Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 På min avdeling er vi fem kvinner. Hyggelige alle sammen. To av disse er ti år yngre enn oss «gamlingene». De er som natt og dag. Slanke flotte og blonde jenter begge to. Hun ene fikser mye på utseende. Tror hun bruker litt nåler til hjelp uten at jeg er ekspert, endel sminke (men ikke overlesset) dyre klær og generelt veldig plettfri og velstelt. Hun andre er helt naturlig, kan komme med håret i en bustete ball, minimalt med sminke og litt mer friluftsliv jente. Så i dag hørte vi en fast kunde komme innom i mottak. Skravla litt med de der ute. Så sier han, -Jeg skulle ha snakka med en av jentene der inne, hvem? Sier vår kollega. Husker ikke navnet men hun peneste av de. (Jeg skjønte jo at dette ikke var meg. 😂😂) Så ser jeg hun som liker å pynte seg kaster litt på håret og liksom gjør seg klar til å ta imot kunden. Han kommer inn og går bort til hun andre. Altså, ansiktet på hun som trodde hun skulle få besøk…. Jeg så hun ble helt satt ut. Og etter kunden forsvant har det vært stille som i graven her. Sitter og humrer litt for meg selv og kjenner jeg skulle ønske JEG ble definert som «hun peneste» her på jobb. Anonymkode: 20d1e...f6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): På min avdeling er vi fem kvinner. Hyggelige alle sammen. To av disse er ti år yngre enn oss «gamlingene». De er som natt og dag. Slanke flotte og blonde jenter begge to. Hun ene fikser mye på utseende. Tror hun bruker litt nåler til hjelp uten at jeg er ekspert, endel sminke (men ikke overlesset) dyre klær og generelt veldig plettfri og velstelt. Hun andre er helt naturlig, kan komme med håret i en bustete ball, minimalt med sminke og litt mer friluftsliv jente. Så i dag hørte vi en fast kunde komme innom i mottak. Skravla litt med de der ute. Så sier han, -Jeg skulle ha snakka med en av jentene der inne, hvem? Sier vår kollega. Husker ikke navnet men hun peneste av de. (Jeg skjønte jo at dette ikke var meg. 😂😂) Så ser jeg hun som liker å pynte seg kaster litt på håret og liksom gjør seg klar til å ta imot kunden. Han kommer inn og går bort til hun andre. Altså, ansiktet på hun som trodde hun skulle få besøk…. Jeg så hun ble helt satt ut. Og etter kunden forsvant har det vært stille som i graven her. Sitter og humrer litt for meg selv og kjenner jeg skulle ønske JEG ble definert som «hun peneste» her på jobb. Anonymkode: 20d1e...f6d Haha, huff da 😂 Anonymkode: 03a98...9e6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Du måtte presisere at hun andre brukte nåler i fjeset? Og smaken er som baken, delt vil jeg tro. Virker som du godter deg over at denne såkalte frilufstjenta ble den peneste i dine øyne? Anonymkode: 96a80...d15
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Jeg hadde fnist godt inni meg. Naturlig er som regel alltid penest! Og ja, smaken er som baken, men det forundrer meg at de som tyr til kunstige hjelpemidler ikke selv ser hvor unaturlig det ser ut. De kan kanskje synes det er fint, men veldig ofte blir det unaturlige veldig fremtredende! Anonymkode: a2aa3...134
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Haha, det der kunne lett ha vært min mann. Han takler ikke jenter/damer som ser "falske" ut som han sier. Anonymkode: 6e366...ad8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 En mann som sier at han skal snakke med den peneste - er det ingen som reagerer på DET? Det er ok å rangere mennesker, i hvert fall så lenge det er den "naturlige" som tydeligvis er den peneste. Anonymkode: b85f1...375
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): På min avdeling er vi fem kvinner. Hyggelige alle sammen. To av disse er ti år yngre enn oss «gamlingene». De er som natt og dag. Slanke flotte og blonde jenter begge to. Hun ene fikser mye på utseende. Tror hun bruker litt nåler til hjelp uten at jeg er ekspert, endel sminke (men ikke overlesset) dyre klær og generelt veldig plettfri og velstelt. Hun andre er helt naturlig, kan komme med håret i en bustete ball, minimalt med sminke og litt mer friluftsliv jente. Så i dag hørte vi en fast kunde komme innom i mottak. Skravla litt med de der ute. Så sier han, -Jeg skulle ha snakka med en av jentene der inne, hvem? Sier vår kollega. Husker ikke navnet men hun peneste av de. (Jeg skjønte jo at dette ikke var meg. 😂😂) Så ser jeg hun som liker å pynte seg kaster litt på håret og liksom gjør seg klar til å ta imot kunden. Han kommer inn og går bort til hun andre. Altså, ansiktet på hun som trodde hun skulle få besøk…. Jeg så hun ble helt satt ut. Og etter kunden forsvant har det vært stille som i graven her. Sitter og humrer litt for meg selv og kjenner jeg skulle ønske JEG ble definert som «hun peneste» her på jobb. Anonymkode: 20d1e...f6d Åå, skadefryyyd😊😊 Det er ingen menn som liker fillers og botox vet du, er jo dritstygt. Takk, dette gjorde dagen min, og poengterte å lavpannet fillers og botox faktisk er😂 Anonymkode: 1a9e5...1e3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Du måtte presisere at hun andre brukte nåler i fjeset? Og smaken er som baken, delt vil jeg tro. Virker som du godter deg over at denne såkalte frilufstjenta ble den peneste i dine øyne? Anonymkode: 96a80...d15 Det var for å beskrive typen hun er. Det er en spesiell type mennesker som bruker slikt. Enten du liker det eller ikke. Anonymkode: 20d1e...f6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): En mann som sier at han skal snakke med den peneste - er det ingen som reagerer på DET? Det er ok å rangere mennesker, i hvert fall så lenge det er den "naturlige" som tydeligvis er den peneste. Anonymkode: b85f1...375 Selvsagt er det rimelig lavmål. Men verden er ikke perfekt. Og noen menn er litt dummere enn andre. Uansett har jeg ikke tenkt å lage noe ut av det. Anonymkode: 20d1e...f6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Jeg har aldri møtt en mann som synes det er pent med disse ext hår, lass med sminke og Botox og fillers. Greit om man greier å begrense seg. Men de som går all in, ser ikke bra ut Anonymkode: bcfdc...414
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 Dum mann da. Den peneste av de? Hvem er det som beskriver folk etter graden av skjønnhet? Anonymkode: a16bb...9e9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #12 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dum mann da. Den peneste av de? Hvem er det som beskriver folk etter graden av skjønnhet? Anonymkode: a16bb...9e9 Han er en rimelig enkel fyr jeg har lite til overs for. Poenget var jo ikke det da, det var jo at hun ene åpenbart mener hun er den peneste på kontoret. Så fikk hun den i trynet. Anonymkode: 20d1e...f6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #13 Skrevet 10. august 2021 Ja, vi "naturlige" (les: ikke akkurat modellvakre) trøster oss med at menn ikke liker sminke og fillers og oppdolla jenter... Men ta en titt rundt om: De menn som faktisk har sjansen, velger nok helst disse vi ikke-pene ynder å kalle bimboer eller Barbie eller PlasticFantastic. Jepp, så enkle (dumme) er menn. Om jeg med mitt usminka fjes og hestehale sto sammen med en eller annen modell, og ingen av oss kjente mannen min fra før, så garanterer jeg at han hadde valgt tøyta ved siden av, PGA UTSEENDE! Å gubbe-lille er veeeldig på å si at sminke er sååå fyyy! Hah! Dust, som de fleste andre menn! Anonymkode: 1d3b1...180
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #14 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, vi "naturlige" (les: ikke akkurat modellvakre) trøster oss med at menn ikke liker sminke og fillers og oppdolla jenter... Men ta en titt rundt om: De menn som faktisk har sjansen, velger nok helst disse vi ikke-pene ynder å kalle bimboer eller Barbie eller PlasticFantastic. Jepp, så enkle (dumme) er menn. Om jeg med mitt usminka fjes og hestehale sto sammen med en eller annen modell, og ingen av oss kjente mannen min fra før, så garanterer jeg at han hadde valgt tøyta ved siden av, PGA UTSEENDE! Å gubbe-lille er veeeldig på å si at sminke er sååå fyyy! Hah! Dust, som de fleste andre menn! Anonymkode: 1d3b1...180 Joda, menn på øverste hylle velger selvsagt kvinner fra øverste hylle hva utseende angår, på samme måte som vakte kvinner velger suksessrike menn. Men det er jo ingen likhetstegn mellom skjønnhet og det å være opptatt av klær og utseende samt å fikse på utseende. Det er jo ikke slik at alle kvinner som bruker fillers, botox, forlenger håret osv et vakre. Anonymkode: 09dec...b1d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #15 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Selvsagt er det rimelig lavmål. Men verden er ikke perfekt. Og noen menn er litt dummere enn andre. Uansett har jeg ikke tenkt å lage noe ut av det. Anonymkode: 20d1e...f6d Hvis det hadde vært omvendt, hadde ingen reagert, så klapp igjen med mannehatet deres. Anonymkode: 1a9e5...1e3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #16 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvis det hadde vært omvendt, hadde ingen reagert, så klapp igjen med mannehatet deres. Anonymkode: 1a9e5...1e3 Skjønner virkelig ikke hva du vil frem til her en gang. Anonymkode: 20d1e...f6d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #17 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dum mann da. Den peneste av de? Hvem er det som beskriver folk etter graden av skjønnhet? Anonymkode: a16bb...9e9 Samme tenker jeg. Trenger man egentlig «anerkjennelse» fra sånne folk? Anonymkode: e92d6...6d8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #18 Skrevet 10. august 2021 Dritbra innlegg🤩 Anonymkode: fa3a0...e31
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #19 Skrevet 10. august 2021 Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ble uggen stemning og hvorfor ingen snakket etterpå? Mener dere andre også at han valgte feil person, eller hva er det? Anonymkode: b85f1...375
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #20 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ble uggen stemning og hvorfor ingen snakket etterpå? Mener dere andre også at han valgte feil person, eller hva er det? Anonymkode: b85f1...375 Det ble vel uggen stemning etter at HI har sladret rundt på arbeidsplassen om hendelsen.. Anonymkode: 6b23a...f30
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #21 Skrevet 10. august 2021 Hvorfor er det så ille å beskrive noen som pen/penest? Er det fordi dere aldri har blitt omtalt som det selv at dere reagerer? Anonymkode: 45027...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #22 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Skjønner virkelig ikke hva du vil frem til her en gang. Anonymkode: 20d1e...f6d Så har du det her med leseforståelse da... Anonymkode: 1a9e5...1e3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #23 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så har du det her med leseforståelse da... Anonymkode: 1a9e5...1e3 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så har du det her med leseforståelse da... Anonymkode: 1a9e5...1e3 Da sliter jeg også med den. Hva menes med hva om det var omvendt? Hadde det ikke vært kleint da? Anonymkode: b85f1...375
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #24 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da sliter jeg også med den. Hva menes med hva om det var omvendt? Hadde det ikke vært kleint da? Anonymkode: b85f1...375 Les hele tråden på nytt da, hvis det var vanskelig å forstå... Anonymkode: 1a9e5...1e3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #25 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Les hele tråden på nytt da, hvis det var vanskelig å forstå... Anonymkode: 1a9e5...1e3 Nei, det orker jeg ikke. Jeg er allerede lei av beskyldninger om mannehat hver gang noen våger å skrive noe kritisk om menn. Mannen i hi er en tåpelig mannssjåvinist, og det er alt jeg trenger å vite. Anonymkode: b85f1...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå