Gå til innhold

Jeg fyller år idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikkje så mange rundt med, lite kontakt med svigerfamilie og min familie bor langt unna. Er nok og avhengig av meldinger på Facebook. Lover meg selv at det neste året skal jeg skrive mer meldinger og gratulere for å se om det fører til at jeg får flere gratulasjoner i retur. Er det slik ? Jeg får kanskje 30-50 mens andre får minst 150. Legger og merke til at folk kommer innom, de går blomster, gaver, telefonsamtaler fra mange folk. Er det vanlig ? Hos meg pleier det være en rolig dag, jeg ordner noe ekstra til middag, kake +++(Jeg er i slutten av 30 årene)

Anonymkode: 4ba06...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det bare mannen og ungene som ordner noe, ellers så er det stille.

Gratulerer så mye med dagen din i dag.

Anonymkode: 49d53...b79

Skrevet

😴😴

Anonymkode: b5941...cf7

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en strålende dag! 

Jeg ser at noen får flere hundre gratulasjoner på Facebook, jeg er ikke så veldig aktiv der selv. Noen gratulerer nærmest som en refleks, ser det ut som, andre legger litt mer i det. Jeg tror ikke det er mange som husker på alle de fikk gratulasjon av, sånn at de husker på å gratulere tilbake, det er jo ikke alle som er på Facebook hver dag heller.  

Her er det heller ikke så mye feiring, men kake med familien og noen sms-er får jeg nok. Men koselig med bursdag uansett, da! 

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen 🥳🇳🇴🥳

Skrevet

Gratulerer med dagen! Jeg har fjernet bursdagen min fra Facebook, men det sniker seg inn 20-30 gratulasjoner hvert år. Jeg er ikke så opptatt av å gå gratulasjoner, ikke så opptatt av å feire heller. Hadde bursdag på fredag for 1 1/3 uke siden, og gikk meg en tur heeeelt alene. Ingen barn hjemme da de er hos faren. Alle barn ringte meg i tur og orden, men jeg kjente jeg ble litt utålmodig etter å bære alene, så jeg gjorde samtalene korte

Anonymkode: de7e0...75a

Skrevet

Jeg synes 30-50 var mye jeg. Jeg fikk kanskje 4-5. Stengte veggen min for et par år siden fordi det var så pinlig.

Gratulerer med dagen. :)

Anonymkode: 91071...314

Skrevet

Jeg har fjerna bursdagen min på facebook jeg, 10 meldinger fra gamle klassevenner jeg ikke har snakket med på 20 år ble for teit...

Jeg har ikke flere hundre venner på Facebook engang.

De som kjenner meg sender en sms eller ringer. Blir gjerne mamma, pappa, søsteren og broren min pluss broren til mannen.

Anonymkode: 3e7d5...304

Skrevet

Gratulerer med dagen 🥳🇧🇻

Anonymkode: 88e4e...349

Skrevet

Jeg fjerna bursdagen min for lenge siden. Likevel kommer det gratulasjoner. FB meldinger er jo meningsløst synes jeg. De betyr ingenting. Jeg gratulerer direkte til de jeg vil gratulere. Hilsen på FB sluttet jeg med for lenge siden. 
Av gaver så er det mann og barn og foreldre. Svigerfamilie og tre venninner pleier sende blomster, morgenlevering eller jeg får feks et fat boller levert. (Jeg elsker boller 😂

Anonymkode: 9df9c...c74

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du  får en fin dag 😊

Skrevet

Gratulerer med dagen🥳! Hvis du bor i Stavanger-området, vil jeg bli med deg ut og spise kake🎉

Anonymkode: ad925...93f

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen din 💐

Anonymkode: 7d69c...edf

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du har en fin dag helt uavhengig av mengden gratulasjoner på fb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...