skal tro at hun er noe. 

Anonymkode: 19f9a...787

Herregud da. Verken HI eller noen andre her mener at hun burde skamme seg. Men hun oppdaget tydeligvis at skjønnhet kommer an på øyet som ser. Godt mulig hun ler litt av dette selv etterpå også. 

Anonymkode: 03a98...9e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

En mann som sier at han skal snakke med den peneste - er det ingen som reagerer på DET? Det er ok å rangere mennesker, i hvert fall så lenge det er den "naturlige" som tydeligvis er den peneste. 

Anonymkode: b85f1...375

Helt enig med deg. Ganske hårreisende og merkelig. 

Anonymkode: 3881f...286

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det var for å beskrive typen hun er. Det er en spesiell type mennesker som bruker slikt. Enten du liker det eller ikke. 

Professoren min, en dame på rundt 50, bruker botox i sinnarynken og opererte tunge øyelokk i fjor. Hun er verken Barbie eller hjerneløs. 

Anonymkode: b70d7...781

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det så ille å beskrive noen som pen/penest? Er det fordi dere aldri har blitt omtalt som det selv at dere reagerer?

Anonymkode: 45027...5d0

Fordi det ikke har noe relevans for jobben hun skal utføre, og han henvendte seg til henne i jobbsammenheng. 

Skrevet

Dagens beste!!

Herlig!! 

Anonymkode: 7c797...2c7

Skrevet

Haha det er såå innlysende at hi er den dama som ble favorisert her 🤭 Men når det er sagt har jeg alltid ment at penhet er en smakssak. Jeg blir brydd av jåledamer, så klarer ikke se på de som pen, kun jålete. Sminken er jo i veien, helt unødvendig. 

Anonymkode: beb3c...c89

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Haha det er såå innlysende at hi er den dama som ble favorisert her 🤭 Men når det er sagt har jeg alltid ment at penhet er en smakssak. Jeg blir brydd av jåledamer, så klarer ikke se på de som pen, kun jålete. Sminken er jo i veien, helt unødvendig. 

Anonymkode: beb3c...c89

Nei. Jeg ER faktisk hu gamle lubne som er over toppen. Hadde jeg vært hun som ble favorisert så hadde jeg skrytt av det. Her inne i det minste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Nei. Jeg ER faktisk hu gamle lubne som er over toppen. Hadde jeg vært hun som ble favorisert så hadde jeg skrytt av det. Her inne i det minste. 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det ble uggen stemning 🤔

Anonymkode: b85f1...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...