Gå til innhold

Snart vrak. Katten mjauer hele natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en etterlengtet fridag i dag og skulle gjøre så mye. Men sitter i sofaen nå uten krefter. I dritthumør!! 
Katten har da mjauet i hele natt. Den har katteluke og da ble det på mange måter verre. Den har mat, vann, oppmerksomhet, frisk og frihet til å gå inn og ut.

Jeg gikk til slutt å stengte vaskerommet der den har inngang, men da stilte hun seg utenfor soveromsvinduet mitt. Hun har mjauet non stop i HELE natt.

Blir gal😵💫

Anonymkode: 254e6...f01

Fortsetter under...

Skrevet

Gjør som katteeiere flest: la katta gå ute og plage alle andre i stedet så du får sove!

Anonymkode: 12646...8ce

Skrevet

Hva er det katten vil da?

Anonymkode: 8a01d...766

Skrevet

Vi har en katt som vekker oss midt på natta hvis hun er løs i huset. Så nå sover hun på vaskerommet med kattedo og en skål mat. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Gjør som katteeiere flest: la katta gå ute og plage alle andre i stedet så du får sove!

Anonymkode: 12646...8ce

Klarte du ikke lese innlegget? Det var jo dét hun gjorde. 🙄

Anonymkode: 879a4...8cb

Skrevet

Sikker på at hun ikke er dårlig? Min skrek uavbrutt når hun ikke fikk tisse.

Anonymkode: a6b80...cda

Annonse

Skrevet

Skjønner frustrasjonen. Katten vår ble sterilisert for tre uker siden, og da måtte hun holdes inne i 14 dager. Det var et helvete på jord. Hun skrek og skrek fordi hun ville ut. Går det ann å stenge katteluka på natt?

Anonymkode: e9a29...0d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Klarte du ikke lese innlegget? Det var jo dét hun gjorde. 🙄

Anonymkode: 879a4...8cb

Nei, ikke helt. HI har katteluka på vaskerommet. Så når hun stengte døra mellom vaskerom og huset gikk katten ut, og mjauet utenfor vinduet i stedet. 

Jeg har en katt som maser non-stop innimellom jeg også. Den har mat, vann, katteluke, mulighet til å komme og gå som den vil. 
Den vil som regel ha kos, (eller, det er i hvert fall det eneste som stopper bråket). Hvis det ikke passer å gi katten kos, f.eks. fordi vi sover, så går jeg for AirPods, noise cancellation, og en kjedelig og søvndyssende podcast. 

Vi bor på stor tomt og ingen nabohus innen hørevidde. Hadde jeg bodd tettbygd så bråket plaget andre hadde jeg tatt katten inn og gitt den oppmerksomhet til det gav seg. 

Anonymkode: 1abb3...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...